Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Riktigt antagande.
Vanligaste orsaken till att man inte kan radera filer r att den totala skvgen mapp+filnamn r fr lngt, men skvgen till filen du har r ju typ inte mer n 20 bokstver och filens namn kan vl knappast vara lngre n 230 tecken??? Det framgr inte av bilderna.
Om du frsker frn kommandotolken, vad hnder d?
Om du raderar hela mappen, vad hnder d?
Citat:
[Torrentsworld.net] - Robot Chicken 73 Unionizing Our Labor [Moonsong] - (Actually S04E13).torrent
Det dr r hela filnamnet, lngt men lngt frn 250.
r verkligen inget datasnille s har inte varit och pillat s mycket i kommandotolken d jag inte riktigt minns allt frn DOS tiden, frskte med "del *det lnga jvla filnamnet*.torrent" men det fungerade inte. Kanske gjorde jag fel, orkade iaf inte skriva in det igen.
Vad som hnder om jag raderar mappen vet jag ej, det r det jag helst vill undvika att gra d den utgr navet i mitt "mediabibliotek" dr alla torrents jag seedar, allt jag delat ut och annat snt ligger.
Citat:
Ursprungligen postat av Carpedijem
Vad hade de andra filerna fr problem d om de var s ltta att ta bort men inte denna?
En del gick bort med Unlocker, en del var det dolda program sm anvnde, o.s.v. Har fr mig att jag fick bluescreen exakt samtidigt som jag frskte ta bort den hr filen frsta gngen och att det kanske stllt till ngot.