2011-04-01, 12:00
Medlem
Ja, som rubrik lyder. Vem är det?

http://karlskoga-kuriren.se/nyheter/...kogabo-svaller
Citera
2011-04-01, 12:08
Medlem
MrDases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kk1
Ja, som rubrik lyder. Vem är det?

http://karlskoga-kuriren.se/nyheter/...kogabo-svaller

Tycker det är lite väl snabbt att sägra att han är pedofil han är ännu bara misstänkt..
Citera
2011-04-02, 10:14
Medlem
runkeballes avatar
Ja de skulle va intressant och veta vad för äckel det är..
Citera
2011-04-11, 21:55
Medlem
Per-Engdahls avatar
http://www.nwt.se/karlskoga/article26833.ece den vänstra, Mi**el F*ors*er*g
Han finns även på bögincestbilder med sin lillebror. Han kallas för "brothersucker"
Citera
2011-04-12, 03:37
Medlem
Ivardonalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Engdahl
bögincestbilder
?
Citera
2011-05-03, 09:21
Medlem
Bögincestbilder? För att göra en lite längre historia kort: två bröder suger av varandra och bilder på detta kommer ut. Det är alltså därifrån han får namnet "Brothersucker".

Att dessa två personer sysslar med incest förvånar mig inte. Det har gått rykten i många år att de är resultatet av inavel.
Citera
2011-05-03, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hestsvans
Att dessa två personer sysslar med incest förvånar mig inte. Det har gått rykten i många år att de är resultatet av inavel.

Förstår inte riktigt ditt paradoxala påstående, Bögar som inavlar? eller inavel som producerar bögar ?

Har du inte förväxlat en teoretisk höna med ägget? Det här är lite som tredimensionellt schack
Citera
2011-05-03, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ooranienburg
Förstår inte riktigt ditt paradoxala påstående, Bögar som inavlar? eller inavel som producerar bögar ?

Har du inte förväxlat en teoretisk höna med ägget? Det här är lite som tredimensionellt schack

Paradoxialt? Deras mor är även deras syster. Ja, enligt ryktena som går.

Jag vet inte hur jag tänkte när jag skrev det där. Skyller på att jag var trött.
Citera
2011-09-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ooranienburg

Om två bröder har sexuellt umgänge är det väll endå instens?
Citera
2011-10-01, 10:13
Medlem
såg det där aset igår. Någon som vet vad som har hänt, är han friad eller vad? Det är en ju rätt sjuka saker han står åtalad för.

- han har under en period våldfört sig på en man i 71 års åldern som är blind. Mannen lider även av svår reumatism (stavning?) Han ska ha vid flera tillfällen håvat fram den blinde mannens penis och idkat handtralla.. Det ska tilläggas att 25 åringen jobbade som undersköterska på ålderdomshemmet där det inträffade.

- Han har också setts blotta sig utanför samma ålderdomshem.

- Barnporr i datorn. Bara detta skulle kunna fått dåren dödad igår..

Snubben kommer från en sjukligt kristen miljö och hans familj ( morfar och bror) har haft en husvagn på torget i karlskoga som kallades för jesusvagnen, där ska morfargubben enligt uppgifter ofta ha talat i tungor och predikat det kristna budskapet i överflöd till överförfriskade gossebarn..

-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in