Citat:
Ursprungligen postat av
testocyp
Håller helt med dig.
Det behövs variation mer än nebidio. Och hCG,proviron och AI's får gärna kika in också.
De handlar trots allt om människors välmående, testosteronbrist är en folksjukdom som jag hoppas fler läkare intresserar sig i inom snar framtid, lite som det ser ut i USA.
Ja, en USA inritktad behandling med flexibilitet. Där patienten får välja själv vilken ester, vill du ha hcg, tror du att du kommer behöva AI? etc etc
Väntar på min 5:e injekt om 16-17 dagar nu. Och mår ungefär som innan starten, dock ökad kroppsbehåring och minskad bukfetma. Känns bara som "är det allt?" Men får glatt vänta tills året gått, är det likadant då, så skulle jag och min endo samtala om Testoviron, eftersom då har inte Nebido gjort det den skulle göra. Att man mår bra, minskad trötthet, orka mera på gymmet t.e.x, inte få mjölksyra i axlarna av att stå och diska o.s.v. Men det återstår att se som sagt :/
Ökad hårighet och bukfetma i all ära, det är inte det som är prio 1 hos mig.
Så mer flexibilitet hade inte skadat, speciellt när man läser på amerikanska bräden och läser om vad dom får välja emellan utan mothugg, blir dock informerade om riskerna om man väljer en viss behandlingsform o.s.v . Så blir man smått avundsjuk :/
Mvh BB