Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeFree
Men betala för förnedring är ju inte straffbart i Schweden. Hade Paolo vägrat betala böter och tagit det till rättegång. Där hävda att han betalade för förnedring så skulle han bli frikänd. För han greps ju av Torskpolisen i en bar i närheten. Och glädjetösen skulle ju aldrig dykt upp i rättegång och hävdat motsats. Fanns ingen DNA eller film från händelsen vad jag vet

Det är därför jag garvade ovan åt Paolos beteende. Han borde ha suttit i tillräckligt med snutförhör för att veta att de jobbar på samma sätt som Jenny. De normaliserar och sen ger de dig ett papper att skriva på.
exempel: jag brukar ofta börja snacka om hundsex för att normalisera, om någon då visar intresse så vet jag att den personen är en potentiell hundknullare med vad det innebär i det sexualpatologiska beteendet så att säga. Det är en av de billigaste förhörsteknikerna ever.
I Paolos fall är det uppenbart att de shameat honom pga sexuellt och fult att köpa horor i Sverige och han ville gå loss. Sen uppmärksammade någon av alla de nyhetsbyråer som bevakar kändisar att han åkt dit och då gick han på pumpen igen.
Jenny är den där blonda som är helylle som Paolo är svag för och undergiven pga svartskalle så han bekände för mamma som en god sosse. Han drar f-n skam över alla svartskallar genom att vara så bögig över ett knull, men han är ändå Paolo så han är förlåten. Katolsk kille, lättspelad beträffande sex och skuld. Samtidigt har han svenska sexvärderingar så det blir inte bra. Han borde åka till Tyskland och knulla av sig, de har blonda horor som man kan leka doktor med.