2011-03-31, 23:05
Medlem
Ztrifes avatar
Hej alla, jag har ett problem angående Java. Jag körde windows xp 32-bitar innan. Fick lite virus o.s.v, brände ut en windows 7, 64-bitars skiva. Skrev inte över utan installerade windows 7 ovanpå xp. Behöll gamla filer o.s.v. Jag har sedan länge haft problem med spelet minecraft att det hänger sig hela tiden och att Java Binary Platform Se eller vad det heter har slutat svara hela tiden. Sjukt jobbigt då det händer var 3:e minut.

Anyways, idiotiskt nog så skulle jag ta bort java från datorn tänkte jag och sen installera om det. Installerade inte av det via kontrollpanelen som vilken annan vettig person som helst utan jag tog bort allt jag såg som had emed java att göra i mina systemfiler. Allting är borta. Skulle ta bort Java i kontrollpanelen senare. Det gick såklart inte då jag hade tagit bort uninstall filen. Fick bort det från Program och Funktioner rutan med ett removalprogram men kan däremot inte installera java då det står att det fortfarande är installerat. Får alternativet att installera om hela Java. Klickar ja. Får upp enruta där det står följande:

Den här åtgärden är bara giltig för produkter som är installerade för tillfället.

Snälla någon! Hjälp!! Vill spela Minecraft igen.
Citera
2011-06-01, 14:08
Medlem
jag har samma problem. det fixades en gång av helt okänd anledning(det kanske var för att java updaterades) nu har samma skett igen (pga idioti) hoppas någon kan fixa det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in