2020-05-19, 22:10
Medlem
PK-befriads avatar
Inte hela världen att han besökte en prostituerad. I många länder är det lagligt. I och med att Paolo satte en feminist på plats i livesändning i Sveriges Radio så ligger han på pluskonto och har moraliskt utrymme att röra sig inom innan jag fördömer honom.
Senast redigerad av PK-befriad 2020-05-19 kl. 22:17.
Citera
2020-05-19, 22:12
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon har ett nytt jobb. Bolaget hon delar med PR förvaltade bara hans varumärke (hans namn och person) så det är ju dött nu. Hon bor inte där längre. Jag tror hon blev "fri" när PR träffade sin senaste tjej.

Stämmer till 100% och detta skrev jag nått inlägg senare.

Hon drog direkt när han sänkte garden lite.

Hon och nya pojkvännen har nog haft ett helvete
Citera
2020-05-19, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leck.mich.am.arsch
Otroligt vilket drev mot PR men man säger inte ett knyst om de andra 17 som anhölls. Detta samtidigt som i hela Sverige tom i småstäder finns 1-2 helt lagliga burdeller per kvarter läs thai massage.

Man säger ingenting heller om alla batixhäxor som åker till Gambia, Brasilien, Isla Margarita eller Bali och hyr sig en minderårig inföding 1-2 veckor för små pengar.

Feminazister och PK Sverige är verkligen cancer.

Välkomna till feministiska arab-staten Sverige.

Feminister och manginas behandlar kvinnor som 5-åringar som inte kan ta hand om sig själva. Polska horan kom hit frivilligt hon älskade botox, silikon, pengar och dyra kläder och tjäna mångdubbelt mer än en fabriksarbetare bara genom att sära på bena. Hycklare!
Det har skrivits om de andra, en av dem nekade till köp 2 var jobbarkompisar som tyckte det var en kul grej efter jobbet den ena fick inte vänta i lägenheten och köa så han blev bara tagen för försök till köp
Citera
2020-05-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon har ett nytt jobb. Bolaget hon delar med PR förvaltade bara hans varumärke (hans namn och person) så det är ju dött nu. Hon bor inte där längre. Jag tror hon blev "fri" när PR träffade sin senaste tjej.

Han träffade sin Elin någon gång på hösten 2018. November 2019 blev det officiellt.
I februari 2020 blev det officiellt att Lena hade ett nytt jobb. Innan dess hade hon redan gått ut i media att hon ville sälja sin villa som låg på samma tomt som Paolos.

Hon måste ändå skatta sig lyckligt lottad. Utan allt detta då skulle hon bo kvar i villan i Nacka, arbetslös på samma tomt med tomten..
Citera
2020-05-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hans exfru är säkert less på karln. Hon äger hälften av företaget som nu ligger i spillror pga hans kuk som tycks styra hans beteende istället för pannbenet.

Om han riskerar en smocka då kommer den nog därifrån snarare än någon annanstans.

Ja, jag tycker uppriktigt synd om honom, men fattar ändå inte hur han kunde tro att det skulle vara över efter intervjun på TV4. Tummen upp-inlägget på insta med texten "Sådärja, kört en löprunda före 06, nu lite terapi. Ni då, era syltryggar!" (fritt tolkat). Det var minst sagt väldigt naivt.

Hoppas att han repar sig och kan hitta en bra o meningsfull tillvaro, det materiella är inte allt!
Citera
2020-05-19, 22:16
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Nej, det tror jag inte. Han sa ju själv i intervjun att han brukar bete sig som en idiot enda då när han är som lyckligast.

Undrar hur många gånger i hans liv som han har varit "lyckligast"? En gång i veckan?
Det är av allt att döma ett rent rutinärende för honom att gå till en sköka. Sen om det sker vecko- eller månadsvis är okänt. Nu är han ju avslöjad och behöver inte smyga för någon annan än farbror polisen.

Vad han säger ska man inte bry sig om.
Citera
2020-05-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Faan snackar du om?

Hon gick vidare så snart Paolo hittat en ny som han offentligt gick ut med om förhållandet med, vilket var ca 1 år sedan hon drog direkt in till stan.

Då kunde Paolo inte längre hålla henne fånge eftersom han gått ut med nya förhållandet.

Detta är beviset på hur han hållit henne i schack tyvärr.

Hon är väl fortfarande VD? Eller pratar vi om olika personer?
Citera
2020-05-19, 22:21
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ha-lite-roligt

Citat:
Bland männen i insatsen som inte gått att nå finns exempelvis en konsult i säkerhetsbranschen och en person som arbetar i idrottsvärlden.

Hmm - kan det vara så att personen som PR sågs med (på IG story) också åkte dit?

Den personen är ju landslagstränare i en kampsport.
Citera
2020-05-19, 22:22
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Hon är väl fortfarande VD? Eller pratar vi om olika personer?

På ett företag som inte Paolo någonsin ägt!
Citera
2020-05-19, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Har fattat det som om dom träffades av en slump. Läste att han såg henne stå på en hand och föll pladask för henne, i vilket sammanhang stod inte.

Elin var en lovande talang med ett antal SM-titlar i bagaget som voltigegymnast. Hon var precis på väg att storsatsa på europamästerskap och på längre sikt ett världsmästerskap. Det var under en träning inför EM när olyckan var framme och hon föll av sin häst och bröt nacken. En kota gick sönder, en skadades svårt och det såg länge ut som karriären som elitidrottare var över.

Efter många år med slit och rehabilitering för att komma tillbaka började hon på gym och är idag en personlig tränare.
http://www.breakitmakeit.se/

Det som gjorde att dom blev tillsammans var säkert deras intresse för kropp och hälsa. Elin hade flera bilder på dom tillsammans på sin Instagram - som nu är helt borttagna.

Elin är en alldeles för fin tjej för Paolo och hoppas att hon kan se framåt nu och hitta en ny kille som hon kan lita på. Hon är absolut värd någon mycket bättre.

Tack för info. Ja, hon verkar vara fin och stark. Synd att hon råkade i klorna på honom.
Citera
2020-05-19, 22:30
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Inte hela världen att han besökte en prostituerad. I många länder är det lagligt. I och med att Paolo satte en feminist på plats i livesändning i Sveriges Radio så ligger han på pluskonto och har moraliskt utrymme att röra sig inom innan jag fördömer honom.
Precis, kan det vara så att det är vanligt att han brukade ta en grabbresa till Amsterdam? Men pga restriktioner eller flickvännen nu så sket det sig? Så då blev det Östermalm istället?

Stackars Paolo, undrar vilket snille som rådde honom gå till Tv4-soffan. Fan också. Jag gillar verkligen hans matprodukter.
Citera
2020-05-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Stämmer ju inte då Paolo hade mkt stora problem innan denna filmen.

Att Staffan sedan drogs till yngre grabbar är ju ingen nyhet och många som han värvat till filmer.

Tror nog Niklas Wahlgren i så fall är större risk för att blivit utsatt.

Jasså stämmer det inte, då får jag redigera min post. Hur vet du det då ?
Det verkar som om PR blivit utsatt för sexuella övergrepp i barndomen/ungdomen eller har jag tolkat det fel ? Vad menar du med att "Paolo hade mkt stora problem innan denna filmen ?"
(Jo, jag vet att PR var kriminell i sin ungdom och tt filmen handlar om ungdomars villkor och kriminella gäng. Jag har inte sett filmen men läst om den).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in