2020-05-16, 15:10
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWin
För att undvika skandaler i framtiden bör TV4 införa anställningsstopp på män.

Sant! De kan nog dock behålla Jihde utan att vara oroliga. Den diabetesgubben lär inte ens kunna få fjäder på sin skinnspik.

Såg Paolos insta nu.. killen ger tummen upp och ska klättra sig upp från botten som en ny person. Bara fokus på honom själv med andra ord, jag Jag JAG! Inte en tanke på öststatsludret kan knullade sönder både psykiskt och fysiskt.

Är han psykopat?
Citera
2020-05-16, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Jag måste betala för att få sex precis som Robbie Williams, Cristiano Ronaldo, Kyle Walker och Justin Bieber.

Gång på gång gör du uttalanden som visar hur lite du vet, varför håller du inte käft istället för att fortsätta göra bort dig?

Du är helt klart ful och korkad.

Och vad har dom med den här diskussionen att göra? Enda likheten är att ni köper sex. I övrigt är de du nämner framgångsrika och bra på någonting. Dvs tvärtom mot dig. Du är en sexköpare och en nolla. Ganska så värdelös med andra ord.
Citera
2020-05-16, 15:11
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafinha
skämtar du ? om inte annat så e utseendet och personligheten på henne den största förklaringen på Paolos agerande från första början
Självklart är det så.

Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
förklara vad hennes utseende och personlighet som gör att han går till hora
Elin Härkönen är helt enkelt inte snygg, och hon lär inte ha den bästa personligheten heller om hennes sambo betalar för prostituerade. Betahanne feministerna skyller givetvis allt på Paolo, men om din make går bakom ryggen på dig med prostituerade så är det givetvis ditt fel som kvinna. En nöjd man går inte och är otrogen mot kvinnan han älskar och som gör honom lycklig, med prostituerade.
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Pablo orkar inte med att bli en riktig svenne, dvs vistas i koppel hemma samtidigt som han står med arslet i vädret och sopsorterar!

Tänk om han inte sopsorterade kådisen efteråt. Då kommer det gummi ut i naturen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
"Man förstör liv för att få gotta sig en stund". Är inte detta en exakt beskrivning av vad Paolo Roberto gjort? Han har sambo och barn.

Ja, fy fan vilken idiot. Han måste lära sig konsekvenstänk.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanadelmane
Sannolikheten är större att hon är en lyxeskort sörru. Stockholms innerstad - dit kändisar går nöjer sig inte med vad som helst.

Nej polisen sa att de hade span på lägenhetsbordeller med misstankar om trafficking. De tog ju många män samtidigt. En eskort skulle bara ha en kund åt gången och jag tror inte polisen prioriterar dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Är det bekräftat att tjejen var tvingad till prostitution, eller om hon var där av fri vilja?

Nej det är inte bekräftat. Polisen misstänker dock organiserad sexhandel med kvinnor från fattiga länder. Men det är ju inte säkert att hon var tvingad för det.

Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Ja, så han är förtjänt av detta retroaktivt enligt mig.
Det lustiga är dock att hans historia av att misshandla oskyldig människor förläts och inte var något hinder för en karriär där han frotterade med samma människor som nu vill slakta honom.

Precis han ursäktades för sina övergrepp för han var ett offer som invandrare, nu är han förövare enligt samma logik. Samma människor som skapade honom hugger nu ner honom.
Citera
2020-05-16, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Roberto ger förresten det intrycket i intervjun... om du lyssnar på vad han säger så kommer du höra att det låter ganska uppenbart att tjejen var utnyttjad till att hora...

Han försöker köra PK-tugget om att ingen kvinna säljer sex frivilligt. Hade människohandlare varit inblandade hade man givetvis gripit dem också och inte bara torskar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Men vafan?! Jag håller med om att sexköp är fel, men komigen liksom, värre saker har väl hänt.
Han är ju ingen ny Mats Alm direkt.

Har du missat #metoo
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Om jag tolkar lagen rätt så räcker det med att kvinnan tvingats till prostitution.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/da...in-vara-aktsam

Varför heter det oaktsam våldtäkt?

– Egentligen borde det heta ”en våldtäkt som begås genom att någon är oaktsam i förhållande till om det finns samtycke”. Ofta kan det vara situationer där den utsatta personen varit i sådant läge att den inte kunnat säga ifrån, berusad, halvsovande eller annat. Det kan också vara gärningspersonen som är så berusad att den inte tagit reda på om den andra är med på noterna eller att omständigheterna är sådana att den borde ha gjort det.
Ja? Men det finns otaligt många prostitutionsbranscher där både frivilliga kvinnor har velat sälja sig själva. Att likställa det med våldtäkt i nuläget är väldigt, väldigt far-fetched. Har svårt att se hur man ens ska ta reda på om dom har frivilligt eller tvärtom gett sig in på detta? Åter igen skulle det krävas erkännande från henne? Paolo för övrigt borde förtalsanmäla Veronica Maggio som säger att han har "köpt betald våldtäkt".
Citera
Medlem
2442245335352s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du är säkert en man som det går att visa upp. Jobba med din självkänsla. Fokusera mer på kvinnan än att se till dina egna behov i första hand. En självupptagen man är inte attraktiv.

Låt folk fokusera på vad de själva vill. Om man lever hela sitt liv för att andra ska se en som "attraktiv" säljer man ut sig själv och blir en jävligt fejk människa bara. Detta gäller både tjejer och killar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag unnar dej illusionen att hon tyckte om det.

Hon fick mig att må bättre än någon annan kvinna jag träffat så för henne har jag den yttersta respekten, och om hon inte tyckte om det så var hon väldigt professionell och förtjänar varenda krona hon drar in via sitt jobb som prostituerad.
Citera
2020-05-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Elin Härkönen är helt enkelt inte snygg, och hon lär inte ha den bästa personligheten heller om hennes sambo betalar för prostituerade. Betahanne feministerna skyller givetvis allt på Paolo, men om din make går bakom ryggen på dig med prostituerade så är det givetvis ditt fel som kvinna. En nöjd man går inte och är otrogen mot kvinnan han älskar och som gör honom lycklig, med prostituerade.

Det ligger i mannens natur att ligga med andra. Även om han hade haft världens vackraste sambo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in