Namn och bild kom efter mitt inlägg. Det enda jag sa var att man inte skulle utgå ifrån att gärningsmannen var neger. Nu är negerskapet bekräftat, men jag tar inte tillbaka att jag då, med den information jag hade vid skrivandet av inlägget, sa det jag sa.
Din facepalm imponerar inte.
Luskades ut av en grym detektiv redan på sida nummer ett. Så ditt gnäll fungerar ej.
Vad är det med svarta fotbollsspelare i Sverige och brottsbenägenhet? De måste ju vara kraftigt överrepresenterade jämfört med icke-svarta lirare. Det skulle vara kul att se någon statistik på detta.
Haha detta gjorde mig riktigt glad. Karln verkar helt rubbad. Har han någon gång svarat på en fråga utan att involvera gud i svaret? Gör han mål är det guds förtjänst, bajsar han en touchdown är det guds förtjänst. I hans egna huvud måste han inbilla sig att detta är en bestraffning från gud. Eller han kanske tror på djävulen oxå, och gud kommer våldta den stackars person som får i uppdrag att bogsera bort hans bil.
Här ligger hela FUP: http://www.megaupload.com/?d=YCGYFR1V
Även detta bör tryckas in i startinlägget för att undvika onödigt hattande när tråden sväller i samband med rättegång och liknande.
Min megaupload är gratis och usel så det kommer väl vara begränsad trafik.
Har någon ett bra konto kan ni ju humpa upp på egen hand.