2008-08-10, 02:32
Medlem
Verkar lite töntigt att be om stryk av Roberto.
Citera
2008-08-10, 09:59
Medlem
LanZas avatar
Någon som vet vart man kan få tag på klippet där paolo får stryk av Ufc fightern ?
Citera
2008-08-10, 12:55
Medlem
MissTakens avatar
Nån som vet om han kommer vara med i Stieg Larsson-filmerna eller kommer någon annan att spela honom..?
.
Citera
2008-08-10, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Nån som vet om han kommer vara med i Stieg Larsson-filmerna eller kommer någon annan att spela honom..?
.

Han kommer att spela sig själv
Citera
2008-08-10, 17:51
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akahamaru
Han kommer att spela sig själv

Härligt! Nu blev jag glad!
.
Citera
2008-08-10, 23:01
Medlem
slumpiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eko_
hehe kanske lite sent, men ian spelar en av snubbarna i omklädningsrummet som hotar andy, "haru nå cash svennefitta"
tack tack tack
Citera
2008-09-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Härligt! Nu blev jag glad!
.

Han spelade in en scen där han kör på en cyklist i går natt.
Citera
2008-09-30, 22:52
Medlem
Jacksatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Featherweight
Jag har boxats en hel del med paolo (även under hans aktiva karriär) och kan säga att han inte är så mycket till boxare som många gärna vill tro =) Han var "världsmästare", men inom boxningen betyder inte det så mycket när bälterna man innehar WBC Interkontinentalbälte (som ungefär kan jämföras med svårigheten att bli bäst i Sverige inom amatörboxningen)

Men som person är han hur skön som helst, rolig, framåt osv osv. Jag diggar Paolo! Fötterna på jorden, även om han kanske gärna vill synas i tv (=tjäna pengar, som vilken annan som helst)

Yours,
Featherweight
Bara kolla hur det gick när han mötte Roger Pettersson i amatör-SM. Har för mig att Roger läxade upp paolo rätt rejält nåra matcher.
Citera
2008-10-01, 15:24
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacksatan
Bara kolla hur det gick när han mötte Roger Pettersson i amatör-SM. Har för mig att Roger läxade upp paolo rätt rejält nåra matcher.
Det hade varit intressant att se.

Som boxare blev Roberto nockad i andra ronden av Argentinaren Lujan som var om Wbos Intercontinentala titel. Lujan dominerade sannolikt den viktklassen i Argentina, men var uppenbarligen ingen världsboxare. Lujan gick ju nästan alla sina matcher i Argentina, men tog en sväng i skandinavien och nocka Roberto i andra ronden.
Citera
2008-10-01, 15:37
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjure
Det förklaras i denna dokumentär att "Kungen av Kungsan" eller egentligen "Kungen i Kungsan" är en kvällstidningsprodukt. Det fanns ingen "kung" eller naturlig ledare över alla ungdomar i Kungsträdgården och det var framför allt inte Paolo Roberto
https://www.flashback.org/showpost....&postcount=193
Citera
2008-10-01, 18:04
Medlem
har träffat flera italienare som är lacka på att han i medierna så att säga representerar dom.
speciellt den där antirasistiska biten reagerar många mot.
genomsnittliga italienaren känner ju ungefär lika mycket samhörighet med somaliern i rinkeby som genomsnittlige svensken gör.
Citera
2008-10-01, 21:30
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacksatan
Tror inte RP mötte PR nån gång, däremot spöade RP Armand Kranjc varenda gång de möttes, Armand i sin tur slog ju Paolo rätt lätt, dock ska man väl skilja på amatör och proffsboxning..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in