2009-03-02, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theace
Räknas det att höra sin gay-granne ha extremt högt svartsjukegräl med den vi talar om för att sedan höra ett ännu högre sexliv med densamme? Kan spela in nästa gång...
Ja, där har du onekligen ett scoop !!

Paolo är inte gay, och är han det skulle han själv aldrig fatta det ändå !
Citera
2009-03-10, 15:29
Medlem
fick höra att han var torped stämmer det ?
Citera
2009-03-18, 12:24
Medlem
famiglias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theace
Läs först, kommentera sen. Jag skrev ''gick loss'', inte ''gick loss för FULLT''. Snuten har inte alltid alla chipsen i skålen, men några hade de iaf - inga synliga skador eller mer skador man får efter ett hårt pass hos Chago!

Kan intyga att detta skedde emellanåt.
Oftast slag och sparkar på kroppen och sen släpptes man.
Källa på detta: Jag själv!
Citera
2009-04-16, 09:07
Medlem
Knullkungens avatar
Han känner sig kränkt pga påstått samröre mellan K1 och Hells Angels. Ngn som vet om det som står i artikeln länkad nedan stämmer?

http://www.kuriren.nu/nyheter/artike...icleid=4798408

"Paolo Roberto är arrangör för K 1-galorna i Sverige.
Nu rasar han över kopplingen till Hells Angels. "

"När Paolo Roberto läste gårdagens artikel blev han rasande och slår ifrån sig alla anklagelser om Hells Angels koppling till K 1-sporten.

- Det är lögn. Jag äger K 1 och jag har inga kopplingar till Hells Angels över huvudtaget. Den människan som säger det anklagar oss för att vara en kriminell organisation och det är allvarligt, säger den före detta proffsboxaren."
Citera
2009-04-16, 09:14
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Han känner sig kränkt pga påstått samröre mellan K1 och Hells Angels. Ngn som vet om det som står i artikeln länkad nedan stämmer?

http://www.kuriren.nu/nyheter/artike...icleid=4798408

"Paolo Roberto är arrangör för K 1-galorna i Sverige.
Nu rasar han över kopplingen till Hells Angels. "

"När Paolo Roberto läste gårdagens artikel blev han rasande och slår ifrån sig alla anklagelser om Hells Angels koppling till K 1-sporten.

- Det är lögn. Jag äger K 1 och jag har inga kopplingar till Hells Angels över huvudtaget. Den människan som säger det anklagar oss för att vara en kriminell organisation och det är allvarligt, säger den före detta proffsboxaren."

Jag vet inte om det är sant eller inte men gissar starkt på att det inte är osant i alla fall. HA hänger mycket på K1-galor, precis som de hänger mycket på erotikmässor etc etc. De andra mässorna som de har hängt på har knappast varit pga deras storas intresse utan för att de är inblandade, detsamma gäller säkerligen för K1. En slump att Ha har sitt möte samma helg som K1-galan? Kom igen nu...Synd bara att Paolo aldrig växer upp utan verkar vara fast i sin roll som låtsaskriminell.
Citera
2009-04-16, 15:17
Medlem
Bosse Buss avatar
Det är inte så att HA:s intresse för K1 stavas pengar? Dvs pengar från illegal betting på vem som vinner fighterna. Att dom dessutom ser till att "rätt" fighter vinner är det nog inte så höga odds på.
Citera
2009-04-16, 15:28
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Jag vet inte om det är sant eller inte men gissar starkt på att det inte är osant i alla fall. HA hänger mycket på K1-galor, precis som de hänger mycket på erotikmässor etc etc. De andra mässorna som de har hängt på har knappast varit pga deras storas intresse utan för att de är inblandade, detsamma gäller säkerligen för K1. En slump att Ha har sitt möte samma helg som K1-galan? Kom igen nu...Synd bara att Paolo aldrig växer upp utan verkar vara fast i sin roll som låtsaskriminell.

Tack för intressanta Synpunkter. Så är det nog!
Citera
2009-04-16, 15:38
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse Bus
Det är inte så att HA:s intresse för K1 stavas pengar? Dvs pengar från illegal betting på vem som vinner fighterna. Att dom dessutom ser till att "rätt" fighter vinner är det nog inte så höga odds på.

Inressant teori. Är det vanligt med "uppgjorda" fighter inom K1?
Senast redigerad av Knullkungen 2009-04-16 kl. 15:59.
Citera
2009-04-16, 19:42
Bannlyst
hmmm paolo Roberto säger att han äger k-1 ? tror inte ens att han äger k-1 sverige , ligger en hel del andra folk bakom k-1 sverige och HA är troliga kandidater.
Citera
2009-04-16, 21:50
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse Bus

Har du någon som helst grund till dessa påståenden förutom att det är sånt du sett på film?
Citera
2009-04-17, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big$Pimpin
hmmm paolo Roberto säger att han äger k-1 ? tror inte ens att han äger k-1 sverige , ligger en hel del andra folk bakom k-1 sverige och HA är troliga kandidater.

Han sitter i styrelsen för "Rumble of the kings promotions AB" och de äger väl de skandinaviska rättigheterna?

Detta verkar ju vara en endaste stor tidningsanka. HA såväl som många andra gäng återfinns ofta i publiken, liksom många kändisar t, ex Zlatan.
På galan i Solna för några år sedan lyckades ju polisen stoppa attentatet mot "gangster kungen" och det hade ju inget med HA att göra. De grupperna, som så många andra går ofta på galorna, svårare än så är det nog inte.
Citera
2009-04-17, 15:36
Medlem
xcvs avatar
Har djävligt svårt att ta den lille blatten på allvar. Kommer ihåg när han som liten blatte försökte vinna "respekt" i Kungsträdgården. Samtidigt var det en annan import med svart hudfärg som också ville vara "kungen" av kungsan.
Roberto med sitt långa hårsvall var väl närmast en bögs våta dröm. Kommer också ihåg ett tv program där Nalle Knutsson var en av de inblandade, och hon Kitty, vad hon numera heter. Nåväl i detta program var det en som lyfte upp den lille Roberto, som om han vore en liten "dummy". Någon som minns detta program ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in