Citat:
Ursprungligen postat av
Bones1337
Jag hävdade bara att att han borde åtalas för oaktsam våldtäkt p.g.a sitt uttalande i TV, och du försökte direkt sålla in mig i någon grupp där du avslutade med "bestäm er".
Det är du som har 300+ inlägg här på 3 dagar. Du har skrivit över 100 inlägg för varje dag. Jag har skrivit 150 inlägg på 12 år.
Du verkar ha detta som en hjärtefråga med någon gömd damage-control agenda. Varför är du så mån om att försvara Paolo? Varför är du så engagerad? Jag har skrivit 2 inlägg här och du försöker få mig som den konstiga.
Återigen, personligt påhopp, dock inget ovanligt vid det här laget. Vad försöker du säga med att jag varit aktiv i tråden, egentligen?
Jag har aldrig följt eller idoliserat Paolo, har aldrig ens tänkt på människan förrän detta hände. Det straff han nu fått, på grund av det hatdrev vi ser i media, är oproportionerligt i förhållande till det brott han gjort sig skyldig till. I själva verket har han redan tagit sitt straff (böter) och att hela hans karriär nu också sabbas är helt obefogat, anser jag.