2011-03-19, 11:54
Medlem
mr.demons avatar
Varför sätter ni inte en gräns på 200 inlägg eller 6 månaders medlemskap innan man får posta?? Eller kommer ni låta skeppet sjunka ännu mer? Som det ser ut nu så är det ju bara en samlingsplats för massa avundsjuka unga killar med massor av komplex. Och en jävla massa avund mot invandare som lyckats bättre i livet än dem själva.

De som skrev bra där har ju alla mer eller mindre försvunnit. Fast ni kanske gillar "jag såg en blatte idag trådar" ??
Citera
2011-03-19, 11:58
Medlem
thestalkerdudes avatar
Har läst I&I delen i flera år innan jag blev ens medlem på flashback och ja. Tycker att den har spårat mer eller mindre. Bara en massa troll och en gräns för att komma in som password och laidback skulle vara en bra ide. Och så borde MOD vara mera på hugget att rensa upp och banna troll och annat otyg där, Men det är ju min åsikt
Citera
2011-03-19, 11:58
Bannlyst
Ja och dem flesta trådar som är i I&R borde ligga i konspirationer teorier och i psykiska problem.
Citera
2011-03-19, 12:01
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Har läst I&I delen i flera år innan jag blev ens medlem på flashback och ja. Tycker att den har spårat mer eller mindre. Bara en massa troll och en gräns för att komma in som password och laidback skulle vara en bra ide. Och så borde MOD vara mera på hugget att rensa upp och banna troll och annat otyg där, Men det är ju min åsikt

Det är en väldigt intressant och viktig forumsdel, men som det är nu så känns det bara som en sandlåda för komplexfyllda personer. Med undantag för vissa av de äldre skribenterna. Ni vet vilka jag menar.
Citera
Medlem
Låt folk skapa sina trådar. Flashback är ju "Yttrandefrihet på riktigt". Ska de enbart gälla på vissa grunder? Om folk vill skapa "blatte gjorde ditt och datt" då borde dom få göra det.
Citera
Bannlyst
För vi har 'Yttrandefrihet'.
Alla har rätt att yttra sig (utan judar (tycker jag)).
Citera
2011-03-19, 12:17
Medlem
fraKturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JewGotPower
För vi har 'Yttrandefrihet'.
Alla har rätt att yttra sig (utan judar (tycker jag)).

Ny signatur till mig.

EDIT: OnT: Håller helt klart med dig. Cirka en gång i veckan trillar det in exakt samma trådar, om hur illa invandrare integrerar sig osvosv
Senast redigerad av fraKtur 2011-03-19 kl. 12:20.
Citera
2011-03-19, 12:22
Medlem
fraKturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Låt folk skapa sina trådar. Flashback är ju "Yttrandefrihet på riktigt". Ska de enbart gälla på vissa grunder? Om folk vill skapa "blatte gjorde ditt och datt" då borde dom få göra det.

Säger "Kvalitet före kvantitet" dig något?
Citera
2011-03-19, 13:00
Medlem
avgns avatar
Skapa en bara en stor tråd där alla idioter kan gråta ut.
Citera
2011-03-19, 13:12
Medlem
mungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Skapa en bara en stor tråd där alla idioter kan gråta ut.
Det finns, men det hjälper inte mot de 20 trådar i timmen som startas om hur dum Muhammed på bussen var imorse eller när någon såg en kvinna med slöja på en hel dag och försöker få det att låta som om hela Sverige är översvämmat av burkafolk.

Tycker det är en bra idé med en gräns, känns inte som någon mening alls att läsa eller skriva något i det forumet just nu. Kommer man med något konstruktivt eller ifrågasätter något får man 10 svar om hur dum och PK man är, skriver man ingenting sitter alla bara och ryggdunkar varandra och tävlar om vem som har sett/hört talas om dummast invandrare.
Citera
2011-03-19, 13:34
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mung
Tycker det är en bra idé med en gräns, känns inte som någon mening alls att läsa eller skriva något i det forumet just nu. Kommer man med något konstruktivt eller ifrågasätter något får man 10 svar om hur dum och PK man är, skriver man ingenting sitter alla bara och ryggdunkar varandra och tävlar om vem som har sett/hört talas om dummast invandrare.

Mycket bra skrivet.
Citera
2011-03-19, 14:35
Medlem
Negerpiskas avatar
Jag kan hålla med om kritiken. I&I är nog det forum med lägst kvalité efter cannabis på flashback forum. Det vidriga klimat som råder där skrämmer bort den andra sidan från debatten. Och hur ska man kunna det visa det logiska i att strypa den utom europeiska invandringen om man inte har någon att debattera emot.
Jag själv skulle kunna tänka mig att debattera där, men när de personer som stöder min sak bara är troll och andra genbildningar med för få kromosomer, känner jag att det inte är värt det. Jag föreslår en omröstning om att man ska införa begränsningar på det delforumet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in