2010-03-24, 18:05
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Man ska kanske inte gå så långt som att kalla honom mästare. Här ser man några exempel på hur han ballar ur när han inte får till nåt, Judokast, en snurrspark med fullkraft som garanterat hade sövt den andre om den träffat. Lägg märke till hur killen han möter hela tiden är den lugne, och hur paolo lackar så fort han blir dominerad.

http://www.youtube.com/watch?v=kgKAVvYxkhk

Ahh, jag vet inte... tycker att det var en ok fight, såg ingen som lackade här?
Sen så märks det väl att Paolo inte är den fightern han var förr, men ändå... den killen han möte la ju också en snurrspark strax innan Paolo... du vrider på saker...
Citera
2010-03-24, 18:10
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Sen så märks det väl att Paolo inte är den fightern han var förr, men ändå... den killen han möte la ju också en snurrspark strax innan Paolo... du vrider på saker...
Enligt min mening, är det verkligen inte en dirket superspark från "markus" sida dessutom placerar han den i magen, paolo´s är dirket riktad mot huvudet och ser iaf ut att vara kraftfullare, men om det beror på att han är lack det vete fan.
Citera
2010-03-24, 18:11
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Håller med. Det där var en helt ok fight. Man måste ju svara på saker i ringen och inte bara stå och ta emot. Det var nog medvetet att den skulle missa också, det är ju bara sparring ändå så. De såg förövrigt ut att ha riktigt kul. Jag har inget emot Paolo alls, men hans humör är kanske inte alltid till hans fördel.
Senast redigerad av BumZ 2010-03-24 kl. 18:13.
Citera
2010-03-24, 18:12
Medlem
Han var på en mässa idag om unga företagare i Hultsfred och pratade om sitt liv... riktigt kaxig jävel må jag säga! När han berättade om detta som hänt så sa han att man bara ville gråta.. det är en utmaning. Han har ju sagt med att de sparkade på honom.. vilket jag inte såg i videon??
Citera
2010-03-24, 18:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vilken jävla fitta paulo är, skulle jag varit där skulle jag sänkt han.

Ge sig på en ung grabb o bli förbannad på han på riktigt...alltså..please. Jävla italienarspagge som spelar allan mot alla mindre än han själv.

för övrigt bjudit upp han till dans en gång i livet vilket han tackade nej till o försvann med svansen mellan benen

Synd inte alla gick ihop o gav han kompanistryk enligt mig.
Citera
2010-03-24, 18:15
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

Nä, om du tittar så drar han sina judokast i frustration, samma med snurrsparken, den andre killen lägger en snurra i lite lagom lattjotempo, paolo blir frustrerad och laddar för att klippa skallen eftersom han blev förnedrad. Överallt där det är clinch och närkamper får paolo äta skit. Kolla lowkicken vid 0:47, paolo är millimetern från att ramla och kastar sig fram med en höger, missar och fastnar i clinch, blir thai-kastad in i repen. Tycker inte att paolo presterar nånting annat än dom första 10 sekunderna, därefter är det en utskåpning. Hade detta varit fullkontakt tror jag han hade blivit knockad om han inte har mer än så.
Citera
2010-03-24, 18:16
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormalBurger
Enligt min mening, är det verkligen inte en dirket superspark från "markus" sida dessutom placerar han den i magen, paolo´s är dirket riktad mot huvudet och ser iaf ut att vara kraftfullare, men om det beror på att han är lack det vete fan.

som du ser åker han ju på nån käftsmäll alldeles innan han känner sig tvungen att dra iväg snurran.
Citera
2010-03-24, 18:20
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
som du ser åker han ju på nån käftsmäll alldeles innan han känner sig tvungen att dra iväg snurran.
Jo visst. Paolo missuppfattade nog sparrningsdelen! Hade ju varit lite roligt att se hur Markus hade reagerat om han hade satt sparken. :P
Citera
2010-03-24, 18:22
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxidro
http://www.youtube.com/watch?v=yTbKG...eature=related

Ja, det finns nog inte många boxare som kan sätta emot en bra mma fighter... men han har iaf varit en rätt bra boxare en gång i tiden
Citera
2010-03-24, 18:24
Medlem
petardylovers avatar
Det var ju roligt klipp.
Nu fick ungen lära sig en läxa, att om man blir påhoppad så ska man smälla till förövaren. Så som Roberto gjorde.
Citera
2010-03-24, 18:25
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vilken jävla fitta paulo är, skulle jag varit där skulle jag sänkt han.

Ge sig på en ung grabb o bli förbannad på han på riktigt...alltså..please. Jävla italienarspagge som spelar allan mot alla mindre än han själv.

för övrigt bjudit upp han till dans en gång i livet vilket han tackade nej till o försvann med svansen mellan benen

Synd inte alla gick ihop o gav han kompanistryk enligt mig.

Troligtvis gjorde snorungen något som inte ingick i deras låtsasfight. Hade inte du också blivit förbannad då?
Citera
2010-03-24, 18:30
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Troligtvis gjorde snorungen något som inte ingick i deras låtsasfight. Hade inte du också blivit förbannad då?
Inte så förbannad att jag går way over line. Möjligtvis tagit ett break o snackat med han avskiljt men inte betett sig på samma nivå!

Var fan tog mognaden o det vuxna exemplet vägen??

Skall inte han som så gärna villa vara förebild för unga kunna hejda sig o bete sig vuxet o klart?

Nej, han visade att han i skallen fortfarande är 15 på kungsan o borde bli avskiljd alla sina uppdrag med unga för sämre förebild är svårt att finna.

Hycklande spaggejävel är han o det vet han om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in