2020-06-11, 00:32
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Vasaparken? Det är inte utan att man blir lite nyfiken. Var det inte så att Elin, Paolos numera exsambo, bor i Vasastan? Har han möjligen sovit hos henne eller hänger han i krokarna i hopp om att han ska stöta ihop med henne?

Det är ju ändå en bit från Nacka till Vasastan tänker jag...
Det kan ju vara vad som helst, det finns ju en uppsjö olika saker man kan ha att göra i Vasastan.
Citera
2020-06-11, 00:37
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Vasaparken? Det är inte utan att man blir lite nyfiken. Var det inte så att Elin, Paolos numera exsambo, bor i Vasastan? Har han möjligen sovit hos henne eller hänger han i krokarna i hopp om att han ska stöta ihop med henne?

Jo, hon bor på st eriksplan.
Citera
2020-06-11, 02:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jo, hon bor på st eriksplan.

Paolo borde jogga i Karlbergs slottspark och längs Karlbergskanalen istället eller om han nu powerwalkar, hans flickvän Elin bor ju på Rörstrandsgatan så Karlberg ligger i alla hänseenden bättre till för lite morgonexercis.
Citera
2020-06-11, 09:11
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har lär väl ha en del understoppade tänker jag.

Eller hur, annars vore han ju korkad. Tror han har miljon + minst på kontot så han kan gå runt och hålla sig flytande ett tag men pengar sinar snabbt... speciellt om man vill leva flottigt.
Citera
2020-06-11, 09:20
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Eller hur, annars vore han ju korkad. Tror han har miljon + minst på kontot så han kan gå runt och hålla sig flytande ett tag men pengar sinar snabbt... speciellt om man vill leva flottigt.

Ja horor kostar.
Citera
2020-06-11, 09:32
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Ja horor kostar.

Ja Haha det också såklart nu tänkte väll inte jag på det i första hand snarare huslån bil lån osv. Men förstår din poäng
Citera
2020-06-11, 09:51
Medlem
Citat:

Jag såg honom efter lunchtid på Östermalm Jungfrugatan så han sitter inte isolerad i Nacka. Håller med om att han ser riktigt riktigt trasig ut. Lite förvånad att se honom i dom kvarteren
Citera
2020-06-11, 10:17
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ja Haha det också såklart nu tänkte väll inte jag på det i första hand snarare huslån bil lån osv. Men förstår din poäng

Huslån och billån är billigt jämfört med det väl ? Det beror på hur ofta han torskar dit i och för sig
Citera
2020-06-11, 10:20
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Huslån och billån är billigt jämfört med det väl ? Det beror på hur ofta han torskar dit i och för sig

Knullar du en till två horor varje dag skjuter det i väg.. men har svårt att tro att många som gör det.. ja om man samtidigt torskar varje gång blir det ju mer än dubbelt så dyrt
Citera
2020-06-11, 10:37
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Varför lägger han ut videos när han står på huvudet?

Och står i halvspagat? Vad är poängen?

Hahaha, både Paolo och Elin bombar instagram med bilder där de står på huvudet eller hovrar i luften tillsammans med "words of wisdom"...

Meningen med livet enligt Paolo är tydligen att stå på huvudet och köpa horor, vem orkar ta del av det här dag efter dag efter dag?
Om jag vore Paolo skulle jag sadla om och bli Swishhora, jag tror garanterat att det skulle generera fett med dinarer då många anser att konsekvenserna blev helt orimliga för honom i den här historien..

En bild på insta där han står på huvet liksom och med swishnummer därunder så är försörjningen säkrad....
Citera
2020-06-11, 11:14
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag erkänner att jag är en dålig människa.
Jag följer PR på Insta bara för att se hur gör djur.
Och skitsamma vad man tycker om människan men jag fattar ingenting av hans träningsinlägg annat än att det är självterapi.

Fyller i övrigt inget syfte. Flera nyanser av tråkigt.

Citera
2020-06-11, 11:29
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Killar som han flyter alltid upp.
Va fan? Han har satt på en horjävel, big deal? Han har inte ett skit i Italien att göra, han kommer att klara sig alldeles lysande här.
Väldiga aktiviteter hos honom nu, lag tror han har något bra på gång.
Och att han skulle få fängelse? Lika sant som att oxen pinkar två strålar
Du har alltså missat att han även är narcissist, mytoman och en svikare av sin familj? Dessutom är han endast 164 cm kort. Och flintis, glöm inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in