Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-04-02, 00:00
Medlem
Man kan tycka vad man vill om Paulo - men om man rent objektivt anser att hans resturang är dålig och maten smakar illa så snackar man skit. Punkt slut. Patetiskt att människor som fördömmer honom ändå äter mat på hans resturang och klagar i efterhand. Ingen tvingar er att käka där.
Citera
2024-04-02, 10:33
Medlem
Hatten av att han försöker iaf. Sen är det ju valfritt att stödja han. Tyvärr så förstår han inte att fallet blir långt när man suttit o viftat med pekpinnen åt andra hela livet. Dock är inte hans folkliga straff i paritet med hans brott. Bra att han försöker göra rätt för sig. Kämpa Paulo💪
Citera
2024-04-11, 13:56
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Hatten av att han försöker iaf. Sen är det ju valfritt att stödja han. Tyvärr så förstår han inte att fallet blir långt när man suttit o viftat med pekpinnen åt andra hela livet. Dock är inte hans folkliga straff i paritet med hans brott. Bra att han försöker göra rätt för sig. Kämpa Paulo💪
Jag håller med. Jag frågade en vän som är väldigt vänster, han berättade att anledningen varför Paolo blev så hårt behandlad, det var enbart för att han var/är emot extremfeminismen och att nu fick vänstern en anledning att meja ner Paolo. #free Paolo # Jag tycker att det är starkt gjort av honom att han orkade kämpa vidare, jag hade inte klarat av drevet som han utsattes för.
Citera
2024-04-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag håller med. Jag frågade en vän som är väldigt vänster, han berättade att anledningen varför Paolo blev så hårt behandlad, det var enbart för att han var/är emot extremfeminismen och att nu fick vänstern en anledning att meja ner Paolo. #free Paolo # Jag tycker att det är starkt gjort av honom att han orkade kämpa vidare, jag hade inte klarat av drevet som han utsattes för.
Håller med. Fel proportioner. Sätt åt alla centernissar som ex avslöjats på Dumpen.
Barnvåldtäcktsmän
Citera
2024-06-06, 16:56
Medlem
Vem var det han köpte sex av? Han säger att det var en lyxhora?
Citera
2024-06-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

Din vänsterkompis sa alltså "vi på vänstern fick en anledning att meja ner paolo och då gjorde vi det"? Du är för gammal för låtsaskompisar
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2024-06-06 kl. 17:09.
Citera
2024-06-14, 21:34
Medlem
Kuwkenkukeens avatar
Paolos restaurang i Sumpan.

Tar du med din fru och dina barn dit?

1. Ja fö fan, allt é glömt (och tömt, hehe)

2. Aldrig i livet jag skulle vilja ha mat från nån som haft fingrarna i röven på ett luder.

Vem är du? Ettan eller tvåan? 😂😂😂
Citera
2024-06-22, 15:25
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Dock är inte hans folkliga straff i paritet med hans brott.

Att som etablerad mediepersonlighet / influencer / proffstyckare bli påkommen med byxorna nere medan flickvännen sitter hemma får lätt den konsekvensen. Paolo borde satsat på kola och Stureplansbrudar, då hade fallet inte blivit så stort.

Citat:
Ursprungligen postat av webave
Han säger att det var en lyxhora?

Snarare motsatsen, riktigt skabbiga bilder i FUP`en
Citera
2024-06-22, 17:34
Medlem
LemPicas avatar
Finns FUP:en uppladdad?
Om inte, kan du ladda upp den?

Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Att som etablerad mediepersonlighet / influencer / proffstyckare bli påkommen med byxorna nere medan flickvännen sitter hemma får lätt den konsekvensen. Paolo borde satsat på kola och Stureplansbrudar, då hade fallet inte blivit så stort.

Citera
2024-06-22, 20:42
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou

Fick inte riktigt citeringen att fungera;

"Ursprungligen postat av Acton
Dock är inte hans folkliga straff i paritet med hans brott."

Han gjorde ju själv motsatsen till skademinimering när man gjort bort sig. Att erkänna i morgonprogrammen dagen efter är nog det dummaste han kunde gjort.

Han hade kunnat komma undan betydligt lindrigare om han bara hållit käften som alla andra när dom gör något.

Nu kan ju inga samarbetspartners skylla på något.

Sen tycker jag det tyder på åtminstone ett litet samvete och ånger. Och det är ju något. Men inte gråter jag några tårar för honom.
Citera
2024-06-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman

Sen tycker jag det tyder på åtminstone ett litet samvete och ånger. Och det är ju något. Men inte gråter jag några tårar för honom.

Äsch, som den världsvana plattitydsprutande filosofen och experten på allt han är så visste han minsann hur man hanterar media. "Jag behöver inga råd, jag kan de här människorna, har jobbat med mediafolk i 20 år". Garanterat hade han, Micke Spreitz och Thomas Franzen slagit sina kloka huvuden ihop och kommit fram till den lysande planen
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2024-06-22 kl. 22:51.
Citera
2024-07-11, 10:58
Medlem
SmokeFrees avatar
https://m.youtube.com/watch?v=Ls0Ticrzec0 Kolla Paolo på strippklubb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in