Hej!
Jag har några frågor som jag gärna skulle vilja ha hjälp med!
Nu är det så att jag sköt i mig Dolcontin IV i onsdags, utan att filtrera lösningen ( Dum som jag var ), och jag fick inte i mig hela lösningen, och råkade skjuta en del i muskeln så jag har nu en smärtande bula i armen (lördag).
Som jag har förstått det så har en del av lösningen inkapslats av kroppen min(?), och jag ska lämna drogtest på onsdag, en vecka efter den misslyckade injektionen. Är risken stor att det kommer ge utslag på dolcontin? Tänkte eftersom jag troligtvis har kvar lösning i armen som är inkapslad?
Hur bör jag göra för att få bort bulan, utan att gå till läkaren? Eftersom jag åkte på överdos i november så har jag LVM-varning på mig, och måste därför lämna pissprov via soc. Därför vill jag inte vända mig till sjukvården, pga LVM-varningen jag redan har.
Om jag vet säkert att det inte kommer ge utslag på dolcontin ifall dom drogtestar mig så går jag till läkaren så fort som möjligt såklart!
Ang bulan i armen, bör jag kolla runt efter t.ex heracillin eller liknande? Kan det hjälpa?
Det är så att jag pågår en Hepatit C behandling sedan 10v tillbaka, kan det påverka utläkningen i armen samt hur går det ihop att äta samtidigt som jag tar interferonet? med tanke på att mitt immunförsvar är nedsatt pga interferon-behandlingen?
Mvh Bluntster