2020-05-20, 17:04
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Från hans Instagram att döma är han jagad av pressen.

Media har inga skrupler, ganska tydligt. De gör vad som för att få ett snaskigt inslag och grusa någons liv.
Citera
2020-05-20, 17:05
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Mycket betoning på "lyx".
Lyxhora, lyxpizza. Tror det finns skilda uppfattningar om vad betydelsen utav lyx innebär.
Citera
2020-05-20, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Du kan hämta årsredovisningen här

https://www.proff.se/foretag/punch-d...2K0NBVYI63IKI/

Klicka på bokslut så har du en sammanfattning men du kan även hämta boksluten för ett antal år bakåt

Tack, tack! Tänk att han drivit företaget i trettio år! Och kunde inte hålla kuken i styr en kväll i maj.

Nu är iofs lönekostnader fortfarande 0. Däremot är rörelsekostnaderna lika stora som intäkterna, så någon skatt blev det inte. Däremot utdelning.

Vore intressant att veta vilka de anställda är.
Senast redigerad av 25cm-slak 2020-05-20 kl. 17:11.
Citera
2020-05-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Nej jag vet inte mycket om sexköp, du som är en erfaren sexköpare kan du inte beskriva hur PR sexköp kan ha gått till? inte hur han hittar henne på nätet det har jag förstått utan vad som kan ha utspelat sig där i lägenheten mellan PR och kvinnan som sålde sex?

Man kan ha inblick utan att köpa sex lilla vän.ä men det begriper väl inte du.
Det som utspelade sig var exakt samma sak som valfritt Tinder-ragg där någon blir sugen och frågar om man kan komma över men här betalades det också 1500 kr.
För övrigt så är alla relationer med kvinnor en fråga om pengar man betalar på något sätt, middagar, presenter, resor och bostäder.
Det kostar men ser snyggare ut än det Paolo gjorde.
De flesta kvinnor får ett sug i blicken av mäns sociala status, kändisskap, makt, pengar, tillgångar och spännande liv. Då jävlar blir ni motiverade.
När det saknas kulor så är det kemin stämde inte , fy fan vad falska ni är. Ni låtsas vara så mycket finare än vad ni i själva verket är.
Citera
2020-05-20, 17:13
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Men tror du Rumänska horor sitter inlåsta i en bur? Fast kedjade?
Med all säkerhet är dom själv högst involverade i sin affärsverksamhet.
Och Nej jag har inte haft sex med en Rumänsk hora, men jag vet typen.

Du som vet typen; vad var det PR kunde få från den typen som han inte kunde få från sin 25 år yngre vältränade flickvän?
Citera
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man kan ju undra vilket hans nästa steg blir; bryta ihop, misshandla någon, eller först bryta ihop och sedan misshandla någon? Eller, ingenting alls...
Ett starkt skäl till varför han bör resa bort. Första gången han rör sig ute bland folk som tagit en öl och får en pik kommer han väl om inte slå ihjäl någon så säkert nära.
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Nja, inte mycket, men han kan nog skrapa ihop ett par-tre millar om man säljer av allt
Stämmer säkert, men låter tragiskt lite.
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Det verkar gå något ryckte om att Elin är gravid. Ligger det någon sanning i detta? Har hon själv bekräftat det eller är det bara ett illvilligt ryckte? Tycker synd om henne om Paolo gjort henne på smällen.
Är väl bara ett rykte efter att en skvallerblaska pushade på med frågan om det verkligen verkligen verkligen inte kunde vara så att han kunde tänka sig att skaffa barn med Elin en vacker dag.
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Belånad upp över öronen och säkert någon stackars investerare blottad också för ruinen och olivträdet i Italien.
Vet du att han är belånad upp till hakan?
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Ser bara ett par utvägar för Paolo:

1. Ett han ger upp och blir utslagen, alkis, kriminell, etc

2. Börjar med ett ideellt projekt, typ tar hand om vanvårdade djur, arbeta ideellt utan betalning, fortsätter så några år, får göra en avbön i någon tidnings slaska.

3. Flyttar till Italien, öppnar en Pizzeria i Milano. (Där bryr sig ingen om ett sexköp)

Svårt se någon annan väg ut.
Han har snubbar omkring sig som säkert kan ge han något mindre utåtriktat jobb av något slag. Som en sorts tjänstepension för lång och trogen tjänst. Åtminstone tror jag det efter det lilla jag känner till om honom. Om han inte har kastat bort alla gamla vänner de senaste åren förstås.
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Från hans Instagram att döma är han jagad av pressen.
Visst, men det där är ju från dagen då det avslöjades att det var han.
Citera
Medlem
Ingen dålig jävla karrär han hade på gång.

1) Programledare på Sveriges andra största kanal med ett av de största programmen.

2) Matvaror som ska enligt källor ha sålt riktigt bra i butiker runt om i landet.

3) Köpt hus och en fin gård i Italien.

Men jag anade min oro när man såg hans vlogs på Youtube. Det var väldigt mycket Elin är där för att hon gör skitjobbet runt hemmet och annat och inte så mycket för hennes utseende

Tror inte Elin lämnar Paolo då hon lever ett bra liv med honom och det vet Paolo om, därför han valde henne som tjej då hon är väldigt svag.
Citera
2020-05-20, 17:14
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Du som vet typen; vad var det PR kunde få från den typen som han inte kunde få från sin 25 år yngre vältränade flickvän?

Att dom är jävligt på och billiga.
Citera
2020-05-20, 17:15
Medlem
Zebels avatar
det är som sagt inte ett riktigt brott vi talar om här

Vem bedömer vad som är "ett riktigt brott"? Du, eller svensk lagstiftning? Jag röstar på det senare.
Citera
2020-05-20, 17:16
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Man kan ha inblick utan att köpa sex lilla vän.ä men det begriper väl inte du.
Det som utspelade sig var exakt samma sak som valfritt Tinder-ragg där någon blir sugen och frågar om man kan komma över men här betalades det också 1500 kr.
För övrigt så är alla relationer med kvinnor en fråga om pengar man betalar på något sätt, middagar, presenter, resor och bostäder.
Det kostar men ser snyggare ut än det Paolo gjorde.
De flesta kvinnor får ett sug i blicken av mäns sociala status, kändisskap, makt, pengar, tillgångar och spännande liv. Då jävlar blir ni motiverade.
När det saknas kulor så är det kemin stämde inte , fy fan vad falska ni är. Ni låtsas vara så mycket finare än vad ni i själva verket är.

Jag har haft en hel del relationer med kvinnor utan att några bostäder har varit aktuella från någon part.

Vet jag inte heller något då?

Citera
2020-05-20, 17:16
Medlem
Vart är bilderna på fnasket då? Va för många sidor att bläddra igenom här
Citera
2020-05-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
PR är inte i närheten av några 175 cm, statistik även inom sport säger väldigt lite då det överdrivs rejält. Dessutom, om han själv säger det är det klart som fanken att det inte stämmer. Folk ljuger konstant om längd, blir själv alltid gissad på 4-7 cm uppåt fel. Klart lille Paolo drar fördel av det, och hade han verkligen varit 175, ja då hade han säkert vart "180"...
Han är max 170-171.
Sedan detta med att krympa, extremt osannolikt att nån kring 50 börjat göra det ens 1 cm.

Om någon vet hur lång Lena är då kan man ju jämföra. Lena såg alltid ut i bilderna att vara rejält mycket längre än Paolo. Trots att hon hukade sig och böjde huvudet som prinsessan Diana brukade göra för att inte se längre ut än Charles.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in