2011-04-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foerfattaren
Finns många snygga tjejer med små bröst. (Plockar skådespelare som exempel.)

Milla Jovovich.
http://fxpaper.fatalsystem.com/images/wallpapers/celebs/milla-jovovich/milla_jovovich_19.jpg

Kate Hudson.
http://babyjennifer.files.wordpress.com/2010/01/kate-hudson-thinking-of-ha.jpg

Keira knightley.
http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/images-2/keira-knightley-beach-bathing-suit.jpg

Paris Hilton.
http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00224/paris_hilton_kl_r__224392g.jpg

Kan komma på många fler alternativ. Tycker ärligt INTE Du ska förstora brösten, träna din kropp istället så att den blir smal, då är det i mitt tycke väldigt vackert med små bröst.

Din sopa, de har ju a-kupa allihopa
Citera
2011-04-05, 01:12
Medlem
Som nån tidigare nämnt, pics.
Citera
2011-04-05, 01:14
Medlem
GSBs avatar
Jag har gjort en bröstförstoring, och det är något av det bästa jag gjort i hela mitt liv!
Det har verkligen påverkat mitt liv till det bättre.
Idag känner jag mig stolt över min kropp

Läs min tuttblogg där du kan se bilder på före och efter, mina tankar innan och efter.

http://nyatuttar.blogspot.com/
Citera
2011-04-05, 01:17
Medlem
Foerfattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waynelooney
Din sopa, de har ju a-kupa allihopa

TS länkade en bild på en tjej med liknande bröst som hon har.

Och de var inte alls olika de där tjejerna. Kolla t.ex på Kate hudson, verkligen små bröst. Men helt klart flickväns material imo.

Sen kan hon fan inte ha så mycket mindre än de där tjejerna.

Citat:
Ursprungligen postat av GSB
Jag har gjort en bröstförstoring, och det är något av det bästa jag gjort i hela mitt liv!
Det har verkligen påverkat mitt liv till det bättre.
Idag känner jag mig stolt över min kropp

Läs min tuttblogg där du kan se bilder på före och efter, mina tankar innan och efter.

http://nyatuttar.blogspot.com/

Ah, det blev ju bättre än brösten du hade innan. Men jag har fortfarande svårt för tjejer som gör bröstförstoring.

Fast dina såg bra ut. Jag erkänner.

EDIT: Hade du gjort dem större dock hade det sett förjävligt ut.

EDIT2: Ganska sjukt att du har en HEL blogg om bara dina bröst..
Senast redigerad av Foerfattaren 2011-04-05 kl. 01:23.
Citera
2011-04-05, 01:23
Medlem
GSBs avatar
Haha..aaa jag vet:P

Va, ne tror du? jag hade gärna tatt lite större
Senast redigerad av GSB 2011-04-05 kl. 01:25.
Citera
2011-04-05, 01:39
Medlem
Foerfattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSB
Haha..aaa jag vet:P

Va, ne tror du? jag hade gärna tatt lite större

Nej, för stora bröst genom plastikoperation funkar inte. De ser falska ut och känns falska.

Vissa bryr sig säkert inte om sådant, men enligt mitt tycke så är det ganska avtändande.

Naturliga bröst är bättre än falska 9/10 gånger enligt mig.
Citera
2011-04-05, 02:24
Medlem
Arsenikarsles avatar
Hade också komplex för mina bröst i början, men när man väl visat dem för en kille så visar det sig (haha) alltid att de inte bryr sig så mycket om såna petitesser och är glada att de får ligga med dig och vara nära.
Såna komplex brukar i allmänhet släppa efter att man skaffat pojkvän Har sett det hända hos vänner och mig själv.

Försök hitta nån du bryr dig om och ta det i din takt tills du vågar visa dig!
Jag tror det kommer kännas befriande.
Citera
2011-04-05, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samvil
Hej Redgirl! Jag tycker verkligen att du inte ska göra någon operation! Det är ett jätteingrepp som verkligen kan göra mer skada än nytta, jag tror inte att det förbättrar någonting alls faktiskt!

Som 23 årig kille så föredrar jag små bröst framför stora, alla dagar. Stora bröst ser ofta "vindögda" ut, är opraktiska, stör och är allmänt djävliga.

Svar på frågan om vad du ska göra så tycker jag att du ska vara dig själv. Om du dessutom tycker att du är ganska snygg så är jag säker på att du är det. Man blir intresserad av någons personlighet, möjligen ögonen och ansiktet spelar in en del med. Jag är säker på att du väger upp dina bröst med en killer rumpa eller något dessutom.

Jag tror att du gör misstaget att faktiskt tänka på det för mycket. Försök inte att tänka bort det eller så, utan låt det bara vara precis som det är.

Hoppas att du kan finna dig tillfreds med din egen kropp!

Är du dum i hela huvudet människa, en brud utan tuttar är det vidrigaste som finns och ska omedelbart göras något åt...
Citera
2011-04-05, 02:48
Medlem
highstakess avatar
Bröst är väll inte allt, det viktigaste är att du har en schysst rumpa

Ska jag vara ärlig så spelar storleken inte någon större roll på brösten, men en fast och fin rumpa, mums.
Citera
2011-04-05, 03:25
Medlem
Mr-Laheys avatar
har du funderat på varför du har små bröst?
ens kropp ser ju inte ut som den gör utan orsak
Citera
2011-04-05, 06:11
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgirl
Jag antar att du har rätt men jag rår ändå inte för hur jag känner.. Och min rumpa, nja den är väl hyffsad men ingen pangröv kanske. Saken är den att jag ser inte ner på andra tjejer med minibröst och tycker inte det är viktigt hos andra. Men på mig är det så jävla fult. Samma sak som att jag inte bryr mig särskilt hårt om killars utseende/ kukstorlek etc men på mig själv är sånna saker så otroligt viktiga.. Skevt jag vet

Häcken kan du alltid forma på ett sunt sätt! typ step up maskinen? men jag skulle inte låta dig karva upp dina bröst om jag fick bestämma!
Less is more! hellre för små än för stora! jag gillar verkligen små bröst, mycket puss, sug och nafs vänligare än stora tycker jag

Pröva en fetare kost kanske? eller soyaböner som har naturligt östrogen i sig?

Men det du behöver är väl kanske mest nån som gillar dig skarp och gör klart för dig att du är helt underbar som du är!

Jag blev uppriktigt sagt skitkåt av bilderna du länkade, måste nästan dra en tarzan nu
Citera
2011-04-05, 06:37
Medlem
Det finns givetvis en ganska stor grupp killar som föredrar mindre bröst. "Fastnar en penna under tutten är det knas" som en snubbe sa i nått klipp. Jag tror dock att din lösning är plastikoperation då du är väldigt missnöjd med dina bröst och knappt vill se dig själv i spegeln. Plastikoperation tycker jag är helt okej och bra om man framförallt gör det för egen vinning. Har man ett problem som man lider Mycket av (jag menar givetvis att det ger ångest och liknande och inte "ånej jag har 1cm för mycket hud") är plastikoperation en bra lösning som ger självförtroende som i sin tur kan ge dig bättre psykisk hälsa.

Väljer du att göra sillikonbröst får du dock räkna med att du inte kommer kunna skaffa DD direkt då huden inte kommer klara av det pga att du enligt dig själv har väldigt små bröst sen innan. Vill du ha uppemot D-kupa osv får du först göra en operation och sedan en andra efter lite drygt ett år senare.

Hoppas det jag skrivit kan hjälpa dig en bit på vägen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in