2010-03-24, 09:10
Medlem
Månsans avatar
Rätt åt ungjäveln. Löjeväckande att komma och gnälla efteråt när man givit sig in i leken.
"Jag blev rädd"...patetiskt.
Citera
2010-03-24, 09:21
Bannlyst
Jag såg filmen på AB innan den togs bort. Det hela var inte så allvarligt som det låter. Var på skoj mest hela tiden tills Paolo av nån anledning lappar till killen med öppen hand. Då är han märkbart arg och "publiken" tystnar och för bort honom. Jävligt patetiskt alltihop, speciellt av Paolo Roberto. Men något vidare allvarligt våld var det aldrig tal om.
Citera
2010-03-24, 09:27
Medlem
magpies avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6829522.ab

Robertina och hans om möjligt ännu fjantigare lillebror är och förblir töntar. De är oförändrade sedan glansdagarna i Upplands Väsby. Argument som "Jag gjorde en del dumma saker när jag var ung" för att sedan i fyllan bråka med vakter för några år sedan och nu spöa upp småungar och skylla på att han blev förbannad funkar inte. Dags för en enkel biljett till Neapel.
Citera
2010-03-24, 09:27
Medlem
mntys avatar
Aftonbladet verkar ha ganska hög trovärdighet om man skummar igenom inläggen i denna tråd lite snabbt...nej vänta...

Ingen som faktiskt kopplat att de kan vara skitsnack från aftonhoran som vanligt?
Citera
2010-03-24, 09:29
Medlem
Neonights avatar
Äh sånt där händer ju jämt. Leken blir till allvar och man blir lite upprörd. Och aftonbladets reportrar får utlösning i byxorna...Welcome to sweden!
Citera
2010-03-24, 09:36
Medlem
Löjligt av 16-åringen att grina ut i media, buhu stora stygga Paolo spöade mig buhu..

Om 16-åringarna på fullt allvar trodde att dom hade någon chans på riktigt mot Paolo så behöver dom söka hjälp.
Citera
2010-03-24, 09:41
Medlem
zabuts avatar
Jag har sett filmen på aftonbladet. Och han ger en smäll på ungen i huvudet. Men skulle inte förvåna mig om Paolo får skit för det här. Det var ju rätt åt den coola grabben.
Citera
2010-03-24, 09:41
Bannlyst
Finns det ingen jävla video där ute, eller? Vill ju se den hela awkward scenen!
Citera
2010-03-24, 09:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Löjligt av 16-åringen att grina ut i media, buhu stora stygga Paolo spöade mig buhu..

Om 16-åringarna på fullt allvar trodde att dom hade någon chans på riktigt mot Paolo så behöver dom söka hjälp.

Uppenbarligen hade ju en chans mot "riktiga" Paolo eftersom denne hamnade i underläge, och dessutom blev förbannad när han inte hade situationen under kontroll längre.

Hade Paolo kunnat kontrollera situationen så hade han inte tappat behärskningen -- det gör man när man hamnar just i underläge och förlorar kontrollen.

Så "riktige" Paolo åkte på däng av en 16-åring
Citera
2010-03-24, 09:52
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OckerJens
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6829522.ab

"Trots att pojken låg på marken, flera gånger sa ”det räcker, det räcker” och dunkade handflatan i gräsmattan för att tydligt visa att han gav upp, fortsatte Paolo Roberto. Han satt grensle över pojken, tryckte ner honom och kopplade ett grepp om hans nacke så att han fick svårt att andas. Sen lappade han till honom. Sekunderna efter blev Paulo Roberto bortdragen."

Nu har han vart i farten igen! Vem är killen? Finns det möjligheter att filmen kan laddas ner?
Hursomhelst, jävligt pinsamt för den gamle boxaren.

Haha Paolo, vilken jävla lirare Han slutar aldrig att förvåna.. Skulle gärna se den där filmen

TS: Är det Ann-Sofie Kylin du har som avatar?
Citera
2010-03-24, 09:58
Medlem
jackflashs avatar
Kommer ihåg ett avsnitt av Time Out där Paolo var med. hela avsnittet skämtade hans medtävlande om att han var värsting i sin ungdom. Till slut så brast det för honom och han skällde ut sin kollega efter noter. Kunde aldrig avgöra om det var med glimten i ögat eller om han var förbannad på riktigt. Jag fick dock känslan att han var pissed och att smockan hängde i luften.
Någon som kommer ihåg detta?
Citera
2010-03-24, 10:07
Medlem
ta_den_i_2ans avatar
Aldrig gillat paolo överhuvudtaget hetsig jävla idiot. Sen förstör han mma när han komenterar för han kan inte ett skit!

Så här skriver han om händelsen på sin facebook - Är på Aftonbladets första sida i dag. Paolo slog 16 åring. De glömmer att skriva att de var tre och sparkade på mig när jag låg på marken. Att man jobbat som ett djur för att bygga ett liv är över på 30 sekunder. En gång en buse alltid en buse...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in