2020-05-21, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Så du tror att det kan ha varit människohandel vad gäller Paolos horköp?

Ingen aning, är inte insatt så kan inte ens gissa...inte mina områden precis.
Citera
2020-05-21, 10:02
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
8.000kr för en miljardär som Jan Emmanuel är ju absolut ingenting att ens prata om. Men han vill säkert vara ifred. Inte ge intervjuer angående huruvida sexköp borde vara lagligt eller ej och huruvida han själv har köpt/kan tänka sig att köpa en hora.

Fattar du inte att sånt stör och är inte bra för de företagen som resten av killarnas representerar?

Jan Emanuel är givetvis smartare än att han går ut i media såhär nära inpå och kommenterar allt ihop. Vad vore syftet ens? Om han skulle vilja uttala sig sker det efter att stormen ha lagt sig, och då kommer han nog att välja sina ord väl.
Citera
2020-05-21, 10:05
Medlem
Citat:
Jaha?

Paolo är väl något som man kan se ner på och kvinnor känner väl att de är glada att slippa sådana som honom. Det är den funktionen det där har. Och nu blev det ännu bättre när Paolo sitter och bölar för att han är en idiot. Det är humor det.

Dom svenska feministerna är lika fåniga, vilka tycker att Italien tramset är spännande?
Vilka fattar inte att prostution länge har varit normalt i hela Europa dom nakenbadar
och har en öppnare syn på sex.
Paulo och feministerna gör en parodi på sej själva, Jenny Strömstedt mfl inom media är lika
bakom flötet och roliga.
Hur kan man skapa kändisar av kriminella.
Citera
2020-05-21, 10:06
Medlem
Citat:
Fortfarande har du inte fattat ett jota.

Det skulle inte snackas ett skit om damklubben hade kastat ut en av sin medlemmar, eftersom hon bibringade dåligt rykte för klubben med sitt kriminella beteende. Resten av damerna skulle inte vilja beblanda sig med henne för att slippa allt obehag vad det skulle bära med sig.

Fattar du inte ens så pass att kungens barndomskompis hade själv inte gjort något kriminellt ens. Bara betett sig som en idiot. Det räckte. Han var persona non grata därefter.

Allt för att skydda resten av klubben.

8.000kr för en miljardär som Jan Emmanuel är ju absolut ingenting att ens prata om. Men han vill säkert vara ifred. Inte ge intervjuer angående huruvida sexköp borde vara lagligt eller ej och huruvida han själv har köpt/kan tänka sig att köpa en hora.

Fattar du inte att sånt stör och är inte bra för de företagen som resten av killarnas representerar?

Jag lovar dig att killarna på Flashback skulle ge sig på och kalla en grupp kvinnor som uteslöt en syster när hon hade hål i själen. Nu när det är män så säger de inte knyst om den saken. De gnäller mest på kvinnor som tycker att Paolo är ett horköpande as.

Naturligtvis förstår jag hur herrklubben fungerar. Det är inte det jag pratar om. Jag pratar om dubbla med att män inte kommenterar herrklubben negativt men att de garanterat gjort det om det hade varit en damklubb.
Citera
2020-05-21, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Jo visst, försök tänka lite själv och inte vad nån på tv säger. Mitt intryck är i alla fall att vi har mer människohandel nu än innan de ändrade lagarna, men kan ha fel men hur som alla får göra vad de vill med sina kroppar men det verkar ni svenskar inte fattat än.

Jag tänker i högsta grad själv, men precis som du och alla andra så tar man såklart ofrånkomligen intryck från lite här och var.
Jag tänker inte låtsas som att jag har någon insyn i eller erfarenhet av prostitutions-världen, men som kvinna så tänker jag mycket i banorna kring vad det är som gör att kvinnor prostituerar sig.
Mitt intryck är att det är ett slags missbruk som vilket annat som helst. Det finns fall av olika grader, men att det finns kvinnor som gör detta "frivilligt" gör det inte mer rätt. Det blir inte en mindre grej för det.
Sen är jag tveksam till hur "frivilligt" det är, men det är en för stor diskussionsfråga för att ta här.

