Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2011-04-02, 02:28
Medlem
Det låter riktigt tungt det du har varit med om och jag förstår dina tankar till 100%. Jag har själv funderat på tex vad man skulle göra om någon i ens familj eller liknande råkade ut för något sånt. Jag tror nog att det bästa är att bli någon sorts av antipedofil i detta fallet. Antingen som du själv skriver att du mördar med sniper liksom och slipper undan eller att du hjälper andra i samma situation. Du kanske kan sätta upp ett mål i ditt liv som du ska försöka klara av för att kunna släppa detta. Och när du väl har fullföljt det så kan du känna dig fri. Känner du dig inte fri så får du prova något annat. Jag tycker också faktiskt som många andra här "do what you got to do". Dom äckliga krypen bör försvinna från samhället och tydligen fungerar fängelset inte så bra. Starta ett gäng som vill vara med så kanske ni kan finansiera det och så.

Må väl!
Citera
2011-04-02, 07:18
Medlem
Arsenikarsles avatar
Har inte läst allas långa inlägg, men jag ville bara säga att det är helt OK om du berättar detta för en psykolog!
Klart du har aggressiva känslor inom dig!
Konstigt vore det ju annars.
Men om du inte luftar detta och går igenom läkeprocessen kommer det nog leda till nåt destruktivt förr eller senare, ja.
Citera
2011-04-02, 20:04
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k2o
Jag säger bara en sak. Do what you have to do!

Du kommer må så jävla mycket bättre efter det är över, tro mig jag är helt seriös med mitt inlägg!

Men snälla, tänk dig för! Du behöver inte citera hela TS inlägg

Off Topic synd att det inte finns en mongospärr på Flashback!
Citera
2011-07-21, 03:24
Medlem
ZlatanManias avatar
TS borde hämta inspiration från Dexter! Fast istället för att döda så borde han väl skära kuken av dom istället
Citera
2011-07-21, 03:35
Medlem
enomdans avatar
Jag har inte blivit våldtagen, men jag har ändå liknande tankar som dig. Fast det beror på vad för slags pedofil det är. Om det är en som "bara" kollat på barnporrbilder så tycker jag inte att han ska torteras eller dö. Men om han begått övergrepp så skulle jag inte tveka på att döda aset.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in