Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-15, 22:38
Medlem
BRÖDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Välkommen till Flashback!

Har hon en hallick som tar 60-80% för logistik, logi, hotell och egen lön blir det inte mycket kvar.
Jag blir mycket förvånad om hon får i närheten av 20% kvar.
Det här är varför jag är för legaliserad, reglerad, prostitution. Med fackföreningar, skatt och allt som hör till legitim verksamhet.
Citera
2020-05-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Klassiska killgissningar.
Bara feminiserade hens använder uttrycket killgissningar, man up för fan.
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Bögsnutarna har noll koll som vanligt. Alla kommer att få ersättning för snutsvinens övergrepp.
Var du en av de elva som åkte dit eller?

Kommer Paulos matprodukter plockas bort för all framtid nu? Är det någon här som har ätit någon av produkterna, eller på hans restaurang?
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-05-15 kl. 22:42.
Citera
2020-05-15, 22:39
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Jag hade skämts långt mer för val av hora än själva handlingen.

Gissar att bilderna är från Amsterdam pga. tjejen och bakgrunden.
Citera
2020-05-15, 22:40
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Är det bara jag som tycker att all bojkott av allt som kan förknippas med Paolo är absurd. Han har köpt sex av en kvinna vid ett eller flera tillfällen och bara det är sjukt men när man ser att varje bolag bojkottar allt så blir det ännu sjukare.

Skulle inte förvåna mig om att de finns x antal anställda på k-rauta, tv4, mfl som har gjort betydligt värre saker än att köpa sex.

Jag kan förstå att de inte vill ha med paulo i någon reklam eller som programledare men att de ska sluta ta in hans produkter i matvaruaffärer är bara trams.
Citera
2020-05-15, 22:40
Medlem
Expressen:

"Stor razzia på Östermalm i går – talar ut: "Det hålet kan bara stängas med smärta för mig”
Citera
2020-05-15, 22:41
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Bögsnutarna har noll koll som vanligt. Alla kommer att få ersättning för snutsvinens övergrepp.

NOA lär har bra dokumentation. Samtliga kommer dömas.
Citera
2020-05-15, 22:41
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Ha ha! Det är helt omöjligt att någon tror att detta är första gången PR köpt sex av unga fattiga östeuropeiska kvinnor. Men det är bra att han äntligen åkte fast.

Edit: det är faktiskt möjligt att Malou i TV4 tror på att detta är första gången för PR. Möjligen tror även Jenny, som är ihop med gitarrkillen, också hon på TV4, på PR när han försäkrar att detta var första gången. Men utanför TV4 huset finns det självfallet ingen som tror på PR.

Var det inte klädbögarna i nyhetsmorgon som hade någon historia på tv 4 ? Hur slutade det någon som har koll 🤣
Citera
2020-05-15, 22:42
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
”06.00 Löpning! Mat är det mest missbrukade sättet att stoppa oro medan träning är det minst utnyttjade antidepressiva medicinen! Faktum är att att stresshormonet kortisol sänks efter träning, och det sprutar ut serotonin, dopamin, noradrenalin och endorfin. Serotonin gör dig lugn, dopamin gör att vi känner välbefinnande och noradrenalin gör att vi känner oss pigga och aktiva. Endorfin är kroppens eget morfin och 30 minuter hård träning ger en endorfindos som är som 10 milligram morfin – vilket är som den dos man skulle få på ett sjukhus om man kommer in med ett brutet ben. Så vad väntar du på? Sätt på dig löpskorna och gör ditt liv bättre!”

Saxat från hans LinkedIn dagen innan. Kanske hade det varit bättre att leva som man lär, och kört en extra löprunda istället... Alternativ behållt löparskorna på och kutat från polisen.

Har svårt att se att hans nästa inlägg om att träna 0430 på morgonen kommer att locka 2000 likes.

Jag har korrigerat lite:

”06.00 Sexköp! Mat är det mest missbrukade sättet att stoppa oro medan sexköp är den minst utnyttjade antidepressiva medicinen! Faktum är att att stresshormonet kortisol sänks efter sexköp, och det sprutar (bland annat) ut serotonin, dopamin, noradrenalin och endorfin. Serotonin gör dig lugn, dopamin gör att vi känner välbefinnande och noradrenalin gör att vi känner oss pigga och aktiva. Endorfin är kroppens eget morfin och 30 minuter sexköp ger en endorfindos som är som 10 milligram morfin – vilket är som den dos man skulle få på ett sjukhus om man kommer in med ett brutet ben. Så vad väntar du på? Hämta plånboken och gör ditt liv bättre!”
Citera
Medlem
Mind.hunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Behöver inte vara där samtidigt. Bara hålla span på lägenheten under en dag och plocka kunderna en efter en.

Vilket visar att inte ens polisen egentligen anser att dessa tjejer är offer. Eftersom polisen lugnt väntar på att gärningsmannen ska bli klar med ”övergreppet”.

Sant. På nyheterna lät det som att de var där samtidigt. Eller så va det jag som drog den ointelligenta slutsatsen själv 🤔
Citera
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Vad spelar det för roll hur mycket hon tjänar på sina ligg? Paolo lär knappast ha frågat efter senaste deklarationen före pitten åkte fram

Lögn! Paolo är den typen av man som alltid ber att få se F-skattsedeln innan han trycker in den fule.
Citera
Medlem
BRÖDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Tror faktiskt inte att han har homosexuella böjelser.
Han vore väl inte den första "machomannen" att kompensera för lite klassisk bögförnekelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerzone2000
Han sa att det var första gången

Exakt. Varför skulle någon vid sina sinnens fulla bruk misstro Paulo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in