Citat:
Jag har definitivt mer hjärna än vad du har 
Citat:
Du ska inte anklaga någon för att vara korkad när du själv ganska uppenbarligen saknar självständig tankeförmåga. Att det är brottsligt i Sverige enbart för män att betala kvinnor för sex, innebär givetvis inte att Paolo Roberto begick ett riktigt brott. Prostitution och sexköp är lagligt i många länder, det är bara Sverige som är feministiskt efterblivet i den här frågan.Prostitution är liksom inte direkt mord. Prostitution är inte ett riktigt brott.
Citat:
Legaliseras prostitution så får hon så bra betalt som bordellerna som anlitar henne, betalar henne. Troligtvis är det ingen större skillnad från vad hon får idag, men än sen? Hur är detta ett giltigt argument för att fortsätta bedriva häxjakt på Paolo Roberto?
Citat:
Det spelar ingen roll, ingen har sagt att Paolo Roberto har 200 i IQ. En man oavsett position eller status i samhället, ska kunna gå och betala en hora pengar för att få knulla henne, utan att behöva bli behandlad som brottsling eller pariastämplad och liknande moralpanik. Det sättet Paolo Roberto har blivit behandlad över ett totalt icke-problem, det är en ganska farlig samhällsutveckling.
Citat:
Vem fan bryr sig? Paolo var med henne för att hon är 25 och hon var med honom eftersom han är känd och har pengar, alla med hjärna fattar att det aldrig rörde sig om äkta kärlek.Bara 12 timmar före han satte på den här horan och greps, publicerades följande artikel om hans nya kärlek:
"Paolo och Elin om träningen och kärleken: ”Vi är ett perfekt team”"
https://www.amelia.se/reportage/inte...-perfekt-team/
"Paolo och Elin om träningen och kärleken: ”Vi är ett perfekt team”"
https://www.amelia.se/reportage/inte...-perfekt-team/
Citat:
Som sagt, vem bryr sig om hans flickvän? Hon kommer hitta någon ny sugardaddy snart i alla fall. Mer relevant är hur etablissemanget korsfäster Paolo Roberto över en skitsak men ser mellan fingrarna när muslimer som Abbe Blattelito och Tishko Shabaz dödar svenska tjejer.
Citat:
Fast det är fortfarande inte Paolo Roberto som har gjort något fel här. Ingen hade slutat köpa hans produkter, det är snarare hans samarbetspartners osv som har stängt av honom från framtida samarbete, utan att fråga allmänheten om de vill ha kvar Paolo's fryspizzor osv.Varefter han totalt spolar ner sitt liv i toaletten genom att han blir sparkad från TV4, hans produkter dras in i affärerna och hela hans produktutbud skrotas hos tillverkaren. Hans pizzeria går väl också åt helvete inom kort.
Detta är nästan ofattbart egentligen. Han hade det precis hur bra som helst med kvinna, kärlek och pengar. Snacka om att spola ner sitt liv i toaletten.
Detta är nästan ofattbart egentligen. Han hade det precis hur bra som helst med kvinna, kärlek och pengar. Snacka om att spola ner sitt liv i toaletten.
I ett normalt samhälle så hade Paolo kunnat betala för sex utan att någon bryr sig, förutom senaste flickvännen då.
Citat:
Ja han borde inte pudlat, men det är svårt i hans situation. Hade helt klart varit bättre om han sa att han köpt sex och att lagen borde ändras. Det hade väckt debatt kring den här mansfientliga lagen och den hade tagits bort senare. Men Paolo hoppades väl på att om han pudlar och visar sig ödmjuk så blir han förlåten, mycket står ju på spel för honom här.
Citat:
Ja helt riktigt. Överhuvudtaget är det ganska bisarrt att folk reagerar så här i dagens porrliberala samhälle. Tydligen är det "it''s the current year" för allt från negrernas och muslimernas rätt att erövra världen till feministernas rätt att få föda mulatter och arabungar, men om en vit man betalar för sex, ja då jävlar anamma!
Citat:
Ärligt talat borde det dock vara olagligt att ge dessa blåsta ducklips luder pengar, lol.
Citat:
Frank Andersson kanske helt enkelt är lite mer badass? Frank Andersson tog det som en man. Han sa helt enkelt "kuken ska ha sitt" och rörde inte en min.
Paolo såg däremot svennetöntig ut och stammade inför kameran.
"Jag gör alltid bort mig när allt går bra, jag menade det inte, förlåt....". En pussy i skarpt läge.
Patetiskt.
Paolo såg däremot svennetöntig ut och stammade inför kameran.
"Jag gör alltid bort mig när allt går bra, jag menade det inte, förlåt....". En pussy i skarpt läge.
Patetiskt.