2002-04-25, 15:45
Medlem
Det situationen vill ju ingen se. men Israel skulle nog kuva sig om en stor internationell styrka sätts in...

Det är ju såklart bara mina spekulationer, men jag tror inte Israel skulle våga sätta sig emot det.

Hur det skulle förhålla sig med USA och allt vet jag inte.
Men tro det eller ej, det finns ett par vettiga personer där också

Jaja, jag har inga svar. Men det verkar ju ingen annan ha heller…
Citera
2002-04-25, 15:50
Medlem
sryzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan
idf sryzon=hänsynslösa fasistiska psykfall! Det är sannerligen ingen tvekan om att Travis Bickle har rätt om er judar i mycket utav det han skriver, och att sryzon, idf kallar mej nazi är patetiskt. Jag har aldrig varit nazi eller kommer att vara det, jag och många med mej är rent ut sagt jävligt trötta på erat skitsnack. Så fort det riktas kritik mot judarnas i allmänhet fullkomligt hänsynslösa politik, ja då är man nazi. Jag har skrivit att det var synd att Hitler (judiskt ursprung) inte utrotade judarna och med det menar jag att ni med eran hänsynslöst egoistiska och maktgalna lära (dom flesta) har sannerligen gjort er förtjänta att försvinna från jordens yta. Nazis hatade svarta och zigenare bland annat jag gör det inte så därför kan jag självklart inte kallas nazist, men gör ni det rör det mej inte i ryggen, det visar bara eran idioti.
jag undrar verkligen hur många som tycker som du. jag kommer inte ihåg något bevis på att jag var girig, inte heller förstår jag varför jag min familj min judiska vänner förstjänar att försvinna från jordens yta. hur många judar känner du till??. kan du döma någon på en åsikt i en konflikt??. jag kan garantera att jag inte är ett psykfall jag har ett antal psykiatriker i min familj och jag tror ganska starkt att någon av dem skulle upptäka ifall jag var ett psykfall. jag är inte heller facistisk. jag ser inte varje nation som en organism inte heller tycker jag att en nation är bättre än en annan. jag tycker inte att det skall finnas diktatorer osv.

min gissning att de ända judar du känner till är de du kan se på tv, tidningar och media i allmänhet det roliga är att du väljer att se detta som exempel på
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan
(dom flesta)

jag tror inte att idf önskar sig "palestiniernas" försvinnande från jorden än mindre muslimernas men du tycker alltså att det är synd att hitler inte lyckades mörda alla judar (vilket fakttiskt var ett av hans mål. och inte som du "dom flesta" judar)
Citera
2002-04-25, 17:39
Medlem
Hej igen! Jag märker att du inte hade så mycket tid att skriva "dissekrerande fakta" om mina "sinnesjuka" texter..Sanningen kan väl ibland kallas och uppfattas sinnesjukt, det kan jag hålla med om..men nu är det så att jag inte heller har tid (jag förstår, att sitta och skriva skitsnack propaganda överallt tar såååå mycket tid, man måste ju först hitta skiten [uhh flåt..faktan var det..] på internet) att svara på dina "dissekrerande fakta" så här börjar jag mina kära "galna vänner"!

Citat:
Felet heter muslimsk fundamentalism = Terrorism.

Oj, så muslimsk fundamentalism är terrorism men inte judisk fundamentalism?...Och det är "dissekrerande fakta" "mina galna vänner" så våga inte frågasätta, det får man inte göra mot judar som IDF..

Citat:
Engelsmän:
Hört talas om Nordirland?
hundratals dödade under förra århundradet.

Amerikaner:
Hört talas om Afhganistan, och muslimska talibaner?
tusentals dödade i kriget mot terrorism på ett par månader.

Araber:
konternuerliga folkmord förföljelser och krig.
miljontals mördade de senaste 25 åren i 22 diktaturer, börja klaga...

Afrikaner:
800.000 Tutsier slaktades på, var det en månad, för ett par år sen.

Ville du jämnföra detta med det 1.400 fundamentalist terrorister som eliminerats på
18 månader i respons på de 400 civila israeler som mördats under samma tid?

Ok så 100000 fel gör ett rätt...Och denna rätt berättigas judar...Kan man jämföra männsikodöd föressten?IDF du börjar redan falla i bitar...

