Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-18, 23:44
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Fö har inte Paolo pissat på någon helig kalk, han bröt mot lagen. Eftersom han inte har varken talang eller någon som helst karisma så blev han ett vansinnigt lätt byte för precis alla som ogillar honom. Det var tydligen jättemånga!

Ja så går det när man är kontroversiell.

Citat:
Du menar att media istället borde ge ungdomar färre komplex inför att köpa horor?

Knappast. Bli dock inte förvånad om skärpning av straffsatsen kommer upp som ställningstagande i nästa valrörselse. Eller kanske ännu tidigare.

Citat:
Har du ingen tro alls på din förmåga att ragga?

Det sägs att Paolo Roberto hade tro på sin förmåga. Det verkar inte göra varken till eller från.
Citera
2020-05-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Bland annat. Röda tråden är ju mäns fysiska och sexuella övergrepp mot kvinnor. Skitböcker men enormt framgångsrika och mediokra AFA-Stieg ses som någon form av geni.

Nej, låter ej som läsvärda böcker. Lite kul att Stiegs ”nära vän” Kurdo Baksi efter Stiegs död gick ut och påstod att Stieg var delaktig i en gruppvåldtäkt.

Citat:
Högerut? Kritiserat invandringspolitiken?

Det vill jag minnas att Paolo också gjort på senare dagar. Men orkar ej Googla nu.
Citera
2020-05-18, 23:46
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Jackpot för PK-etablissemanget vore om de fick Paolo att förespråka högre straffvärde för sexköp, i utbyte mot att han släpps in i värmen igen.

Lite som när personer som Marcus Birro och Heberlein får komma in i värmen igen mot att de pissar på sin ”rasistiska hatsvans” som försörjt dem med swish-donationer.
Det sorgliga är att Paolo förmodligen gärna skulle förespråka detta.
Ingen kuk är så otvättad att Paolo skulle neka att ta den i munnen.
Citera
2020-05-18, 23:49
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Nej, låter ej som läsvärda böcker. Lite kul att Stiegs ”nära vän” Kurdo Baksi efter Stiegs död gick ut och påstod att Stieg var delaktig i en gruppvåldtäkt.

Hmm... research kanske...

Nåja det där får vara falskt tills bevisat.
Citera
2020-05-18, 23:50
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Jag förstår Roberto får köpa sex. Ful som fan, kolla bara i Stockholmsnatt. Liknar en Zigenarkärring med svinto på huvudet och kroknäsa.
Citera
2020-05-18, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Hmm... research kanske...

Nåja det där får vara falskt tills bevisat.

Författaren Stieg Larsson bevittnade en gruppvåldtäkt i Umeå 1969 – men gjorde ingenting för att stoppa den.

Det är skälet till att han skrev Milleniumtrilogin, uppger hans vän Kurdo Baksi i boken ”Min vän Stieg Larsson”.

https://www.folkbladet.nu/2010-01-18/valdtakt-i-umea-drev-larsson-att-skriva-triologin

https://www.expressen.se/nyheter/baksi-stieg-larsson-sag-valdtakt---ingrep-inte/
Citera
2020-05-18, 23:51
Medlem
smoerreboms avatar
Åsa regner är fan vidrig alltså, nu borde man ha dumpat han redan innan när han kom med sexistiska skämt.

det är lite rekord, hade man varit en riktig feminist hade man haft en tidsmaskin lol
Citera
2020-05-18, 23:52
Medlem
Diskuterarns avatar
Vem var journalisten som köpte sex med Paolo? Varför avslöjar inte media vilka som var med honom? Bör ju varit några kända personligheter.
Citera
2020-05-18, 23:52
Medlem
Vad hände med hennes ST profil?
Citera
2020-05-18, 23:54
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Jag förstår Roberto får köpa sex. Ful som fan, kolla bara i Stockholmsnatt. Liknar en Zigenarkärring med svinto på huvudet och kroknäsa.

Det var mer än 30 år sedan. På den tiden tror jag knappast han betalade för sex. Sen kan han förstås ha knullat prostituerade för det.
Citera
2020-05-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft

Hade han inte tjej?
Citera
2020-05-18, 23:55
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Ja så går det när man är kontroversiell.

Det sägs att Paolo Roberto hade tro på sin förmåga. Det verkar inte göra varken till eller från.
Men som sagt, du måste verkligen formulera på vilket sätt Paolo är kontroversiell?
Kontroversiell är inte synonymt med dum i huvudet vet du väl?

Paolo (jag noterar att du stavar hans namn rätt nu) tror inte bara på sig själv.
Han lever i vanföreställningen att självaste solen skiner ut hur hans eget anus.
Det kan vara därför många blev glada när hans låtsaståg spårade ur.
"Trosan" som han kallades förr är ingen direkt sympatisk person.
De flesta som träffat honom i egen hög person verkar rörande överens om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in