2020-05-18, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Nyfiken på hur många följare PR har tappat på Instagram sedan i fredags?
Försökt och googla fram siffror men inte hittat.

Tycker det är intressant då det på något sätt kommer visa sig om han kommer lyckas komma tillbaka på något sätt i framtiden om han lyckas få flera från nu. Han har ju ändå 188k och ganska många kvinnor.
Jag var inne efter lunch i fredags och då hade han strax över 198k
Citera
2020-05-18, 07:20
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Om Paolo Roberto redan är straffad, varför går då alla stollar som är ” juridiska experter
” ut och gapar om fängelse? Pajasnivå på media.

Är väl delvis för att en pensionerad polismästare gått ut och sagt att han anmält för ”oaktsam våldtäkt” också.
Citera
2020-05-18, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsindans
Det var någon tidigare i tråden som påstår sig ha satt på samma brud några dagar tidigare (han var mig veterligen den första som skrev ut adressen för tillslaget, så det kan mycket väl stämma). Han länkade även till brudens sida på någon sexköpsite, och hon såg väldigt bra ut. Det är ju inte direkt så att det är rumänska tiggare, med doft av urin, som man köper sex av (såvida man inte är jääävligt desperat att tömma säcken). Tror nog dessa brudar kan hålla ordning och fräscht i sina lägenhetsbordeller.

Ok. Jag skulle inte kunna njuta av sex med en människa jag ha betalat. Lika lite kan jag njuta av köpt vänskap. Tror Paolo har några sjuka böjelser helt enkelt.
Citera
2020-05-18, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Har du Messenger?
Jag hade rätt hela tiden, det var Debora men nu är hennes sida nedstängd.

Har väl blivit ett jädra liv för henne nu med all uppmärksamhet, snygg va hon inte heller.
Senast redigerad av Torshammarn 2020-05-18 kl. 07:28.
Citera
2020-05-18, 07:27
Medlem
TurboKs avatar
Om Paolo med tjejens samtycke spelat in sexakten. Betalat tjejen för sin medverkan i sin porrfilm. Då är det hela lagligt skulle jag tro.
Citera
2020-05-18, 07:28
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn

Jag vet, jag har bilderna, men bara på Messenger, palla sitta och ladda upp dom annorstädes.
Citera
2020-05-18, 07:28
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ma5e
Hennes sida finns länkad runt sida 450ish här i tråden. Du får nöja dig med denna.

Men som sagt. Rykten!
https://stoppapressarna.se/svenskt/h...o-kopte-sex-av
Om ryktet stämmer så förklarar det en hel del summan 1500. Det är ju vanligtvis vad tjejer som har det som hobby/sido-kneg tar för en liten stunds rajtan-tajtan. Känns som lite väl mycket att betala för en ny importerad slav från en av Europas fattigaste länder.
Citera
2020-05-18, 07:29
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jano
Om ryktet stämmer så förklarar det en hel del summan 1500. Det är ju vanligtvis vad tjejer som har det som hobby/sido-kneg tar för en liten stunds rajtan-tajtan. Känns som lite väl mycket att betala för en ny importerad slav från en av Europas fattigaste länder.

Hon tog 50K för ett dygn.
Citera
2020-05-18, 07:33
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Varför är det bättre att inte spekulera om?

För att alla efter drevet ska kunna säga: Vi hade ingen annnnnnnnning! Vi var naaaaaaaaivaaaaaaa!

Det är väl ganska självklart att oproportionerliga drev som skjuter hela livet i sank för folk kan orsaka att människor tar livet av sig. Det är en exponering av risk i sig självt. Men så kan det gå när media i en klickekonomi har blandat ihop begreppen allmänintresse med allmänt intressant.

Du får nog gå tillbaka i trådhistoriken så att du ser upprinnelsen till diskussionen. Men, kort sammanfattat. är det en sak att vara medveten om risken för självmord och en helt annan att påstå att det är den enda återstående vägen för Paolo Roberto.
Citera
2020-05-18, 07:36
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn

Har väl blivit ett jädra liv för henne nu med all uppmärksamhet, snygg va hon inte heller.
Hon ser rätt fin ut bakifrån om det är hon på stoppapressarna länken i #11257
Citera
2020-05-18, 07:38
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Hon tog 50K för ett dygn.
ok. Där kan vi snacka lyxprostituerad priser.
Citera
2020-05-18, 07:38
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ma5e
Jag var inne efter lunch i fredags och då hade han strax över 198k

Ok. Tack.
Man ska nog ta torsdagens siffror såg jag nu. Han bör ju haft en bit över 200k följare?!?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in