Ni verkar förutsätta att det rör sig om en invandrare, men jag vågar påstå att eventuell negerpresumption har brutits iom att det rör sig om ett s.k. manchettbrott. Gemene negroid är för dum för att fuska med skatter, även om undantag finns.
Det kan helt enkelt röra sig om en svensk spelare, med civilkurage nog att vägra bidra med skattemedel som ändå bara går till CMR, södertörns högskolas hbtq-seminarier, presstöd till expo och annan bisarr verksamhet.
Stå på dig, du modige gärningsman, oberoende av färgen på ditt skinn!
Ni verkar förutsätta att det rör sig om en invandrare, men jag vågar påstå att eventuell negerpresumption har brutits iom att det rör sig om ett s.k. manchettbrott. Gemene negroid är för dum för att fuska med skatter, även om undantag finns.
Det kan helt enkelt röra sig om en svensk spelare, med civilkurage nog att vägra bidra med skattemedel som ändå bara går till CMR, södertörns högskolas hbtq-seminarier, presstöd till expo och annan bisarr verksamhet.
Stå på dig, du modige gärningsman, oberoende av färgen på ditt skinn!
Namnet står i tråden.
Och alla eventuellt förutfattade meningar stämde ju.
Det fetmarkerade håller jag däremot med om vore en rimlig invändning från gemene man. Tror dock inte att det är sådant som figurerar i denna GM:s huvud...
Mod kan lyfta det till startinlägget så slipper man inlägg om namnspekulationer från folk som inte läst hela tråden. Då finns både namn-outning och beskrivning av gärningen i startinlägget.
Mod kan lyfta det till startinlägget så slipper man inlägg om namnspekulationer från folk som inte läst hela tråden. Då finns både namn-outning och beskrivning av gärningen i startinlägget.
Han dödshotade för att bilen hade skulder: " ...Ijehs bostad för att utmäta Peter Ijehs bil, som vid tillfället hade skatteskulder på 500 000 kronor, skriver sajten Newzglobe."
Han dödshotade för att bilen hade skulder: " ...Ijehs bostad för att utmäta Peter Ijehs bil, som vid tillfället hade skatteskulder på 500 000 kronor, skriver sajten Newzglobe."
Nja, Ijeh är nigerian och nigerianer tycks ha en viss uppfinningsrikedom när de kommer till mygel med pengar. Något som inte minst de kreativa nigeriabreven visar. Folken i de afrikanska länder som hörde till det brittiska samväldet tycks uppvisa en aning högre intelligenskvot än övriga afrikaner av någon oförklarlig anledning.
Det som ligger i trådstarten är bara en gärningsbeskrivning som i och för sig är detaljerad.
Men den andra länken är så att säga första outningen i svensk media.