Nån mer än jag som stödköpt PRs mat? Visserligen är det fel mot sina barn. Samt att jag själv ej är torsk men han var ändå på senare dar ett bra språkrör i mot vänsterfeminister. Han förnedrade bokstavligt den där SR kvinnan samt dom där surdegsätande snubbarna ”som ej kunde pippa sina flickvänner på Södermalm” i YT klippen. Finns det nån chans att han kan vända det här till sin fördel när det gäller alla dom i befolkningen som tycker att sexköpslagen är fel mm? Det finns ju ej ens nått parti (tror ej man kan hoppas på Sambuki direkt) som är för att gå tillbaka till innan millenieskiftet sas, detta kan ju ändå vara en chans kanske att stödja?
Senast redigerad av mr-mystic 2020-05-19 kl. 19:22.
Intressant att de människor som klandrar Paolo för att ha begått ett övergrepp mot en stackars kvinna mer än gärna hänger ut den person de tror är kvinnan som en hora inför allmänheten, helt utan tanke på vad kvinnan själv kan anse om en sådan uthängning och vad för konsekvenser det kan få för henne.
Efter att ha grabbat ett riktigt grabbatag om pungen och tänkt till så kläcker du en absolut och korrekt tanke .... Håller med!!
Varför vill man veta vem den prostituerade kvinnan är? Det är ointressant.
Det som däremot är intressant är hur han (ex?) flickvän Elin är.
Vilken bakgrund har hon, med tanke på att hon föll för en typ som Paolo Roberto.
Hon verkar inte ha något vidare gott omdöme.
Word på precis allt. Han kommer få sitt straff rent rättsligt och dessutom straffas på många andra plan, det räcker så. Medias häxjakt blir bara för mycket och alla snyftkrönikor om "våldtäkt" får mig att vilja kräkas. Visst förekommer det trafficking inom denna industri, men det finns minst lika många som har valt den banan av helt andra skäl och lever gott på det. Senast idag såg en artikel i Expressen där en svensk eskort gick ut öppet och riktade kritik mot feminister som försöker underminera deras yrke som frivilligt försörjer sig på.
Ingen vet precis vad det var för typ av tjej Paolo träffade och därför kanske man ska lugna sig med anklagelserna annat än att konstatera att det han gjort strider mot lagen.
Finns det ens siffror eller något annat att gå på för att få en uppfattning om hur stor del av prostitutionen i Sverige som är trafficking och hur mycket som är frivilligt prostituerade? Det är ju minst sagt relevant. Man kan ju inte utesluta att det inte är trafficking. Det ska vara en kvinna från ett av Europas fattigaste länder, på en bordell, som dessutom han dessutom ska ha betalat 1500 kr för - det är knappast en lyxhora vi snackar om.
Du säger det själv: Ingen vet exakt vem tjejen är, så ta det lugnt med att dra en massa slumpade slutsatser om skiten.
Shit… tycker lite synd om henne förutom PS klavertramp. Hon är ändå ung o vältränad men trotts detta är hon assa "inte guds gåva om man säger”. Bådar ju ej gött inför framtiden om man säger.
Hon bör inte ha några problem ändå att hitta en kille i hennes egen ålder, och inte vara tvungen att dejta dubbelt så gamla män.
Nån mer än jag som stödköpt PRs mat? Visserligen är det fel mot sina barn. Samt att jag själv ej är torsk men han var ändå på senare dar ett bra språkrör i mot vänsterfeminister. Han förnedrade bokstavligt den där SR kvinnan samt dom där surdegsätande snubbarna ”som ej kunde pippa sina flickvänner på Södermalm” i YT klippen. Finns det nån chans att han kan vända det här till sin fördel när det gäller alla dom i befolkningen som tycker att sexköpslagen är fel mm? Det finns ju ej ens nått parti (tror ej man kan hoppas på Sambuki direkt) som är för att gå tillbaka till innan millenieskiftet sas, detta kan ju ändå vara en chans kanske att stödja?
Du vet, man kan dela åsikter med någon och låta det stå för sig själv utan att försöka hylla hela dennes väsen till varje pris bara för att man delar "kamp" så att säga.
Vem; vem får fan i hela den fria världen härja så fritt som Paolo Roberto?!
Och det för att han hade good looks innan han kickade sönder många andras looks med sina round kicks när han var ... Kungen av Kungsan (sic).
Redan då på 80-talet.
Aldrig förlåten av mig. Även om jag själv inte blivit drabbad av hans övervåld.
Komplett idiot som förmodligen kan koka spaghetti bättre än jag - men han svänger alltid ut med bägge armarna som han gjort någonting för Michelin-guiden.
Idiot.
Tur att hon finskan lämnade honom och det efter illa kvickt.
När det gäller ”tjejen” så finns det nån slags vidrig dubbelmoral.
Stackars Tjej och fi fan Paolo. Där sket du HÅRT i det blå skåpet!!
Men en nyfiken runkabilitetsfaktor finns.
Vem är hon? Hon ser hon ut? Berätta.....
Många kåtas upp av detta.... henne.
Vill dra en ”oskyldig” skinnhiss som Paolo får stå för.
vad kan detta innebära för paolo, han har väl redan dömts så han kan väl inte dömas igen även om en ändring i lagstiftningen sker ?
Citat:
” Ingen får dömas till straff eller annan brottspåföljd för en gärning som inte var belagd med brottspåföljd när den begicks. Inte heller får någon dömas till svårare brottspåföljd för gärningen än den som var föreskriven då. [...] „
– Regeringsformen, 2 kap. 10 §[2]
Bra. Tvinga sexköpare att åka till friare länder och stötta ekonomin där...
Varför vill man veta vem den prostituerade kvinnan är? Det är ointressant.
Det som däremot är intressant är hur han (ex?) flickvän Elin är.
Vilken bakgrund har hon, med tanke på att hon föll för en typ som Paolo Roberto.
Hon verkar inte ha något vidare gott omdöme.
Nej det är väldigt intressant eftersom media målat upp en bild av en stackars kvinna från något Östland som har det fattigt och jävligt och tvingas sälja sex för att hon och hennes familj ska överleva. Jag tror inte ett jävla dugg på den bilden.
Jag tror det rör sig om en kvinna som vet exakt vad hon gör och vet att man kan tjäna stora pengar på att sälja sig.