2020-05-17, 16:50
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Genom att gå ut offentligt har han besparat andra att bli offer i spekulationer kring deras personer. Det är rakryggat. Kom inte och påstå något annat.

Att han sen betett sig som ett svin är en annan femma. Han bli tyvärr flerdubbelt bestraffad. Staten står för bestraffning dessvärre även de företag han haft sammarbete med som drar sig ut.

De företagen kunde med rätta deklarera avståndstagande men det är fel att de ska bestraffa honom på det sätt de nu gör.

En politiker hade sagt jag tar timeout och någon månad senare hade det blåst över de hade suttit med fet riksdagslön eller riksdagspension.

När det gäller PR berövas han allt. Det är inte OK.

Företagen bestraffar inte. Han har själv valt att göra sin person ointressant för samarbete. Dom har enbart gjort en affärsmässig bedömning. Om du sitter i en sådan position så att du kan inleda ett samarbete med honom står det dig fritt att göra det
Citera
2020-05-17, 16:51
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Otroligt att Paolo får mer skit och hat för ett sexköp (med en vuxen kvinna), än vad många mördare och våldtäktsmän får. Skäms ni som sprider hat.

Han har betalt sina böter och erkänt sitt brott. Livet går vidare.

Men utan hans inkomster
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bones1337
Jag hävdade bara att att han borde åtalas för oaktsam våldtäkt p.g.a sitt uttalande i TV, och du försökte direkt sålla in mig i någon grupp där du avslutade med "bestäm er".

Det är du som har 300+ inlägg här på 3 dagar. Du har skrivit över 100 inlägg för varje dag. Jag har skrivit 150 inlägg på 12 år.

Du verkar ha detta som en hjärtefråga med någon gömd damage-control agenda. Varför är du så mån om att försvara Paolo? Varför är du så engagerad? Jag har skrivit 2 inlägg här och du försöker få mig som den konstiga.

Återigen, personligt påhopp, dock inget ovanligt vid det här laget. Vad försöker du säga med att jag varit aktiv i tråden, egentligen?

Jag har aldrig följt eller idoliserat Paolo, har aldrig ens tänkt på människan förrän detta hände. Det straff han nu fått, på grund av det hatdrev vi ser i media, är oproportionerligt i förhållande till det brott han gjort sig skyldig till. I själva verket har han redan tagit sitt straff (böter) och att hela hans karriär nu också sabbas är helt obefogat, anser jag.
Citera
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Dagens bästa

Alex Schulmans krönika i expressen...haha..Syltryggen Paolo..den bet :lol

https://www.expressen.se/kronikorer/...olisen-razzia/
AS känner man igen som en av personerna som snabbast indignerat pekar finger åt andra. Där kan finnas en del skelett i garderoben...
Citera
2020-05-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag undrar också om flickvännen lämnat sin gamla torsk? Någon som vet? Om hon inte gjort det kan hon dock dras med fanskapet och man slutar aldrig förvåna sig. Jag hoppas någon talar henne tillrätta om så är fallet.
Inte mer än att hon har tagit bort PR i sitt (förhållande status på FB )
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
"Han säger att det är något smutsigt i hans bakgrund som detta bottnar i."

Enl Expressen.

Men vad är det som säger att detta är sant? Ingenting..

Vad har det att göra med om sexsäljaren blivit hittvingad eller inte...?
Citera
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Identitetspolitik i sitt esse. En eloge till dig för förklaringen.
Eloge? Anar jag en dos ironi här...
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Dom har gjort en affärsmässig bedömning och kommit fram till att horknullaren är ett sänke för deras affärer. Dom antar antagligen att Incels inte är deras huvudmålgrupp. Men om du har någon sådan produkt så kan du väl testa hans intresse för att medverka imorgon. Han är antagligen betydligt billigare
än han var förra måndagen

Haha pajasen Gubbrora är här och sprider sitt skitsnack ser jag i vanlig ordning

Nej du din fjant det enda dessa luffare har gjort är en pkmässig bedömning... tror föga folk bryr sig om att Paolo köpt sex...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
"Han säger att det är något smutsigt i hans bakgrund som detta bottnar i."

Enl Expressen.

Men vad är det som säger att detta är sant? Ingenting..

Nej det är väl uppenbart för alla med någon slags intelligens att han bara sa det han trodde skulle dämpa effekterna av sexköpet. Inget sakinnehåll bör ses som fakta utan bara som PK-floskler.
Citera
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Stämmer det att tjejen Paolo köpte sex av är ett polskt lyxfnask

"En av Europas fattigaste länder" enligt gammelmedia. Moldavien har jag läst här och på Bards Twitter. 1500 talar inte för lyxfnask. Vill minnas att 2500 kr var standard för 15 år sen, priserna kanske gått ner pga Schengen eller Corona dock. Eller att jag helt enkelt läst fel eller blandar ihop tjänster.

Att han hängs ut för sexköp tycker jag inte är konstigt eller fel egentligen. Lite som en otrohetsskandal. Han är känd. Skvallerpressen gottar sig. Nu har han valt att jobba på en kanal som skor sig på välgörenhetsgalor etc så det kommer väl med krav på någorlunda hedersamt leverne. Kändisskapet har sina baksidor.

Den springande punkten är väl egentligen vad denna enskilda tjej tycker. Alla har uttalat sig utom just henne.
Citera
2020-05-17, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Det är väl ett hyreshus, och inte bostadsrätter.

https://www.ratsit.se/7164211281-Bos...Adelman_Mindre

Det är dessutom olagligt att inte ha en verklig huvudman.

Jag tror att det skulle finnas ett och annat att gräva i den här föreningen..
Citera
2020-05-17, 16:53
Medlem
Mer.info.007s avatar
han lär få en livslång stämpel på sig. han som köpte sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in