2011-03-31, 09:36
Medlem
Stray-Bays avatar
Tjena,

Jag såg lite reklam i tunnelbanan (stockholm) häromdagen och jag blev väldigt intresserad av en affisch (som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det stod på den, blev först intresserad efter att jag hade kommit hem) och härav min snabba & korta topic, kan man på något sätt hitta all reklam som sätts upp i tunnelbanan? finns det något arkiv att söka i? - google hjälpte inte precis när jag försökte söka.
Finns det något annat alternativ, förutom att faktiskt åka tillbaka och försöka hitta reklamskylten?

Tack för all hjälp/ och nej tack till onödiga kommentarer...

Bay
Citera
2011-03-31, 09:50
Medlem
skrudiss avatar
Oj, oj, det låter knivigt. Men om det inte var för så länge sedan borde väl reklamen sitta uppe? Åk extra mycket tunnelbana!
Citera
2011-03-31, 10:26
Medlem
Malewhales avatar
Kommer du ihåg vilket företag det var som satt upp affischen? Kommer du ihåg ungefär hur den såg ut? Tvivlar starkt på att det finns ett arkiv med all reklam som blivit uppsatt. Iaf för allmän åskådan.
Citera
2011-03-31, 10:55
Medlem
toydolls avatar
Om det bara är en specifik affisch du är ute efter så kan du ge lite info om hur den såg ut och kanske på vilken station.
Om du gör det så kanske jag eller någon annan snäll människa kan ta kort på den åt dig.
Citera
2011-03-31, 20:27
Medlem
Stray-Bays avatar
tack, schysta svar, men lyckades ta mig förbi idag och hitta den igen ;-) det var en affisch på therese alshammar, undrade bara vilket bolag det var som hade givit ut den!

tack ändå allihopa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in