2004-09-24, 13:22
Moderator
vfs avatar
Sami Salo klar för Frölunda idag! Det är en bra förstärkning.

348 matcher 125 poäng och +53 är bra statistik, dessutom
högerskytt.
Citera
2004-09-24, 13:46
Medlem
bfjs avatar
Blir ju ändå rätt intressant och se hur spelarna väljer att göra nu när skattemyndigheterna kommer och klagar i november eller när det var? om vi säger att alla nhlspelare väljer att lämna elitserien redan då så är det fortfarande rätt öppet. (hmm kom på en funderar nu, har för mig att jag läste att man bara fick lira 183dagar per år i det land man ska skatta i? eller vara bosatt i. Men sen kommer ju nyår och det blir nytt år då borde dom teoretiskt sett kunna komma tillbaka igen och spela?
Citera
2004-09-24, 13:48
Medlem
Årets värvning utan tvekan: Zdeno Chara till FBK. En av världens bästa backar. Till elitserien
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,537887,00.html
Citera
2004-09-24, 14:21
Medlem
BuzzMeekss avatar
Kanonvärvning

Först Souray och nu Chara till Färjestad - dra åt helvete. Chara är i mitt tycke NHLs bäste back - nu kommer Modo att få nåt rejält att bita i - både Chara och Souray är av modell större.

Kul för elitserien och Färjestad.
Citera
2004-09-24, 16:52
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Årets värvning utan tvekan: Zdeno Chara till FBK. En av världens bästa backar. Till elitserien
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,537887,00.html

Han lär nog ganska snabbt hitta till utvisningsbåset. Runt 150 min
på botbänken dom senaste 4 åren.
Citera
2004-09-25, 16:09
Medlem
Sujoks avatar
Chara vilket odjur han är, mycket bra värvning.
Citera
2004-09-26, 01:25
Medlem
SweTechs avatar
vilken power femma det kan bli

chara - sourey
berglund-steen-kåberg

kan bli ännu roligare nästa gång vi möter djurgården hehe
Citera
2004-09-26, 01:47
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
kan bli ännu roligare nästa gång vi möter djurgården hehe
Jag längtar lika mycket som du.
Citera
2004-09-29, 00:23
Medlem
Boogaloos avatar
Alltså, fy fan vad domare är dåliga! Brukar bli helt galen på fotbollsdomarna men efter att ha sett Djurgår'n-SSK och Djurgår'n-Mora så framstår ju hockeydomarna som ännu sämre!

Två exempel från ikväll:
- Eklund tacklas in i målgården, högst eventuellt snuddade ena skridskon målvaktens benskydd. 2 minuter, interference.
- Ekman hakas från mittzon in i offensiv dito. 2 minuter, holding the stick. [difhockey.se]
Citera
2004-09-30, 16:47
Medlem
Robert Lahti<---Ingen domare som borde döma. Dags för förundet att anställa domare, inte ringa in dem när det är dags för match! För Rättvisan, För säkerheten! För kärleken til sporten! *ylar vidare i blindo*
Citera
2004-09-30, 16:51
Medlem
Varning för Luleå

Holmström och Wallin - som Grynet skulle säga, sjukt bra killar.
Renberg - kommer han i form så är han rejält svårstoppad, han har ju lite matchvikt.

Luleås powerplay

Plus att Luleå alltid är tippad att få stordäng, trots detta är de i slutspel varje år, gång på gång. Kanske inte räcker ända fram till guldet, men åtminstone en bra bit. Tror inte riktigt våra experter i form av Boork och aftonbladet har helt rätt när man tippar Luleå 11 i serien.

Får väl se hur Gusten fixar att stå i mål, själv tror jag att han kommer att bli riktigt het.

UNDERDOG-varning
Citera
2004-10-02, 21:08
Medlem
Max Powers avatar
Sitter å myser efter att ha sett SSK köra över Skansen, åhh vilken utskåpning!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in