Jag har ny flickvän, vi har varit ett par i 3 månader. Hon är 28 år och jag lite äldre.
Problemet är att hon är lite översexuell för mig. Hon vill knulla hela jävla tiden. Faktum är att jag börjar bli lite less på detta jävla knullande.
4-5 ggr per dygn är inga problem för henne. Hon tar alltid initiativ också. Det är lite för mycket för mig. 1-2 ggr per dygn kan jag klara av. Hade jag en stadig samborelation hade 2-4 ggr i veckan varit helt okay för min del. Men 4-5 ggr per dygn är bara för mycket.
Vi är inte sambos, utan bor ca 20 mil ifrån varandra. Det är inga problem, jag åker till henne när jag känner för det. När jag inte orkar knulla mera åker jag hem för att vila upp mig. Det är varken skönt eller kul att knulla med halvslak kuk (när man är inne på 2'a dygnet blir det så) så jag är nu lite desperat efter tips om hur jag ska lösa problemet. Det blir liksom inflation i sexandet.
Kukringar, lösdildos, massagestavar, ... hur tillfredsställer jag henne när jag inte orkar mera? (nej, att skicka henne till er eller ta in en andra man är inte ett alternativ. jag delar inte med mig)
Är det fler killar än mig där ute som har relationer med kvinnor som vill ha mycket mer sex än dig? Hur löser ni problemet?