Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Mest jobb ger en otydlig trådstart där snabbt många hakar på och börjar diskutera vad fan som helst, det stör mig så in i helvete. Särskilt när det är gamla forumrävar som inte kan hålla sig.
Tack för beröm i alla fall, alltid trevligt när någon uppskattar den tid man lägger ner.
Jag anser att du gör ett guldjobb och jag är glad att du blev mod. Vi hade vissa diskussioner när jag var mer aktiv på forumet, men du hade alltid då välformulerade och faktiskt jävligt bra argument mot mig.
Det där med gamla forumrävar kan vara lite väl i överkant. Flashback HAR gått igenom en gradvis förändändring sedan jag blev reggad. Jag försöker så gått jag kan anpassa mig till dom men speciellt I&I ÄR ett ämne som lockar fram oväntade känslor.
Jag har säkert varit dålig på att RP:a vissa trådstarter och istället lockats in i argumentation med trådstartaren, men det har oftast berott på att starten varit så jävla provocerande.
Med enbart få mods närvarande så
är det svårt att som svensk klara av att läsa hur jävla värdelösa vi är typ.
Även om jag är en person som tänker innan jag skriver så kan jag förstå vissa som tar till invektiv och går helt jävla ot, när trådstarten är provocerande för vilken tänkande människa som helst. Nu menar jag inte enbart dom som är gulli,gulli FÖR utan även sådana som när "Hur ofta bajsar en Neger".
Mina RP ligger nog lika ofta på bägge typerna av inlägg, men jag
förstår hur lätt det är att provoceras i ämnet
PS Att ämnen flyttade från I&I papperskorgas i dom mer "seriösa" delarna talar nog för sig själv. Jag själv har ett inlägg i nationalsocialsm som jag postade i ett annat delforum

DS