Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-09, 19:21
Medlem
Snubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Att vakter är svin för det mesta vet man ju.

Men Paolo Roberto är en riktigt liten adrenalinstinnad italienare, inte första gången han går från 0-100 på 2 sek.

Slog han inte ner någon 18 åring och satt o skulle visa sin tuffhet också något år sen bara?

Minns en gång i Göteborg, då stod vi i kön till en krog och Paolo var där med ett sällskap.

En kille sa typ ''där är ju du, din pasta fjant'' och Paolo går igång direkt och är påväg att flyga på den killen och skriker att dom ska köra 1-1 bakom hörnet och vakter får gå in.
så hans temperament lever alltid kvar verkar det som.

Men han är en skön föreläsare, dock inte så duktig inom kost och lära.
Paolo är nog inte den enda som gärna tillhandahåller en välbehövlig käftsmäll till såna som din polare.
Citera
2014-12-09, 19:21
Medlem
Isnatts avatar
Ränderna går aldrig ur
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article10551254.ab
Citat:
Var det tävlingsinstinkten i dig som före detta proffsboxare som kom fram?

- Det var snarare den gamla gatufightern i mig som smällde till, men det var inte begåvat gjort. Jag skäms och har bett Blondie om ursäkt.
Man måste ju stila sig med åldern. Jag var också hetsig i min ungdom men vid 23-24-årsåldern så började jag lära mig att ta mig ur situationer smidigare.
Kan tänkta mig att han ibland blir provocerad, men då får man släppa lite på prestigen och le eller bara stirra tillbaka istället för att visa att man inte går i några jävla fällor. Funkar det med.
Man ses bara som en fåntratt när man ska tuppa sig i onödan.
Citera
2014-12-09, 19:28
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ränderna går aldrig ur
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article10551254.ab

Man måste ju stila sig med åldern. Jag var också hetsig i min ungdom men vid 23-24-årsåldern så började jag lära mig att ta mig ur situationer smidigare.
Kan tänkta mig att han ibland blir provocerad, men då får man släppa lite på prestigen och le eller bara stirra tillbaka istället för att visa att man inte går i några jävla fällor. Funkar det med.
Man ses bara som en fåntratt när man ska tuppa sig i onödan.
Med 120 kilo över dig...ger man sig in i leken får man tåla den, Blondie måste väl ha fattat att Paulo skulle försvara sig. Skitsak, men Paulo står upp för det som hände. Likadant i Umeå, syns på filmen att han inte gör något men får ett knippe vakter över sig. Vad fan skulle vakten försöka ta hans armar för?
Citera
2014-12-09, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Med 120 kilo över dig...ger man sig in i leken får man tåla den, Blondie måste väl ha fattat att Paulo skulle försvara sig. Skitsak, men Paulo står upp för det som hände. Likadant i Umeå, syns på filmen att han inte gör något men får ett knippe vakter över sig. Vad fan skulle vakten försöka ta hans armar för?

Skulle gärna se filmen, du kan inte bjuda på någon länk?
Citera
2014-12-09, 19:48
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Skulle gärna se filmen, du kan inte bjuda på någon länk?
http://www.expressen.se/noje/har-knuffar-paolo-roberto-dorrvakten/ Enligt uppgift sju man som hoppar på honom. Om detta hänt en svenne hade det varit annat ljud i skällan.
Citera
2014-12-09, 22:48
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
http://www.expressen.se/noje/har-knuffar-paolo-roberto-dorrvakten/ Enligt uppgift sju man som hoppar på honom. Om detta hänt en svenne hade det varit annat ljud i skällan.
Helt tyst hade det varit, händer många gg varje helg, så du kan somna om.
Citera
2014-12-10, 05:38
Medlem
Såg roligt ut på den filmen.

Paolo ser så liten ut och alla vakter är större än honom.

Kan inte fatta att han blev kallad kungen av kungsan.

Paolo är som en aggressiv liten bäver. Kan tänka mig att många retar upp han med mening. Vakter brukar ju en då var själva lite speciella och bråka med nån som Paolo kan nog ligga högt på listan.

Säkert nån som störs på Paolo rykte och jag förstår om Paolo inte har det lätt.
Citera
2014-12-10, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvationArmy
Såg roligt ut på den filmen.

Paolo ser så liten ut och alla vakter är större än honom.

Kan inte fatta att han blev kallad kungen av kungsan.
Namnet "kungen av kungsan" är från slaskpressen minns inte om det var expressen som började med namnet.
Citera
2014-12-11, 06:17
Medlem
JerryCottons avatar
Nu kokar han makaroner som vanligt i TV4:s morgon-TV. Fast det kanske är inspelat långt innan "incidenten"?

Vad säger karln? "Jag är inte bara perfekt, jag är italienare också"!
Senast redigerad av JerryCotton 2014-12-11 kl. 06:22.
Citera
2014-12-11, 13:17
Medlem
Idunas avatar
Dörrsluskar är kaxiga för att de är många och för att de får hjälp av polis och domstolar att klara sig ur situationerna.
Citera
2014-12-11, 13:59
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Hur många ggr har han pudlat dagen efter ett fylleslagsmål? Kan själv räkna till tre gånger; En Stureplan-grej för några år sedan, Blondie i dokusåpan, och sedan den här senaste krog-grejen. Alltid med Paulos ledsna hundögon i någon kvällstidningsblaska dagen efter.

Sedan vet jag ett gäng andra händelser som inte kommit till medias kännedom.

Fan vad jag inte köper den mannens pasta.
Citera
2014-12-19, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av altesveden
Har suttit i en debatt med den här Paulo i Eslöv på en skola, detta var i början på 90 talet, han ljuger och tar till alla fula tricks han kan. Han är en mycket ful fisk.

Haha! Den debatten på Bergaskolan var en ren fars. Minns när han stövlade in genom entrén att jag reagerade på hur jäkla kort han är. Påminde om en tomtenisse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in