jag undrar vilken SVENSK webshop som har mest verklighetstrogna AK-47 replika, samt en webshop med en mycket verklighetstrogen pistol replika. mycket tacksam för svar
jag undrar vilken SVENSK webshop som har mest verklighetstrogna AK-47 replika, samt en webshop med en mycket verklighetstrogen pistol replika. mycket tacksam för svar
vill ha tips från någon KUNNIG inom detta område.
Vad jag vet på rak arm så har Oldeagle ha bra replika på vapen
De som finns på Old Eagle är samma som tex Hobbex säljer. De är ju inte allt för tokiga, och går att fixa till för att se ännu bättre ut. Men priset är lite i överkurs och de är inte fullt så verklighetstrogna som man skulle önska.
I Ryssland tillverkade samma fabrik som gör de riktiga AK74orna en batch deaktiverade vapen för en tid i exakt samma maskineri, och de var ju i princip riktiga och således väldigt verklighetstrogna. Då de dessutom från början var designade som oanvändbara vapen så ska de inte strida mot någon svensk lag om licens heller.
Vart man hittar ett sådant vapen nu dock, det vettefan. Har sett någon dyka upp på tradera/blocket emellanåt men det är allt.
Jag vill bara tipsa om att dom flesta airsoft-vapen av bra kvalitet (2-6000kr) generellt sett är bättre och mer verklighetstrogna än rena replikor. Detta gäller även AK-47!