2014-12-07, 18:06
Medlem
En svart Kungfu snubbe som hette Erik från Rinkeby spöade Paolo utanför Levinskys en gång i tiden minns jag.
Citat:
Ursprungligen postat av svensonsvensons
Finns det nån kändis eller halvkändis som under kungsantiden som spöade Paolo ?
Jag menar att även om han var bra på att fightas så borde han ju fått stryk nån gång
Han är ju inte stålmannen
Citera
2014-12-07, 18:25
Medlem
altesvedens avatar
Har suttit i en debatt med den här Paulo i Eslöv på en skola, detta var i början på 90 talet, han ljuger och tar till alla fula tricks han kan. Han är en mycket ful fisk.
Citera
2014-12-07, 18:25
Medlem
Dr.Krankentots avatar
ganska patetiskt att se en drygt 40-årig gubbe försöka spela tuff inför småtjejerna och bli nervrottad. Vad ville han uppnå med att bråka? Pubertetskris?
Citera
2014-12-07, 19:23
Medlem
Tror ni han får sparken från fyran?
Citera
2014-12-07, 19:26
Medlem
Mikojans avatar
Han borde ha varit rejält på fyllan. Det styrks särskilt av att han själv säger att han inte var särskilt onykter. Hade han varit det sistnämnda hade han bara varit omdömeslös.

Och att vara omdömeslös är inget man förlorar jobbet på TV4 för.
Citera
2014-12-07, 19:47
Medlem
UrbanJungles avatar
Se på fan, det här trodde man aldrig om honom!

Karln som verkar så sansad
https://www.youtube.com/watch?v=uGDogIaWvO0
Citera
2014-12-07, 20:12
Medlem
I förorten är han känd för en boxare,uppkomlig en kändis....

I stan är han bara en bakladdare i mängden....
Citera
2014-12-07, 20:50
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Tror ni han får sparken från fyran?
De verkar ha fortsatt förtroende för honom, enligt vad de själva säger.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19981733.ab

Jennifer McShane är kommunikationschef på TV4.

– Paolo ringde oss direkt i morse och informerade om det inträffade. Vi har en bra och ärlig dialog om allt. Det här är olyckligt för alla inblandade men människor gör misstag och vi har fortsatt förtroende för Paolo, säger hon.
Citera
2014-12-07, 21:36
Medlem
Han blev ju arg på en tonåring för några år sen i något som började som ett skojbråk som sedan uartade. Det är ganska uppenbart att Paolo har enormt svårt att kontrollera sina egna känslor. Man skulle ju kunna tänka sig att en gammal proffsboxare borde kunna hantera sina adrenalinkickar bättre, men det kan han uppenbarligen inte. Evig barnunge.
Citera
2014-12-07, 23:27
Medlem
Han är den arketypiske vilden med rötter från Sydeuropa som måste kompensera för sin ringa längd genom att att vara stor i käften + fysiskt våldsam. Extra påtagligt blir det i en sådan här miljö som Sverige då han finner dom flesta män längre, större, starkare, mer attraktiva än honom själv. Bevis? Hans "criminal record" + allt han kommit undan med. Att han sitter där han sitter i etern får mig att mål illa...
Citera
2014-12-07, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensonsvensons
Finns det nån kändis eller halvkändis som under kungsantiden som spöade Paolo ?
Jag menar att även om han var bra på att fightas så borde han ju fått stryk nån gång
Han är ju inte stålmannen

Kent " kenta " lindahl är väl en form av halvkändis, ex skinskalle föreläst mycket vart med i tv fyra etc ett antal gånger startade exit på fryshuset blabla . Han ska iaf ha spöat roberto under sent 80 tal typ. Dom slogs flera gånger så han lär ha åkt i backen också kan jag tro .
Citera
2014-12-08, 00:00
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystic_handyman
Han är den arketypiske vilden med rötter från Sydeuropa som måste kompensera för sin ringa längd genom att att vara stor i käften + fysiskt våldsam. Extra påtagligt blir det i en sådan här miljö som Sverige då han finner dom flesta män längre, större, starkare, mer attraktiva än honom själv. Bevis? Hans "criminal record" + allt han kommit undan med. Att han sitter där han sitter i etern får mig att mål illa...
Japp, och det är inte första gången efter Kungsan-åren. Ett antal ansvarstagande civilpersoner fann sig föranledda lägga ned en hysterisk och vilt boxande Paolo Rotebro på marken, på Norrmalmstorg för några år sedan. De höll sedan fast honom där tills polisen kom och plockade in honom.

Han skyllde på alkoholen och på att han är svensk. "Jag ska aldrig dricka igen, det är bara att erkänna att vi är ett land av bärsärkar som inte kan hantera alkohol", sade den lille "svartskallen" (jo, han kallar sig visst "svartskallen" själv(!)).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in