2011-04-21, 01:12
Medlem
Rodah15s avatar
De som gillar Det Blå Skåpet kommer bli glada för de ska nämligen vara förband! Kommer bli så jävla fett. Väl spenderade 550kr.
Citera
2011-04-21, 11:11
Medlem
Drumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah15
De som gillar Det Blå Skåpet kommer bli glada för de ska nämligen vara förband! Kommer bli så jävla fett. Väl spenderade 550kr.

Såg det. Riktigt fett! Hade hoppats på Stockholmsyndromet eller DBS som förband, så jag är nöjd!
Citera
2011-04-21, 14:30
Medlem
Lassebajskasses avatar
Raekwon kan jag skita i då jag såg honom senast, men det skulle då vara själva helvete om inte Method Man dyker upp, han är definitivt den största anledningen till varför jag vill gå överhuvudtaget. Blä, VIP biljett åt skogen..

Rae har däremot spelning i US samma dag, så han lär inte komma;

#
Saturday 04 June 2011
#
Raekwon at Amos' Southend
Amos' Southend Charlotte, NC, US

källa; http://www.songkick.com/artists/3524...alendar?page=3
Citera
2011-04-21, 23:06
Medlem
Vad är det som säger att jänkare inte sitter på forum i Usa och säger "Rae can't make it, he's playing in Sweden on the same date"

Rae kommer, var så säkra. Meth också.
Citera
2011-04-23, 11:58
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassebajskasse
Raekwon kan jag skita i då jag såg honom senast, men det skulle då vara själva helvete om inte Method Man dyker upp, han är definitivt den största anledningen till varför jag vill gå överhuvudtaget. Blä, VIP biljett åt skogen..

Rae har däremot spelning i US samma dag, så han lär inte komma;

#
Saturday 04 June 2011
#
Raekwon at Amos' Southend
Amos' Southend Charlotte, NC, US

källa; http://www.songkick.com/artists/3524...alendar?page=3

Då det inte går att köpa biljetter till den spelningen antar jag att den kommer att cancelas snart...

Har iaf köpt biljett till 4 Juni nu, skiter egentligen i om Raekwon kommer eller inte, så länge dom andra kommer.
Citera
2011-05-11, 04:05
Bannlyst
Det börjar dra ihop sig nu, dags att börja ladda upp!!!!!
Citera
2011-06-01, 00:41
Medlem
xives avatar
Nu är det inte långt kvar, fler än jag som sitter hemma och peppar inför detta redan nu?
Citera
2011-06-01, 10:46
Medlem
Lassebajskasses avatar
Är det bara jag som känner mig aningen förvirrad ang. vad som gäller med VIP biljetter?

Känns som att nu när det börjar närma sig borde man få lite information utskickad, var man ska käka, när man ska käka, lite info angående efterfesten osv?

På kingsize står följande;
Imorgon onsdag kan alla som har köpt Wu Tang biljett komma förbi Cali, butiken och hämta ett VIP armband till VIP rummet på lördag! Först till kvarn.

Jag gissar att detta gäller inte oss som har köpt VIP biljetter då vi automatiskt har inträde till festen... eller?

Jävligt förvirrande...
Citera
2011-06-03, 20:02
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassebajskasse
Är det bara jag som känner mig aningen förvirrad ang. vad som gäller med VIP biljetter?

Känns som att nu när det börjar närma sig borde man få lite information utskickad, var man ska käka, när man ska käka, lite info angående efterfesten osv?

På kingsize står följande;
Imorgon onsdag kan alla som har köpt Wu Tang biljett komma förbi Cali, butiken och hämta ett VIP armband till VIP rummet på lördag! Först till kvarn.

Jag gissar att detta gäller inte oss som har köpt VIP biljetter då vi automatiskt har inträde till festen... eller?

Jävligt förvirrande...

Tycker också att det låter som det. Då inte alla VIP biljetter såldes slut antar jag att dom har en hög som dom ger bort gratis nu till några lyckliga fans.

Hela arrangemanget har ju varit extremt dåligt från start, riktigt taskigt med info från arrangörer som inte haft koll öht på vilka medlemmar som kommer eller inte.

25/5 skrev en av arrangörerna på facebook:

Citat:
"In reply to Mr Moose, I am the Promoter behind bringing The Wu Tang to Stockholm, firstly check my CV, in the last 25 years I am the man who brought most of the hip hop acts to this city, from Gangstarr to the Fugees to Common to Mos .... you name it, I was probaly behind it, I have never,that is NEVER, not delivered what I advertise."

Och idag skriver samma person:

Citat:
"I have now received the list of the Wu Tang Clan that has came to Europe today
GZA , MASTA KILLA , STREETLIFE , GHOSTFACE KILLAH , ,U GOD, INSPECTAH DECK , METHOD MAN , DJ MATHEMATICS ,KINETIC 9 , are all now in Europe and playing Nice in France tonight, first European show, RAEKWON could not make it this time as he was unable to break his commitments in the Usa"

Bra styrt, speciellt sedan Raekwons USA-konsert varit bokad sen läääänge tillbaka hade det väl inte varit så jävla svårt att ta reda på om han kommer ställa in den eller inte?

Förbannade tattare
Citera
2011-06-05, 04:29
Bannlyst
Det var jävligt Nice, hade på mig en vit/lila skoghuggars skjorta, någon som såg mig?
Citera
2011-06-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indianasoulman
Det var jävligt Nice, hade på mig en vit/lila skoghuggars skjorta, någon som såg mig?

Ja visst var det du som forsokte ata upp en kort tjej mot slutet? ;P
Citera
2011-06-05, 12:37
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indianasoulman

Yes var helt övertygad om att du var 16 år gammal + sjuk i huvudet som hade så tjocka kläder inne i världens varmaste lokal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in