VA? 8O Var detta allt du klarade av att bemöta? Eftersom jag tog
vartenda ett och alla av dina förvirrade påståenden du försökte komma med. Och allt du grejade i retur var att tafatt knappt att besvara en sjättedel? Nu blir jag lite lessen och besviken, eftersom jag betraktar dig som min personliga informationsjackpott...
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Bickle
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Nej, det är numera ett faktum, Stefan som tveklöst är nazistsympatisör, hyllade ditt Israelfientliga inlägg
du ger dig inte du försöker stämpla mitt israel kritik som nasse propaganda genom att säga nåt i stil med :
"ditt inlägg hyllas av nazister, din kritik är därför obfogad" jag skäms
Skäms du över att vara förebild för nazistsympatisörer?
Försent..., det är redan ett faktum...eller, vilken bortförklaring är det du vill du försöka dig på? Är inte detta rösten av en nazist sympatisör?
Din beundrare.
Citat:
Ursprungligen postat av stefan
Travis Bickle du har rätt i mycket av det du skriver och du KNOCKADE skithögarna fullkomligt.
Som råkar tycka så här:
Citat:
Jag har skrivit att det var synd att Hitler (judiskt ursprung) inte utrotade judarna och med det menar jag att ni med eran hänsynslöst egoistiska och maktgalna lära (dom flesta) har sannerligen gjort er förtjänta att
försvinna från jordens yta.
Citat:
judarna lär sej från barnsben att dom skall ta till vilka hänsynslösa metoder som helst
Citat:
det är helt logiskt att judarna är det mest avskydda folkslaget i världen.
Citat:
Idf och sryzpn judesvin
Citat:
Judekräk
Låter som
din nya
kompanjon är forumets nya Hitler-wannabe? Och
du är hans nya idol, kanske något att tänka på när ni tillsamans bränner davidsstjärnor och andra judiska symboler på offentliga platser? Vilket jag tog upp i det nya inlägget,
http://www.flashback.se/forums/viewtopic.php?t=1048 ,hur du och dina AFA polare och nassarna numera är bästa kompisar i judehatet fast under olika kodord, men med exakt samma betydelse.
Eller kanske hoppa på gamla judiska pensionärer i antisemitiska
demostrationer, de som överlevde Hitlers dödsläger? Som dina andra AFA kompisar gör. du och nassarna kanske kan göra gemensam sak i den gamla traditionen med att gå ut och välta lite judiska gravstenar tillsammans senare?
Citat:
Citat:
men om du gör en jämnförelse mellan dessa, och svenska judar så tror jag att du kommer att få svårt att hitta judar som drar omkring i gäng och rånar andra svenskar på mobiltefoner på gatan
haha nu får du allt chilla lite haha
ska du jämnföra judiska ungar som kommer från medel och högklassen, med invandrare som kommer uteslutande från undeklassen ? duktigt! du kanske t o m kommer fram till att de från underklassen begår fler brott, och din slutsats av det hela blir att muslimer begår mer brott än judar.
Uj det är en klassfråga? Jahaja jag vet tusentals flyktingar runt om i världen som inte begår grova våldsbrott även fast det tillhör den s.k underklassen. Judiska sådana är bara
ett exempel i mängden.
Men gruppvåldtäkt mot minderåriga småflickor och tvångsgifte (inom familjen) samt hedersmord och hivmän är typexempel på Svenska arbetar
klassfrågornas nya problemställningar?
Citat:
Citat:
Jaha, är "palestina aktivister" och vänster-krama-terrorist-representanter idioter? Där ser man. Vad trevligt att vi är överens!
tro inget vi kommer aldrig att komma överens jag är anarkist och du är facist. Du vill bara försöka få aktivister att framställas som huliganer, vissa föredrar att använda svärdet, jag föredrar tangetnbordet.
Du kanske är anarkistfacist? Själv är jag,återigen,
realist.
Men så, jaha, dina aktivist
kompisar som är för intelligensbefriade för att kunna hantera ett tangentbord? Så då är det istället helt okej att det i sina sammhällsintegrationspolitiska brister utrycker sitt missnöje i sina efterblivna assimileringsmisslyckanden, demolerar sina svenska värdstäder, och trakasserar svenska medborgare?
"Använda svärdet"? vilket svärd då? Islams
svärd av "sanningen"?