Citat:
http://www.us-israel.org/jsource/myths/mf15.html#a

Yes, där har vi ett mycket bra svar (i www.US-ISRAEL.org)..Och eftersom IDF svarar med html istället för hjärnan så varsågoda "galna vänner": http://www.abbc.com/islam/svenska/fildok/flygblad.htm..och araber talar ett semitskt språk..IDF nu i flytande form..

Citat:
Öh...ja just det okunnighet har jag visat prov på vart då?
och min påstådda girighet ville du bevisa exakt hur då?

Den okunnighet du har visat här på det här disskussions ämnen..hänger du med alls alltså? Du verkar ha suttit på us-israel.com för länge i natt, verkar lite förvirrad..I försig 6-åringar har väl inte den bästa koncentrationen..

Jag behöver inte bevisa din girighet det gör du alldeles utmärkt själv..Palestinierna måste dödas och judarna leva i lyx för gud har valt just dem att göra det..Behöver jag kommentera hur IDF ser ut nu? ops:

Citat:
Kul för dig att din fakta består av Jay Leno:s programs gäster...kapitalist-TV? hatar du inte det också?

Citat:
Giriga judar? Hört talas om begreppet kapitalism någonsin, och marknadskrafter?

Ok först frågar du om jag hatar kapitalism (antar att jag vet vad det är) sen frågar du min om jag vet vad det är (antar att jag inte vet vad det är). Definitivt för mycket us-israel.org i natt..Jaha du kanske ville vara fyndig med lite ironi..skoj :?

Föressten gillar jag inte kapitalism (bla för att den används flitigt av giriga judar och för att den svälter ut nåra tusen människor per dag..Men det är inget så mycket så länge judarna klarar sig..). Och ska vi jämföra dödamänniskor som IDF brukar göra så är valutan just nu: 1 Judisk död=100000 afrikaner..Men passa också på att växla in med den just nu högt värderade valutan 100000000 irakiska barn...IDF seriöst sluta nu det börjar bli irriterande för oss alla..

Citat:
Gör jag? var jag inte okunnig? hur kan en okunnig rabbla fakta? hur ska du ha det virrpanna?

En kunnig människa babblar inte upp en massa (falska)fakta läst ur propaganda tidningar utan en kunnig människa förstår vad denne pratar om..Men du är ju som en zombie..Och vem är "virrpannan" här nu?

Citat:
Tycker du, på fullt allvar, att Muhammed Atta har samma människovärde som de som dog i WTC?

Jag skrev att alla människor har samma värde. Med detta menas att alla människor är likvärdiga..Vi tycker att han (Atta) gjorde något fruktansvärt men bland de sina är han hjälte. Han och dem andra gjorde något dem trodde/tyckte var rätt (men dock på ett enligt mig helt felaktigt sätt..).och enligt araberna är du inte värd ett piss det vet du nog IDF..Så slusatsen är att människor tycker olika och ända sättet att "värdera" (om du, IDF, nu måste göra det) människor efter tankar och ageranden är att "call it a tie" (kanske helt fel ord att använda här men..)dvs ALLA MÄNNISKOR ÄR LIKA VÄRDA..det trodde jag var elimentärt; att man anser alla människor lika värda..Speciellt efter 2:a Världskriget..

Citat:
den som är mot min rätt till existens är min svurna fiende.

Och det var IDF's elementära livsregel...Min är bla "Sluta slakta oskyldiga männniskor och ge dem deras liv tillbaka"..Men din var lättare..

Citat:
Det vet jag redan att du är inte kapabel till.

Nej det är sant jag hatar att göra 6-åringar ledsna så dem gråter...

Citat:
Mr. John T Rex skrev:

Tack för mig igen!...Och snälla låt mig inte behöva återkomma IDF, det börjar bli tråkigt och enformigt...

Har psykiatriska instutionerna frigång nu igen, vart kommmer alla psykfallen ifrån?

Jag tar tillbaka mitt "psykiska" uttalande. Den här gången svarar jag med ett rent nöje. More pleasure than buissness...Allt du säger är så roligt att man måste kräva lite mer..Rena komedishowen här ju!!...

Citat:
Mr. John T Rex skrev:

Ska vi slå vad?
Berätta vilken klinik och avdelning det är du är inlagd på, och en tid som du låtsas sova...

