2020-05-16, 21:48
Citat:
Ursprungligen postat av Junglunsen
Paolo Roberto har gjort bort sig totalt. Om några dagar är han bortglömd och kommer aldrig mer att ses eller höras i vare sig TV eller Radio. Jävligt skönt att ännu en av dessa våldtäktsmän försvinner.

Tror att det är du som drömmer lilla gumman. Personer som Paulo överlever alltid pga patetiska fjollbögar som dig.

Se dig omkring, tror du på allvar att folk bryr sig om Paulo fucking Roberto. Samhället håller på att gå itu av multikulturalism, feminism, folkfientliga politiker och media.

Vakna din slampa.
Citera
2020-05-16, 21:49
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Är du helt jävla dum huvvet? Du ska inte skriva ett ord till hans dotter, hon har nog mer respekt för sin pappa trots sitt snedsteg än nån som dig. Jävla dåre
Såklart måste någon stötta tjejen, fatta vad ledsen hon kommer att vara efter skolan när kompisarna retar henne för hennes pappas handlingar.
Citera
2020-05-16, 21:52
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Såklart måste någon stötta tjejen, fatta vad ledsen hon kommer att vara efter skolan när kompisarna retar henne för hennes pappas handlingar.

Hon får nog stöd så det räcker ska du se, de behöver ingen främling göra. Eller du kanske vill skriva lite en minderårig? Din perversa pedofil tankar kan du utöva på nån annan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreggeryPeccary
Visst att män som Paolo blir populära bland vissa typer av kvinnor, det är säkerligen många som gillar honom, men när man talar om att kvinnor som helhet inte gillar våldsamma män så talar väl de flesta om män i sammanhanget av partnerskap - att till leva med någon som är våldsam till vardags. (Sen vågar jag även slå till med en gissning att det inte är "krossa skallar"-biten som får de flesta kvinnor att dras till män som Paolo, för den delen. Det är antagligen främst kvinnor som gillar att han ser maskulin ut, pratar på ett maskulint sätt och på många sätt tänker på ett annat sätt än dem. Dessutom är han väl inte totalt pantat och kan därför säkert, enligt måttligt-strax över genomsnittligt begåvade kvinnor med liknande värderingar ses som *otroligt* intelligent.)

Han sticker ju ut eftersom han är mer dominant än de flesta kastrerade svenska män har en tendens att vara och den typen av snubbar blir ju extra intressanta nån gång i månaden.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottland80
Jag tänjer att det verkar ha gått rykten om Paolos sexköp i många år och självklart måste andra kändisar i ankdammen varit införstådda. Sen agerar väl inte TV4 agerar på rykten endast.

Du behöver inte säga vem kvinnan är men du kan väl berätta något om vilket håll det sjuka är hon gör? Knarklangare? Madame på bordell? Pedofil? Barnmisshandlare? Spelar in filmer till Darknet?

Tyvärr, kan inte...Jag skiter i henne och hennes mående, men det skulle vara ren katastrof, just nu speciellt, men framför allt för många familjemedlemmar i två familjer om det kom ut. Så många skulle bli helt bestörta.
Men jag hoppas det kryper fram tillslut. Kvinnan är definitivt inte värd den uppmärksamheten hon får. En egoistisk ulv i fårakläder och jag hoppas att hon får lida för sitt beteende en dag.

Handlar INTE om pedofili eller barnmisshandel, då hade jag anmält utan att blinka!
Citera
2020-05-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Missat att han är ihop med en fräsch 25 åring?

Som inte vill ta i honom. Så han gick till horor.
Citera
2020-05-16, 21:55
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junglunsen
Paolo Roberto har gjort bort sig totalt. Om några dagar är han bortglömd och kommer aldrig mer att ses eller höras i vare sig TV eller Radio. Jävligt skönt att ännu en av dessa våldtäktsmän försvinner.

Ja som tur är slipper vi sexköpspaolo och får läsa om våldtäktsaram istället.

Ni som nu näthatar Paolo kunde väl smyga fram när berikarna våldtar?
Citera
2020-05-16, 21:57
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd

Plus att hon ändå såg ut som skit. Inga former och ansiktet såg ut att tillhöra någon utvecklingsstörd.
Citera
2020-05-16, 21:58
Medlem
Citat:

I vilken värld lever du i, har du inte sett deras bilder?
Citera
Medlem
Ankan-mannens avatar
Undrar hur de vet att personerna kom ut från just den lägenheten, hade de satt upp en kamera. De kunde sagt att de spelat in en porrfilm, det är inte olagligt att betala någon för att vara porraktris.
Citera
Medlem
Citat:

Tror jag inte. Mer vill ha mer snarare, eller så är det adrenalinkicken.
Citera
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:

Snarare så att den gode Paolo troligen får bättre sex av rumänskan än av yogabruden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in