Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Det är återigen inte Paolo Roberto's fel om hon inte tjänar tillräckligt bra eller tvingas jobba med det här. Det är som sagt statens fel. Hade prostitution varit lagligt så hade hon fått bättre betalt och under bättre förhållanden (ingen våldsam hallick osv). Jag är oinsatt i den "rumänska slavens" arbetssituation, men jag har lite svårt att tänka mig att Paolo gick och valde någon undernärd hora som blir slagen varje dag av sin hallick och får leva på en hundring om dagen av de där 1,500 kronorna.
Hur som helst, ingen man som betalar för prostitution har begått något brott eller moraliskt fel; allt han har gjort är ju att ge kvinnor pengar. De flesta kvinnor vill verkligen ha pengar för sex.
Är du bara lite dum i huvudet eller går du in för att framstå som en idiot?
Dels har han begått ett brott eftersom det är brottsligt att köpa sex i Sverige.
Dels hade hon inte fått bättre betalt ändå, eftersom även om prostitution legaliseras, så kommer trafficking finnas kvar.
Vad vet du om vad Paolo valde? Antingen är han inte riktigt så jävla vass i skallen, ren generellt, eller så måste han ju ha fått en mindre hjärnblödning eller något eftersom han har gjort detta.
Bara 12 timmar före han satte på den här horan och greps, publicerades följande artikel om hans nya kärlek:
"Paolo och Elin om träningen och kärleken: ”Vi är ett perfekt team”"
https://www.amelia.se/reportage/inte...-perfekt-team/
Han går från att vara lyckligt kär och skylta om sin relativt nyfunna kärlek, sen går han och sätter på första bästa hora från Rumänien? Eller var hon nu kom från.
Varefter han totalt spolar ner sitt liv i toaletten genom att han blir sparkad från TV4, hans produkter dras in i affärerna och hela hans produktutbud skrotas hos tillverkaren. Hans pizzeria går väl också åt helvete inom kort.
Detta är nästan ofattbart egentligen. Han hade det precis hur bra som helst med kvinna, kärlek och pengar. Snacka om att spola ner sitt liv i toaletten.