Och vem var facist sa du? Aha anarkister som lierar sig i revolten med
missnöjda ..."frihetskämpar"? Medans "facister" är sådana som försvarar sitt land mot fundamentala terrorister?
Har du mental härdsmälta i hjärnbarken?
Citat:
Citat:
Slut på fakta igen? Israel har inte ockuperat någonde senaste 8 åren.
Lyssna på detta ord: åter-ockupation. Säger det dig något?
nej det räcker med att bosätta sig på det land man redan har ockuperat.
Efter araberna sa nej till alla FN:s delningsförslag redan 1947 och därefter olagligt ockuperade Jordaninen de omtvistade judiska områdena
-judea-i 19 års tid därefter. Hade araberna accepterat FN:s
delningsförslag 1947 hade det inte funnits någon "palestinsk" flyktingfråga överhuvudtaget. Och du vill anföra vilka skäl för varför FN:s delningsförslag från 1947 ska gälla idag? De som araberna
förkastade redan 1947? Eller kanske de Israeliska som de "Palestinerna" förkastade detta årtusende?
Citat:
om man tar en titt på en bosättar-karta kommer man att se hur många nya bosättningar som har byggts sedan feb 2001
om din bosättar-karta du har på väggen är out-of-date pga av alla nya bosättningar kan du ta en tid på den här
http://www.fmep.org/reports/2002/v12n1_p5_lg_map.html
Om dina kartor över arabvärlden är -out of date- kan du titta på denna.
[img]http://www.standwithus.com/images/map.jpg[/img]
Citat:
blir intressant att se hur du kommer att bortförklara det här...
Vadå bortförklara? Snarare
förklara för sammhällsskolkaren.
Ska bli intressant att se hur du kommer att försöka taffat försöka förklara dessa
obestridliga fakta. Den
enda länken (nedan) i detta inlägg, med hårda faktabaserade sanningar baserade på verkligheten i direkt motsats till din muslimfundamentalistiska arabistpropaganda,
Citat:
Citat:
Du är så full med arabistpropaganda och anti-israeliska fördomar att det
är jag full av propaganda? haha vem kommer med alla länkar till us-israel.com ?
Jag presenterar obestridliga logiska fakta, är du av annan åsikt i dina anarkistska verklighetsflyende drömmar?
Men så åtminstonde försök att motbevisa det då! US-Israel innhåller, enligt min m.fl. mening bl.a vittnesmål, FN-dokument, HRW rapporter obestridliga fakta logiska resonemang, och historiska dokument och rapporteringar mfl. Fakta
alltmed fullständiga referenser och källhänvisnigar. Förstår att du kanske tycker att en
sanningen är en obehaglig motpol för dina anarkistiska drömmar och fantasier i la-la landets regnbågsfärgade lyckor där alla är glada jämnbördiga samhällsmedborgare?
Citat:
för omväxlings skull skulle det vara bra om du kunde komma med en neutral sajt eller en sajt som verkar för fred ...
Tror du att din sajt var
neutral? :roll:
Men visst, här har du lite mera
obestridliga fakta du kan försöka studera: Den
enda länken i detta inlägg, medvetet med omtanke för dina fragila arabistfördommar inte rubbas
alltför snabbt och så du inte drabbas av informationsöverslag i ditt stackars förvirrade tillstånd.
Varsågod.
http://www.jr.co.il/terror/mideastanalysis.pps
Citat:
Citat:
Jaha, åtminstonde försöka jämnställa Sharon med Saddam och Khomeni, och inte Hitler som vanligt?
blev du ledsen? om du skulle läst vad jag har skrivit skulle du fattat att jag inte jämnställde dessa herrar. och hur kom hitler in bland dessa? hur kommer det sig att du hela tiden måste blanda in nazister i våra diskussioner?
Därför det är ju
exakt vad dina AFA polare skanderar med sina (Islamiska "sannings"svärd?)i sina
judehatande demonstrationståg?
Citat:
Citat:
Berätta för mig vilket land som helst.som har en fungerande anarkism, för jag är verkligen intresserad av att veta.
haha det var det dummate på länge...för närvarande finns det finns inga länder med anarkistiksa samhällen
Nähä,
det menar du inte?
Citat:
men OCH? vad spelar det för roll?
jo eftersom ditt drömmsamhälle, när du klagar på demokratin Israel, istället borde vara anarkistiskt? Och vad PLO anarkism leder till,
är välkända fakta....Men du gillar troligen misär och elände samt krig i fundamentalt
facistiskt krig?
