2020-05-15, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Varför berättar du om ditt sexliv i en tråd om Paolos sexköp?
Ett snusk som går i gång på det. Antagligen 60+, Inte legat på jävligt länge. Brukar landa i det!🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
Medlem
ManfredVRichthofens avatar
Undras hur åklagare reagerar på intervjuven. Speciellt när han säger ”Du köper en annan kvinnas kropp, säkert någon som är dittvingad. Hon är ju inte där för att det är jättetrevligt”.

I ett tidigare fall https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7206606 ledde ett liknande "erkännande" till en dom för oaktsam våldtäkt.

I länkade artikeln "Enligt rätten visste mannen att den rumänska kvinnan var utsatt för människohandel, och inte frivilligt var en del av prostitutionsverksamheten. Ett bevis på det är att mannen efter sexköpet recenserade det på en sida på internet och skrev "misstänkt trafficking""

Så om det är trafficking även i detta mål och åklagaren är lite vaken så skulle ev denne kunna känna också att ett åtal gällande oaktsam våldtäkt mot en som PR har ett viktigt signalvärde.
Citera
Medlem
fendadens avatar
Sexköpslagen är ett feministiskt haveri och ju förr vi kan slopa den desto bättre.

Intressant dessutom att denna masshysteri inte verkar ske när illegala invandrare våldtar svenska tjejer på löpande band.. Men något öststatsluder är det tydligen jävligt synd om..

Denna svenska kändisglorifiering och även det ankdammsbeteende våra rabiata feminister uppvisar är tydliga signaler på ett sjukligt samhälle.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Lol...jag känner prostituerade som äger tre hus, ett par bilar och har pengar på banken utomlands så ditt skitsnack funkar tyvärr inte.

Allt är inte svart & vitt här i världen........
tre ödehus och 3 raggarbilar är inte så dyrt
Citera
2020-05-15, 23:37
Ett rumänskt luder också. Fyfan, dom är ju fula som skit. Brudar från ölstaterna och avskrädde länderna där i kring är ju så satans jävla fula. Riktigt jävla duktigt sletna och fula är dom, förstår mig inte på folk som sätter på skiten.
Citera
Medlem
Biggedys avatar
Går rykten att Paolo precis skulle ejakulera när polisen stormade in. Video från när polisen gör razzia, tid och händelse:

04:43:50 Polisen stormar in med dragna vapen, ropar: "norrmalmspolisen!"
04:44:05 "- Vänta, vänta, vänta.." hörs Paolo säga
04:44:10 "-åhhhh, låt mig ba komma"
04:44:14 "upp med händerna"
04:44:19 Paolo såsar emellan skinkorna
04:45:02 Paolo i handbojor
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Kan tänka mig att många som köpt PRs produkter på Ica och Coop mår dåligt ikväll. De känner sig smutsiga. Äcklade.

Kanske borde Ica och Coop öppna jourtelefon dit ledsna, upprörda och ångestfyllda köpare av PRs pizzor kan vända sig en kväll som denna?

Själv tycker jag det skulle va gott med en kall tjeckisk öl och en av Paulos torra pizzor.. Skulle smaka extra bra, nu när jag vet att en del av pengarna går till fattiga horor från öst..
Citera
2020-05-15, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Varför berättar du om ditt sexliv i en tråd om Paolos sexköp?

För att vi män blev shameade för att vi dras till yngre kvinnor och blir kallade pedofiler när de uppenbart kan handla på systembolaget?
Citera
Medlem
Snacka om att det är få typer i "ljuset" som har så mycket som Paulo på att förlora sin "cred" på att göra en sån sak. Hans snack med tokfeminister om att prata med sin flickvän gällande jämställdhet är ju totalt lost.

Synd, respekterade snubben för det han sade, nu totalt lost.
Många kan kanske hamna någonstans där, men inte om man har snackat så jävla mycket som han har gjort.
Tror nog att jag väljer en annan restaurang, även om jag aldrig gick dit.

Synd att en människa aldrig kan bibehålla sina principer. Jag själv har besökt en sådan tjej en gång för länge sedan, var full och fick inte ens upp den, gick där ifrån Ångrar det djupt, men jag har fan aldrig heller stått upp och babblat om jämställdhet eller moral inför en jävla massa människor.
Citera
Medlem
rottanottans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
En ok hora kan utan vidare dra in 10 000 skattefritt per dag, vem är förlorare på det jo mannen. Det är 100 000-tals människor som går till sina skitjobb för småpengar varje dag, dom är förlorarna inte hororna.

Snälla, lämna internet med de ignoranta iq-befriade tankarna
Citera
Medlem
Eckiumbums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Vad är hans "beteende"? Förklara vad Paolo Roberto har gjort för fel i det här fallet.
Det kan väl liknas vid hederskultur om det är mer bekant. Gruppen har ett visst paket av beteenden som alla skall hålla sig till. Bryter man mot dem finns ingen förlåtelse.
Citera
2020-05-15, 23:39
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det är återigen inte Paolo Roberto's fel om hon inte tjänar tillräckligt bra eller tvingas jobba med det här. Det är som sagt statens fel. Hade prostitution varit lagligt så hade hon fått bättre betalt och under bättre förhållanden (ingen våldsam hallick osv). Jag är oinsatt i den "rumänska slavens" arbetssituation, men jag har lite svårt att tänka mig att Paolo gick och valde någon undernärd hora som blir slagen varje dag av sin hallick och får leva på en hundring om dagen av de där 1,500 kronorna.

Hur som helst, ingen man som betalar för prostitution har begått något brott eller moraliskt fel; allt han har gjort är ju att ge kvinnor pengar. De flesta kvinnor vill verkligen ha pengar för sex.

Är du bara lite dum i huvudet eller går du in för att framstå som en idiot?

Dels har han begått ett brott eftersom det är brottsligt att köpa sex i Sverige.

Dels hade hon inte fått bättre betalt ändå, eftersom även om prostitution legaliseras, så kommer trafficking finnas kvar.

Vad vet du om vad Paolo valde? Antingen är han inte riktigt så jävla vass i skallen, ren generellt, eller så måste han ju ha fått en mindre hjärnblödning eller något eftersom han har gjort detta.

Bara 12 timmar före han satte på den här horan och greps, publicerades följande artikel om hans nya kärlek:

"Paolo och Elin om träningen och kärleken: ”Vi är ett perfekt team”"

https://www.amelia.se/reportage/inte...-perfekt-team/

Han går från att vara lyckligt kär och skylta om sin relativt nyfunna kärlek, sen går han och sätter på första bästa hora från Rumänien? Eller var hon nu kom från.
Varefter han totalt spolar ner sitt liv i toaletten genom att han blir sparkad från TV4, hans produkter dras in i affärerna och hela hans produktutbud skrotas hos tillverkaren. Hans pizzeria går väl också åt helvete inom kort.

Detta är nästan ofattbart egentligen. Han hade det precis hur bra som helst med kvinna, kärlek och pengar. Snacka om att spola ner sitt liv i toaletten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in