Detta är faktiskt ett citat från en välkänd judisk man (Lenin)...Han menar nog det lite djupare än en 6-åring kan förstå..Men jag tar den så här: Om en människa blundar för den ondska som händer här i världen (men vet att den finns) så kommer han inte vakna om du så tar fram all ondska och visar honom det i ögat...Men en människa som inte har en aning om onskan (sovande) vaknar direkt om du visar honom en uns av all ondska där ute...Jag vet däremot inte om du sover eller om du bara blundar..Många av oss andra som skrivit inlägg här är klarvakna..Men eftersom du drömmer borde du väl sova eller dagdrömmer du kanske? Äh jag vet inte..

Citat:
En bra terrorist är permanent neutraliserad.

Jag tycker du och många andra judar verkar vara terrorister..Så ni borde vara neutraliserade? Du tycker säkert att jag och många andra är terrorister..Alla tycker någon är terrorist..Så alla borde neutraliseras (jag antar att du menar dödade/slaktade/diskriminerade och annat Israel utövar)..Men vem dömer vem som är terrorist? Vem håller siffrorna? Dumt av mig att säga så! Såklart finns det en domare: USA och Israel..

Moget IDF att kalla Tricky för pundare..Typiskt 6-åringar att säga "det var inte jag det var Tommy!!"..Du verkar vara mer påverkad här inne än någon annat..

Och föressten så skiter jag totalt i att Jay Leno är ett kapitalist och komedi program, faktum är att han gästades av en människa som leder ett seriöst politiskt tv-program som gästas av presidenter och annat viktigt folk inom politiken..och är inte USA Israels förbundsallierade i vått och torrt, så deras åsikter borde betyda något? Speciellt om de är så viktiga inom politiken...Eller vad sägs IDF?

Nu väntar jag ivrigt på dina svar..Det ska bli kul att få äran att plocka isär ditt pussel igen..

Tack för mig nr. 3 med bud på 4..Om inte IDF vaknar snart ur sin dröm med judisk härskavälde med alla andra som slavar dvs...

[/code]
Citera
2002-04-25, 18:35
Medlem
sryzons avatar
det intressanta är att jag får en känsla av att du tycker att kapitalism är judiskt. det finns tusentals kristna kapitalister. det finns kapitalister över hela världen och i alla religioner. kapitalism är inget judiskt. det finns judiska kommunsiter som kapitalister. vad som irriterar mig är denna attityd mot judar självklart kan du kritisera judar ifall detta är verkligen vad du vill men vad är poängen? vad jar judar som judar gjort är det inte bättre att tala om mäniskor istället. judar är inte problemet i något tro mig människor kan vara det. det som debbateras kan inte vara judiskt enbart mänskligt/ något en eller flera människor har gjort det finns fler än 10 miljoner judar (tror att siffran är runt 13) vad får dig att tro att dessa har något gemensamt förutom folkgrupp och religion? att säga judar i sådan här diskutioner irriterar mig något otroligt faktum är att det oroar mig.
Citera
2002-04-25, 19:55
Medlem
sryzon...Du verkar vara med disskussionsvänlig faktiskt än IDF...Jag kan säga dig att jag inte gillar kapitalism vare sig det utövas av judar eller några andra..Jag tror nog jag genom min text ganska klart har gjort klart att jag inte menar att alla judar är giriga kapitalister bland mycket annat tex genom att citera Marx instämt i hans tankar och sagt att han var en mycket stor tänkare..Jag har även många gånger skrivit att jag tycker alla mäniskor har samma värde. Jag tycker mig också klargjort att inte alla judar är giriga och ignoranta...Om du inte förstått det så gör det nu..Det är fascistiska nationalist judar som IDF jag är emot..Annars har jag faktiskt många judiska vänner som jag tycker om..sryzon jag tycker inte du och IDF ska försöka lära mig vad kapitalism är..Många judar är alldeles för giriga och står i främsta ledet för kapitalismen...Ingen kan väl påstå annat än att många ledare inom tex världshandeln är judar eller judewannabies och deras mål är att suga ut mer och mer pengar från stackare runt om i världen...detta är kapitalism så judarna (och amerikanerna; judewannabies) är främsta anledningen till att kapitalismen blir mer och mer förödande för människor världen över..

Förstår du nu szyron? Visst finns det rötägg i alla länder bland religioner, kulturer, folkslag, nationer osv. Det är bara det att judarna har skapat större elände än många andra..främst genom sina ledande positioner i USA. Men varför kritiserar då jag bara judarna så mycket och inte andra som också gör fel..som jag skrev förut 100000 fel gör inte ett rätt och det här forumet handlar om Israel och judar och palestinier så det är just det vi ska disskutera om eller? Men om du vill kan jag berätta vad jag tycker om Nazityskland, misären USA utsatt vissa delar av världen för, Apartheidregimen i Sydafrika, Pingvinen i Batman, Skeletor i He-man, Kryptonit i SuperMan osv..Men det skulle väl vara lite väl irrelevant vissa gånger när vi disskuterar palestinier och judar..eller?