Citat:
det finns flera "fungerade" diktatoriska länder i världen, däför skulle dessa vara bra och värda att kämpa för ?
Bra fråga, Kämpa för
diktaturer som i praktiken exemplifierar vad anarkism kan innebära? Det låter som Saddam Hussein är här på besök?
Citat:
det anarki som du snackar om är det svenson och du har fått "lära" (hjärntvätt) er. egentlige borde jag ha fattat att du inte kan ett skit om anarkism efter ditt "anarkism är facism" uttalande, men av nån konstig anledning trodde jag att du var sarkastisk....
Finner det relativt uppenbart, redan nu, att jag kan mera om facistisk anarkism, än vad du kan om sionism. Det verkar som du klantat dig vad det gäller ideologi-geografin och automatiskt erhöll ett IG?
Citat:
du verkar ha pluggat sharon/nationalism kunskap men du verkar inte veta nåt utöver det....
Du verkar inte ha pluggat nånting, men så fungerar väl det i det anarkistiska drömsammhället, att alla slipper att göra sådant det inte klarar av?
Citat:
om du verkligen vill veta vad anaraki är dra hit
http://www.infoshop.org/faq/secAcon.html
Inte mycket av intresse där...
Citat:
Citat:
Men har du något annat exempel?
spanien på 30 talet hade världens största anarcho-syndikalist rörelse med ca 1,5 miljoner medlemar,
men krossades av facisterna (franco). kanske för mycket info för en som tror anarkism är facism haha
aha ytterligare ett anarkistiskt samhälle som av
någon anledning slutatde i facsism, oj vilken
konstig tillfällighet...???
Citat:
Citat:
Drick du ditt rödvin i hashmolnet medans du kontemplerar över den enkla frågan.
rödvin? vad snackar du om ? och ja jag är pundare det är alla invandrare eller hur idf?
moget som mr john t rex så passande sa.
JTR är tveklöst prozacs-stammis, peka gärna ut exakt vart jag påstår att du är pundare, istället för att läsa selektivt andras förvirrade inlägg. Den enda jag hittils explicit har uttalat kallat
pundare är den
sedermera avlidna Eile Hobeika. men du kanske återigen känner dig träffad och tar åt dig igen? Och jag antar att det är enklare att åtminstonde
försöka vräka ur sig anklagelser, än att svara på enkla frågor? För det är ju just det du försöker? men jag skulle helllre se att du,
-du som strider med tangentbordet-
kanske försökte lyckas svara på åtminstonde [i]en enda fråga[/b] istället för att fly in i ideologidimmorna med ursäktande -förlåt mig jag har bott utomlands- genomskinliga bortförklaringar och panikartade med nygammla motanklagelser i dimridåerna?
Citat:
har du fler fördomar?
Nej, har inga alls faktiskt, det brukar vara det som kännetecknar realister.
Citat:
varning till alla som ska göra ett israel kritikst inlägg: i den här ordningen kommer IDF kalla er följande saker...först är du en anti-semit, om ni klarar denna fälla så kommer ni att bli kallade nazister om ni även klarar
denna grop då kommer "drick ditt rödvin" (?) om det inte biter kommer hans hemliga vapen han kommer att kalla er pundare därimellan kommer han också säga nåt i stil med "om du känner dig träffad så är du en"
Tydligen så kände du dig träffad?
Här är en annan tolkning, när judehatet genomskådats, försök skylla ifrån dig till varje pris, hävda att du är utlänning med politiska drag till vannsinnets gränsland som inte bevisligen har fungerat i något samhälle, någonsin, och så kanske förhoppningsvis någon kan dunka dig i ryggen och ursäkta dig för dina minoritetsmissförstådda
multikulturella åsikter som en missförstådd litet roligt avvikande exotiskt inslag i den Svenska vardagen?
Citat:
så var beredda !
Aha? en monarkistisk anarkist? Eftersom valspråket, även på engelska är, "Be prepared" , som råkar vara det som den Svenska kungen Karl G XIV har, som hedersscout, i den Svenska monarkin som jag är, med detta
ditt, uttalande härmed är övertygad om att du beundrar? Speciellt eftersom du specifikt hänvisade till just detta citat? En anarkistisk minoritets multikulturell monarkist... som inte är facist?
Hahahaha tror jag dör av skratt *asg* :twisted: