2020-05-16, 23:06
Medlem
BengtsforsBoiss avatar
Det klart att det är feminister som dominerar nu. Ofta är det de som har problem med att få orgasm och känner en bitter avundsjuka? män börjar mer och mer ta avstånd av de med dessa problem de vet vilka som gäller i framtiden och ni andra har tyvärr ingen framtid de allra flesta kommer att få leva med detta tyvärr!
Citera
2020-05-16, 23:06
Medlem
Om han aldrig köpt en prostituerad förut, hur visste han att det fanns en bordell i en lägenhet? Går det att googla fram, eller ringde han en vän och frågade? Om jag fick ett infall att plötsligt köpa sex hade jag inte haft en susning om hur man ens skulle gå till väga.

Varför vände han inte i dörren när han som han själv uttryckte det såg att det var en fattig tjej som själv inte ville vara där? Han hade väl lätt kunnat få tag på en tjej någon annanstans?
Citera
2020-05-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Det är fullkomligt omoget trams att man ska "stå" för sexköp. Sex är privat.
Håller med. Trots detta är det ju kul att se den extremt överskattade Väsby-blatten bli nerdragen från tronen. Men absolut, sex borde vara privat men har inte varit det sedan Winberg bjöd in radikalfeminismen i finrummen. "Det privata är politik" - Simone de Beauvoir, en feministisk ikon.
Citera
2020-05-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
Om han aldrig köpt en prostituerad förut, hur visste han att det fanns en bordell i en lägenhet? Går det att googla fram, eller ringde han en vän och frågade? Om jag fick ett infall att plötsligt köpa sex hade jag inte haft en susning om hur man ens skulle gå till väga.

Varför vände han inte i dörren när han som han själv uttryckte det såg att det var en fattig tjej som själv inte ville vara där? Han hade väl lätt kunnat få tag på en tjej någon annanstans?

Paolo ljuger.
Han är en ökänd horkarl. Sedan lång tid tillbaka.
Han vände inte i dörren, när han starkt kunde misstänka att tjejen var tvångsprostituerad, eftersom han bara tänkte på sig själv och sin kuk.
Citera
2020-05-16, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Så det ska inte hängas ut horor utan bara köpare?

Feminist logic.
Ja och ja, ren logik
Citera
2020-05-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag skulle nog påstå att de är åtminstone bisexualla.

Denna "bransch" var ny för mig. Vet du hur det fungerar rent praktiskt? Kan PR varit denna typ av prostituerad? Polisen grep ju många män samtidigt är det för att de alla varit hos samma tjej eller är dessa tjejer många tillsammans i samma lägenhet.

Det var exakt en sådan typ av prostituerad PR besökte. Ja alla män var nog hos samma tjej, eller så delade hon lägenhet med en väninna (som också säljer sex) och beroende på vem kunden bokade träffade han den ena eller andra tjejen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Paolo ljuger.
Han vände inte i dörren, när han starkt kunde misstänka att tjejen var tvångsprostituerad, eftersom han bara tänkte på sig själv och sin kuk.

Om Paolo ljuger så betyder det ju att tjejen inte var dittvingad 😁
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det intressantaste i sammanhanget är ju hur han åkte dit? Skulle polisen lyckas med en spaning mot en mediakändis Paolo, som enligt ryktena nyttjat prostituerade under många år, saknar helt plötsligt frikort, både av polis och media. Vem tjallade? Vem har han stött sig med och hur/varför?
Vilka låg bakom bordellen? Ryssar? Albaner? Juggar? Finns ju sen tradition en hel del kopplingar mellan organiserad brottslighet, näringsliv, kulturpersonligheter och politiker i detta lilla sönderfallna land.
Vem har Paolo stött sig med?

Jag tror det bara var otur. Gör man något olagligt regelbundet är det en tidsfråga innan man åker dit.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Paolo ljuger.

En fråga som kvarstår är dock om tjejen faktiskt var utsatt för trafficking. Jag menar om vi bortser från vad Paolo trodde, visste, eller ens gjorde så skulle det vara intressant att veta hur det faktiskt låg till.
Citera
2020-05-16, 23:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
175 cm visst men bara 66,7 kg år 2008 enligt https://sv.wikipedia.org/wiki/Paolo_Roberto
Okej ja han lär inte ha vuxit något mer sedan dess.
Citera
2020-05-16, 23:12
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Inte för att jag försvarar LavezziLrey men du pratade om sunda värderingar innan och nu sitter du och drar homofobisk raljerande, att kalla någon för smygbög. Det kan ju inte vara så sunt och normalt eller vad tycker du? Så att vara bög är att per automatik kvinnoförakt?

Hur får du det till att jag tycker att bögar skulle ha kvinnoförakt? Jag föreslog att han kunde sikta in sig på sina gelikar istället när de inte kan kontrollera sina drifter. Varför överhuvudtaget ha sex om man inte gillar dem? Sen la jag även upp en tanke om att han kanske var smygbög eftersom han inte har ett sunt förhållningssätt till kvinnor och i sin desperation av att inte klara ett vanligt förhållande istället går till prostituerade.
Citera
2020-05-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
En fråga som kvarstår är dock om tjejen faktiskt var utsatt för trafficking. Jag menar om vi bortser från vad Paolo trodde, visste, eller ens gjorde så skulle det vara intressant att veta hur det faktiskt låg till.

När han sa att hon förmodligen var dittvingad satte ju han sig själv i klistret oavsett om hon var det eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in