Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Riktigt antagande.
Vanligaste orsaken till att man inte kan radera filer är att den totala sökvägen mapp+filnamn är för långt, men sökvägen till filen du har är ju typ inte mer än 20 bokstäver och filens namn kan väl knappast vara längre än 230 tecken??? Det framgår inte av bilderna.
Om du försöker från kommandotolken, vad händer då?
Om du raderar hela mappen, vad händer då?
Citat:
[Torrentsworld.net] - Robot Chicken 73 Unionizing Our Labor [Moonsong] - (Actually S04E13).torrent
Det där är hela filnamnet, långt men långt från 250.
Är verkligen inget datasnille så har inte varit och pillat så mycket i kommandotolken då jag inte riktigt minns allt från DOS tiden, försökte med "del *det långa jävla filnamnet*.torrent" men det fungerade inte. Kanske gjorde jag fel, orkade iaf inte skriva in det igen.
Vad som händer om jag raderar mappen vet jag ej, det är det jag helst vill undvika att göra då den utgör navet i mitt "mediabibliotek" där alla torrents jag seedar, allt jag delat ut och annat sånt ligger.
Citat:
Ursprungligen postat av Carpedijem
Vad hade de andra filerna för problem då om de var så lätta att ta bort men inte denna?
En del gick bort med Unlocker, en del var det dolda program söm använde, o.s.v. Har för mig att jag fick bluescreen exakt samtidigt som jag försökte ta bort den här filen första gången och att det kanske ställt till något.