Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
De andra trådarna handlade mer om hur man fick igång spelet...
Men för oss som fått igång det, hur besegrar man liemannen?
Det står ju att man kan göra det, men inte hur...
Fråga nummer två, hur friar man till en redan gift brud?
Kan göra allt annat men inte fria till henne. Har till och med hånglat upp henne framför hennes man som genast började örfila henne.
Inte kunde man starta en fistfight med honom heller.
edit: ah och känner ni till var man kan ladda ner skins till simsgubbarna?
Det är sent och jag ska sova, söker imorgon, men om någon svarar och råkar känna till nån adress så får ni gärna slänga med den

Kan man skinna en brud till att ha stora lökar?

1. Har inte en aning om liemannen, är väl som i ettan, du får väl spela för att överleva eller något.
2. Simpelt, du ska flörta upp henne rätt högt, kolla på dina 'relationer' och se efter, du ska ha ett RÖTT hjärta under mätarna på hennes avatar, då är ni båda kära i varandra, gå till en säng och ta 'relax', sen ropar du in henne och väljer 'cuddle' och efter det 'woohoo', nu har ni haft sex. =)
Efter det är det väl valet 'Propose' som gäller, först flytta in, sen förlova sig och sedan gifta sig, om du ska gifta dig så köp den vita bågen med rosor i för då får du en snygg 'film' som utspelar sig.
3. Tror inte det har kommit så mycket än med tanke på att spelet släpptes officiellt i fredags, men man fick väl Bodyshop med i paketet om jag inte misstar mig, testa.
Edit: Testade nyss BodyShop, fyfan värdelöst...vi får nog vänta på att de riktiga skinnarna fixar något bra.