• 1
  • 2
2011-03-30, 02:06
Bannlyst
Min nya dator använder bara hårddisk C: och den är det bara 69GB kvar på. Detta kommer snart att fyllas upp. Men jag har en hårddisk D: som har 329GB ledigt, hur gör jag så att datorn börjar spara filer där istället?
Citera
2011-03-30, 02:14
Medlem
Denoms avatar
Du väljer att spara och installera filer där istället.
Citera
2011-03-30, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Du väljer att spara och installera filer där istället.

Okay, jag vet hur jag går till väga för att härleda utorrent filer ditt men när jag laddar saker från nätet då? Vart går jag in för att ändra nedladdade filers slutdestination?
Citera
2011-03-30, 02:21
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indianasoulman
Okay, jag vet hur jag går till väga för att härleda utorrent filer ditt men när jag laddar saker från nätet då? Vart går jag in för att ändra nedladdade filers slutdestination?
Förlåt, läste ditt inlägg fel. Det är väl bara att flytta filerna?
Senast redigerad av Denom 2011-03-30 kl. 02:26.
Citera
2011-03-30, 02:32
Bannlyst
Citat:
Förlåt, läste ditt inlägg fel. Det är väl bara att flytta filerna?

Haha men jag vill att de kommer ditt på en gång, orkar inte flytta på saker hela tiden då jag kommer ladda ner mycket musikalbum.
Citera
2011-03-30, 02:34
Medlem
Smajos avatar
Inställningar, Kataloger, Placering av nedladdade filer,
Lägg nya nedladdningar i:
Flytta färdiga nedladdningar till:
Citera
2011-03-30, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smajo
Inställningar, Kataloger, Placering av nedladdade filer,
Lägg nya nedladdningar i:
Flytta färdiga nedladdningar till:

Tusen tack

Edit: fattade inte att du menade utorrent, jag menar allt jag laddar ner tex om jag stoppar in en skiva och laddar ner ett program så hamnar det direkt i C, jag vill att det hamnar i D.

Edit: Tar tillbaka tacket.....
Senast redigerad av Indianasoulman 2011-03-30 kl. 02:44.
Citera
2011-03-30, 02:40
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Haha men jag vill att de kommer ditt på en gång, orkar inte flytta på saker hela tiden då jag kommer ladda ner mycket musikalbum.
Men med hjälp av vilka program laddar du ner album annat än med µTorrent?
Citera
2011-03-30, 02:46
Bannlyst
Citat:
Men med hjälp av vilka program laddar du ner album annat än med µTorrent?

Jag laddar ner från olika sidor direkt från nätet som tex den där då man måste vänta 1 min om man inte ha preminum, men då handlar det oftast om mindre kända artisters verk.
Citera
2011-03-30, 02:50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Jag laddar ner från olika sidor direkt från nätet som tex den där då man måste vänta 1 min om man inte ha preminum, men då handlar det oftast om mindre kända artisters verk.
Kan du inte bara föra över all musik till den andra hårddisken allt eftersom? Det lär inte ta mer än några sekunder.
Citera
2011-03-30, 02:56
Medlem
Nemesis(SM)s avatar
Citat:
Använder du firefox så kan du göra så här: Verktyg--->inställningar--->Allmänt-->>vilken fliken spara filer till: välja dit du vill spara
Citera
2011-03-30, 02:57
Bannlyst
Citat:
Kan du inte bara föra över all musik till den andra hårddisken allt eftersom? Det lär inte ta mer än några sekunder.

San iofs men orkar inte hålla på med det hela tiden, jag kommer att få göra det efter varje nedladdning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in