2011-06-05, 18:49
Medlem
gebbes avatar
Va det bara jag som tyckte volymen på deras mikrofoner sög? musiken var alldles för hög iaf så hörde knappt vad dom sjöng
Citera
2011-06-05, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thaipan
Ja visst var det du som forsokte ata upp en kort tjej mot slutet? ;P

haha nej
Citera
2011-06-05, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gebbe
Va det bara jag som tyckte volymen på deras mikrofoner sög? musiken var alldles för hög iaf så hörde knappt vad dom sjöng

Exakt, jävligt dåligt.
Citera
2011-06-05, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Yes var helt övertygad om att du var 16 år gammal + sjuk i huvudet som hade så tjocka kläder inne i världens varmaste lokal.

Haha, tjocka kläder? Jag hade en tunn skjorta och ett par mörkblåa tunna chinos. Fan förväntade mig mer tjejer, det var ju 90% snubbar.
Citera
2011-06-05, 21:35
Medlem
var ganska besviken, dels for att de inte korde en massa 'sjalvklara' latar och latar som jag hade dodat for att hora, dels pga det OTROLIGT keffa ljudet. har blivit bortskamd pa melkweg i amsterdam, jamfor man gardagskvallen pa münchenbryggeriet med melkweg sa var igar ett slitet kasettband och melkweg frascht mp3 format. annars var det bra och massa pluspoang till livliga method man.
fast. det blev inte en sadan spelning som jag kan minnas som fantastisk och in i minsta detalj, och det ar sjukt trakigt.
Citera
2011-06-06, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thaipan
var ganska besviken, dels for att de inte korde en massa 'sjalvklara' latar och latar som jag hade dodat for att hora, dels pga det OTROLIGT keffa ljudet. har blivit bortskamd pa melkweg i amsterdam, jamfor man gardagskvallen pa münchenbryggeriet med melkweg sa var igar ett slitet kasettband och melkweg frascht mp3 format. annars var det bra och massa pluspoang till livliga method man.
fast. det blev inte en sadan spelning som jag kan minnas som fantastisk och in i minsta detalj, och det ar sjukt trakigt.

Utan method man och ghost skulle spelningen vara en kyrkogård, vad fan gjorde GZA? Synd att RZA inte dök upp, kan tänka mig att han är minst lika energisk som method.
Citera
2011-06-06, 09:20
Medlem
Jeeepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indianasoulman
Utan method man och ghost skulle spelningen vara en kyrkogård, vad fan gjorde GZA? Synd att RZA inte dök upp, kan tänka mig att han är minst lika energisk som method.

Meth lyfte verkligen hela spelningen. Och ja, GZA uppträdde som en nonchalant fitta.
Blev rätt besviken allt som allt.
Citera
2011-06-06, 12:01
Medlem
zBr9s avatar
Blev mest besviken på att Inspectah Deck tillförde så extremt lite, inte ens sina mest självklara verser drog han av. Kul dock att U-God var på hugget, och Ghostface också.

Stör mig egentligen mest på DBS, helvetet vilket jävla skitprojekt det är. Org12 med Gosskör typ.
Citera
2011-06-06, 17:22
Medlem
l3nalenas avatar
Citat:
Blev mest besviken på att Inspectah Deck tillförde så extremt lite, inte ens sina mest självklara verser drog han av. Kul dock att U-God var på hugget, och Ghostface också.

Stör mig egentligen mest på DBS, helvetet vilket jävla skitprojekt det är. Org12 med Gosskör typ.

Varför stör du dig på DBS? Samtliga medlemmar är ju överfeta!
Citera
2011-06-06, 18:06
Bannlyst
Citat:

Haha sant, hans vers i Triumph som anses vara en av de bästa verserna i rap historia kändes ganska svag live. Men han gömde sig bra till skillnad från GZA som agerade servitör som delade ut champagne glas. Om jag inte minns fel så körde de inte ens Protect ya neck, 7th chamber, Da mystery of chessboxin och Reunited.
Citera
2011-06-06, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av l3nalena
Varför stör du dig på DBS? Samtliga medlemmar är ju överfeta!

De var bättre än vad jag förväntade mig, allt jag tänkte var ''get the fuck of the stage, så att skiten kan börja'' men de var tunga. Deras låtar verkar inte finnas på nätet.
Citera
2011-06-07, 12:40
Medlem
De körde reunited, 4th Chamber och Mystery Of Chessboxing.

Skandal dock att inte köra C.R.E.A.M och Protect Ya Neck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in