• 1
  • 2
2011-04-02, 21:15
Medlem
"Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet." Har precis formaterat om min PC, eftersom den inte ville starta innan. Datorn blev segare och segare och till slut ville hon inte ens starta. Därför formaterade jag om datorn, nu är hon otroligt snabb ännu en gång, MEN dock har jag ett problem. Har laddat ner 3 st program hittils; Skype, Avast Antivirusprogram, Heroes of Newerth. Det går inte att starta dessa program, de är alltså inte installerade än, det går inte att starta "installationen"... . Har letat lite och jag har behörighet för att göra i princip allt, det går inte att "högerklick" > "kör som administratör", startade om datorn i felsäkert läge men det gick inte då heller :/ Behöver vekligen hjälp med detta, för jag vill verkligen spela Heroes of Newerth!!!!!!!!!!! Har Windows Vista förresten...

Tacksam för svar som leder till success.

MvH Jag
Citera
2011-04-02, 21:23
Medlem
--locco--s avatar
Har du provat flytta filerna till ex. skrivbordet och köra dom därifrån ?
Citera
2011-04-02, 21:27
Medlem
Kul att någon svarar, det är där de ligger!
Citera
2011-04-02, 21:30
Medlem
har du stängt av UAC också,om inte gör det först har W7 och det var första man gjorde
starta sen om datorn,när du har inaktiverat detta..

http://windows.microsoft.com/sv-SE/w...trol-on-or-off
Senast redigerad av Steven.Seagal 2011-04-02 kl. 21:32.
Citera
2011-04-02, 21:39
Medlem
Har nu inaktiverat UAC och startat om datorn, har fortfarande samma problem
Citera
2011-04-02, 21:40
Medlem
Dubbelpost.
Citera
2011-04-02, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O.M
Har nu inaktiverat UAC och startat om datorn, har fortfarande samma problem
gå till mappen där du har spelet och prova starta den därifrån instalationen
eller sök Heroes of Newerth,nu när UAC är inaktiverat behöver du aldrig högerklicka och köra som admin funkar ändå så den delen kan du nu glömma.
Senast redigerad av Steven.Seagal 2011-04-02 kl. 21:48.
Citera
2011-04-02, 21:51
Medlem
Alla installerade filer ligger på "Hämtade filer" , det går fortfarande inte att öppna dem, inte om jag söker på deras namn heller.
Citera
2011-04-02, 22:00
Medlem
Citat:
Alla installerade filer ligger på "Hämtade filer" , det går fortfarande inte att öppna dem, inte om jag söker på deras namn heller.
när du formaterade datorn,gjorde du det genom en skiva .? låter nästan att du saknar filer
Citera
2011-04-02, 22:02
Medlem
Ja jag gjorde det via skiva, "Windows Vista Home Premium" Innan jag omformaterade så fanns det ett problem, det fanns en massa filer som datorn inte hittade... Vet inte vad det beror på, den hittade inte vissa filer från 82408 och uppåt av någon anledning, denna siffra är inte exakt btw.
Citera
2011-04-02, 22:11
Medlem
Citat:
Ja jag gjorde det via skiva, "Windows Vista Home Premium" Innan jag omformaterade så fanns det ett problem, det fanns en massa filer som datorn inte hittade... Vet inte vad det beror på, den hittade inte vissa filer från 82408 och uppåt av någon anledning, denna siffra är inte exakt btw.
tror att du saknar windows vista system filer som gör att du inte kan instalera
Citera
2011-04-02, 22:12
Medlem
Hur får jag reda på om jag saknar dessa? > Om dessa saknas, hur får jag tillbaka dem?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in