2011-03-31, 18:52
Medlem
thuggies avatar
windows xp pro sp3

datorn stannar så fort jag vart i windows 2 min och ingenting går att göra, bara kvista av strömmen direkt och starta om... suttit i flera jävla dagar nu och ja har kliat bort hela huvudet snart.

formaterat skiten 7 gånger och stoppa in och ut nya hårddiskar och på varenda jävla hdd så stannar windows bara... första ja gör är att installera drivrutiner till moderkort, grafik och ljudkort. efter de börjar de jiddra med mig, nu verkar ja ha årets tur och den har inte stannat än, kanske vill att ja ska lyckas skriva klart detta inlägg .

te.x öppnar full tilt poker, då blir datorn knäpptyst och går inte att göra ett skit.
samma sak om ja öppnar aftonbladet.. känns som att så fort något som får datorn att jobba sätts igång så stannar skiten.

någon som har en aaaaaning om va de kan vara för fel?
Citera
2011-03-31, 19:10
Medlem
RandomAccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thuggie
windows xp pro sp3
Text

te.x öppnar full tilt poker, då blir datorn knäpptyst och går inte att göra ett skit.
samma sak om ja öppnar aftonbladet.. känns som att så fort något som får datorn att jobba sätts igång så stannar skiten.

någon som har en aaaaaning om va de kan vara för fel?

Låter som en trasig fläkt
Citera
2011-03-31, 19:12
Medlem
thuggies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomAcc
Låter som en trasig fläkt

cpu fläkten då eller? när ja tittar på den snurrar den jävligt segt. har dock bara den och en stor fläkt under nätagget i burken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in