• 1
  • 2
2011-04-06, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikeni
Anlita internet som PT.

Kan inget annat än att hålla med. Majoriteten av de jag träffat som jobbar som PT har inte haft en susning om det ena än det andra. Visst finns det guldkorn här och där, men de verkar vara sällsynta.
Använd dig istället av internet och granska kritiskt allt du läser så kommer du få dig en bättre uppfattning om träning än vad någon nisse i spandexbyxor någonsin kan lära dig.
Citera
2011-04-07, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasboll
Kan inget annat än att hålla med. Majoriteten av de jag träffat som jobbar som PT har inte haft en susning om det ena än det andra. Visst finns det guldkorn här och där, men de verkar vara sällsynta.
Använd dig istället av internet och granska kritiskt allt du läser så kommer du få dig en bättre uppfattning om träning än vad någon nisse i spandexbyxor någonsin kan lära dig.
Jag skulle aldrig heller lyssna på vad en person säger, oavsett hur kunnig han är. För att skapa sig en bra bild hur man bör träna och anpassa efter sina mål, gener och vardag så anser jag att man behöver många timmar framför böcker, trådar och artiklar samtidigt som man prövar sina metoder, för att träna så optimalt man kan. Gjorde tabben att lyssna på min bror som hade tränat styrketräning i 10år från början. Det visar sig nu att vi inte ens är i närheten av att dela samma uppfattning om träning. Även om det i början kan vara bra att ha någonting att stå på...
Senast redigerad av mikeni 2011-04-07 kl. 09:33.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in