2011-04-03, 12:11
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Nu vet jag inte hur väl du känner damen i fråga. Men saken är den att vissa kvinnor som känner sig osäkra på sig själva eller mår skit allmänt tar till "knulla" för att stärka självbilden.
Han vill knulla med mig så jag betyder något...
Jag har faktiskt råkat ut för några sådana, men någon bot har jag inte funnit. Om så är fallet, försök stärka hennes självkänsla och tala om att du bara vill ligga och gosa någon kväll.
Han vill knulla med mig så jag betyder något...
Jag har faktiskt råkat ut för några sådana, men någon bot har jag inte funnit. Om så är fallet, försök stärka hennes självkänsla och tala om att du bara vill ligga och gosa någon kväll.
Det där känner jag också igen, nu är jag tjej men jag har pratat om det med mina tjejkompisar och vi var alla överrens om att vi alla hade känt så och i vissa fall utagerat det i början, när man precis började ha sex.
Det verkade också som om några av mina tjejkompisar hade känt så i vissa relationer; kände de sig inte uppskattade och älskade precis som de var och att killen i fråga inte visade detta och fick dem att känna det så tog de ibland till sex för att få den uppskattningen och värmen de saknade i övrigt.
Jag kan själv se att jag hade samma tendenser i mitt första riktiga förhållande för flera år sedan. Då var sexet en väg till kärlek, inte tvärtom som jag känner nu; att kärlek leder till sex.
Det där är nog något som har att göra med vad tjejer inbillar sig att killar vill ha och att de känner att de inte duger som de är.
Förklara för henne att du gillar henne precis som du är och kräv att ni inte har sex en kväll. Ligg då bara i sängen och mys, prata, kramas och njut av varandra utan sex. Visa henne att hon kan få den uppskattningen och kärleken som du ger henne genom sex på andra sätt som inte inkluderar sex.