Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Provade bupre en gång, subuxone, snortade tot. 2mg och kände inte alls mycket, blev väldigt besviken. Min näsa gillade heller inte citron-tillsatsen och ännu sämre när viss del av pulvret åkte ner i svalget.
Många har talat om för mig att just subuxonen är "svagare" än subutexen, kan mycket väl bero på naloxenet som finns i subuxonen, vad jag vet så ska naloxonet bidra så ett rus inte kan uppstå men tar du en större dos kommer ju ruset.
Ja det lär ju vara Naloxonet som spökar. Eftersom det är lika mycket buprenorfin i N8 och B8, så borde dom ju funka lika bra i det avseendet, men skillnaden är ju att det är Naloxon i N8 och det måste ju helt enkelt blockera ruset så pass mycket så man får ta dubbla.
Förstår mig inte på idioter som tar samma pris för N8 som B8, och hävdar sen att det minsann är preciiis samma sak. Eh, ja, det är samma sak, men det finns en tillsats i som gör att det inte funkar lika bra :P
Jaså din näsa gillade det inte heller? Släppet är det värsta som finns, hatar citrussmaken och t om lukten kan jag få kräkkänslor av =/
..och ändå lär man stå ut med skiten :P