Jag tog 1 piller och det gav en jävla effekt på mig. Det var tur att jag inte var på en fest med människor som kan vara mot droger för mina pupiller blev gigantiska, jag svettades en del, blev röd i ansiktet (som om jag var generad). Istället var jag hemma och softade och det var något av det skönaste jag varit med om. Först blev det stegvis skönare och skönare i kroppen under ca. 2 timmar, sen när jag trodde att det knappast kunde bli bättre blev det ännu mer intensivt.
Det kändes som om det runt hela min kropp var en hinna av vatten som masserade mig. Även kanske känslan av när en kroppsdel domnat, fast på ett väldigt behagligt sätt över hela mig.
Det kom vågor av välbehag genom kroppen. Jag blev så jäkla tagen av allt detta eftersom jag aldrig testat något liknande.
När jag trodde att jag inte kunde få det bättre (blev glatt överraskad mer än en gång) så kom lyckan. Blodtrycket ökade ännu mer. En speciell känsla spred sig pulserande från magen. Jag kunde välja mellan att vrida mig och smeka min kropp för att liksom "få utlopp" för känslan så att det spred sig, eller så kunde jag försöka behärska mig och bara ligga still vilket gjorde att känslan intensifierades allt mer i magen tills jag blev väldigt andfådd och rörde en kroppsdel varpå energin utlöstes i hela kroppen och jag blev tvungen att sträcka på mig och känna ett fantastiskt välbehag.
Jag kunde (ville) inte göra annat än att sitta och le eller ligga ner och krama mitt extremt mjuka täcke.
Det blev inte tal om någon direkt avtändning och peaken varade kanske 2 timmar, det gick i vågor.
På väg ner blev jag dock lite ångestfylld för att jag tagit den när jag hade viktigare saker att ägna mig åt egentligen, och den känslan förstärktes nog av drogens smått hallucinogena effekt.
Effekten var en helt annan än jag väntat mig. Under ruset tänkte jag: Om dessa känns såhär, hur känns då E? Antagligen är MDMA ännu bättre men jag har ärligt svårt att föreställa mig hur fan det skulle kännas...
Saker att ha till: En vän (jag hade gett mycket för någon att krama och prata med under ruset), Tuggummi (käkspänningar), alvedon (viss huvudvärk efter peaken), vatten, läsk, mat i magen (man förlorar aptiten LÄNGE), utvilad kropp (svårt att sova på länge)
Någon som vet vad som är i dessa? Jag köpte från MP. Tänker inte köpa fler innan jag vet vad dom innehåller som deras hemsida säger är "100% natural"
/Shrooman