Tjena! Nu har ännu en chockfaktura ramlat in. Jag fattar ingenting.
Jag sitter med en iphone som jag tecknat abonnemanget Kompis Surf på. En gigs surf varje månad varpå hastigheten sänks till 64kbit/s. Fair and square.
Men nu har jag fått en faktura först på 1000 kr, den har jag betalat. Trodde att det kan bero på att jag var utomlands, men det konstiga är att all min mobildata var totalt avslagen när jag var där. Rubbet alltså, slår till och med av 3G för att känna mig riktigt säker.
Men nu har jag kommit hem, fakturan för utlandssemestern har tagit slut och jag har befunnit mig i Sverige under hela den nya faktureringstiden. Så kollade jag idag hur mycket jag gjort av med hittills, och får höra att det är hela 4000kr som mitt saldo ligger på

Jag har ju bara använt mobilen på precis samma sätt som jag gjort andra månader då fakturan snittat runt 500kr...
Jag har en teori om att mitt Kompis Surf på något sätt omvandlats på något sätt pga det operatörsbyte som görs när man drar till ett annat land, och att min surf således slagits ut...

Någon som varit med om något liknande? Finns det något att göra??!
Edit: Var precis in igen och kollade, då hade kostnaden sjunkit till 3500... Stabilt