Att man, som Paolo, väljer att köpa sex när man bor ihop med en 20 år yngre kvinna och enligt egen utsago har ett vilt sexliv med henne är ännu mer obegripligt! Men jag kommer aldrig att förstå det på riktigt hur han än förklarar. Han tänkte väl med kuken - många män gör ju tyvärr det. Det är oattraktivt som fan, men tyvärr sant.
Citera
2020-05-21, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Även knugens klubb roade sig tillsammans med så kallade ”kaffeflickor” som till exempel Camilla Henemark. Att få korsa sina svärd tillsammans, alla för en, en för alla är viktigt i vissa kretsar. Lite ”friendly fire” bygger relationer. Tills skiten hamnar i fläkten för då springer alla åt olika håll.

https://www.expressen.se/nyheter/kun...ter-skandalen/

Absolut.

Inte ens kungen kunde promenera vidare som inget hade hänt. Och han är ändå icke åtalbar oavsett om han hade mördat någon.

Gubbgänget splittrades och kungen låtsades ta avstånd från sina närmaste vänner. Allt för att putsa varumärket..

Jävla feminister som inte kan lämna någon ifred.. ;-)
Citera
2020-05-21, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Dom svenska feministerna är lika fåniga, vilka tycker att Italien tramset är spännande?
Vilka fattar inte att prostution länge har varit normalt i hela Europa dom nakenbadar
Paulo och feministerna gör en parodi på sej själva, Jenny Strömstedt mfl inom media är lika
bakom flötet och roliga.

För att inte tala om alla killar som ser upp till Paolo, och i åratal har de inbillat sig att han är framgångsrik, har företag, hundratals anställde och har en vingård.

Paolo har lurat skjortan av småkillarna i åratal. Men antar att de är ännu mer korkade än Paolot själv.
Citera
2020-05-21, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Jan Emanuel är givetvis smartare än att han går ut i media såhär nära inpå och kommenterar allt ihop. Vad vore syftet ens? Om han skulle vilja uttala sig sker det efter att stormen ha lagt sig, och då kommer han nog att välja sina ord väl.

Fast han har ju redan postat skiten på sitt Insta..
Citera
2020-05-21, 10:09
Medlem
Citat:
Jaha?

Paolo är väl något som man kan se ner på och kvinnor känner väl att de är glada att slippa sådana som honom. Det är den funktionen det där har. Och nu blev det ännu bättre när Paolo sitter och bölar för att han är en idiot. Det är humor det.

bakom flötet och roliga.
Simon Häggström ha ha ha.
Citera
2020-05-21, 10:11
Medlem
Citat:
Jag lovar dig att killarna på Flashback skulle ge sig på och kalla en grupp kvinnor som uteslöt en syster när hon hade hål i själen. Nu när det är män så säger de inte knyst om den saken. De gnäller mest på kvinnor som tycker att Paolo är ett horköpande as.

Naturligtvis förstår jag hur herrklubben fungerar. Det är inte det jag pratar om. Jag pratar om dubbla med att män inte kommenterar herrklubben negativt men att de garanterat gjort det om det hade varit en damklubb.

Och du tror att damklubben på Östermalm hade brytt sig ett skvatt om det hade blåst "en storm" på Flashback pga en uteslutningen av en kriminell klubbmedlem?
Citera
2020-05-21, 10:14
Medlem
Citat:
Och du tror att damklubben på Östermalm hade brytt sig ett skvatt om det hade blåst "en storm" på Flashback pga en uteslutningen av en kriminell klubbmedlem?

Nej, varför i hela fridens namn skulle de göra det?
Citera
2020-05-21, 10:15
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Fast han har ju redan postat skiten på sitt Insta..

Jaså? När? Vad sa han?

Ursäkta mig isåfall, det har jag helt missat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in