Detta räknas dock inte som ett riktigt inlägg av mig, IDF måste få svara för han kommer (tyvärr) med "roligare" kommentarer än szyron..
Citera
2002-04-25, 20:03
Medlem
En grej bara BaRuLe de La Jew är Mr. John T Rex...Jag skrev på en kompis dator..Flåt för detta misstag :P :?
Citera
2002-04-25, 20:19
Medlem
Travis Bickles avatar
Citat:
Nej, det är numera ett faktum, Stefan som tveklöst är nazistsympatisör, hyllade ditt Israelfientliga inlägg

du ger dig inte :evil:
du försöker stämpla mitt israel kritik som nasse propaganda genom att säga nåt i stil med : "ditt inlägg hyllas av nazister, din kritik är därför obfogad"
jag skäms
Citat:
men om du gör en jämnförelse mellan dessa, och svenska judar så tror jag att du kommer att få svårt att hitta judar som drar omkring i gäng och rånar andra svenskar på mobiltefoner på gatan
haha nu får du allt chilla lite haha
ska du jämnföra judiska ungar som kommer från medel och högklassen, med invandrare som kommer uteslutande från undeklassen ? duktigt!
du kanske t o m kommer fram till att de från underklassen begår fler brott, och din slutsats av det hela blir att muslimer begår mer brott än judar.

Citat:
Jaha, är "palestina aktivister" och vänster-krama-terrorist-representanter idioter? Där ser man. Vad trevligt att vi är överens!
tro inget vi kommer aldrig att komma överens jag är anarkist och du är facist. Du vill bara försöka få aktivister att framställas som huliganer, vissa föredrar att använda svärdet, jag föredrar tangetnbordet.

Citat:
Slut på fakta igen? Israel har inte ockuperat någonde senaste 8 åren.
Lyssna på detta ord: åter-ockupation. Säger det dig något?
nej det räcker med att bosätta sig på det land man redan har ockuperat.
om man tar en titt på en bosättar-karta kommer man att se hur många nya bosättningar som har byggts sendan feb 2001
om din bosättar-karta du har på väggen är out-of-date pga av alla nya bosättningar kan du ta en tid på den här
http://www.fmep.org/reports/2002/v12n1_p5_lg_map.html

blir intressant att se hur du kommer att bortförklara det här...

Citat:
Du är så full med arabistpropaganda och anti-israeliska fördomar att det
är jag full av propaganda? haha vem kommer med alla länkar till us-israel.com ? för omväxlings skull skulle det vara bra om du kunde komma med en neutral sajt eller en sajt som verkar för fred ...

Citat:
Jaha, åtminstonde försöka jämnställa Sharon med Saddam och Khomeni, och inte Hitler som vanligt?
blev du ledsen? om du skulle läst vad jag har skrivit skulle du fattat att jag inte jämnställde dessa herrar.
och hur kom hitler in bland dessa? hur kommer det sig att du hela tiden måste blanda in nazister i våra diskussioner?

[b]Berätta för mig vilket land som helst.som har en fungerande anarkism, för jag är verkligen intresserad av att veta.
haha det var det dummate på länge...
för närvarande finns det finns inga länder med anarkistiksa samhällen
men OCH? vad spelar det för roll?
det finns flera "fungerade" diktatoriska länder i världen, däför skulle dessa vara bra och värda att kämpa för ?

det anarki som du snackar om är det svenson och du har fått "lära" (hjärntvätt) er.

egentlige borde jag ha fattat att du inte kan ett skit om anarkism efter ditt "anarkism är facism" uttalande, men av nån konstig anledning trodde jag att du var sarkastisk....

du verkar ha pluggat sharon/nationalism kunskap men du verkar inte veta nåt utöver det....

om du verkligen vill veta vad anaraki är dra hit
http://www.infoshop.org/faq/secAcon.html

Citat:
Men har du något annat exempel?
spanien på 30 talet hade världens största anarcho-syndikalist rörelse med ca 1,5 miljoner medlemar, men krossades av facisterna (franco).
kanske för mycket info för en som tror anarkism är facism haha

Citat:
Drick du ditt rödvin i hashmolnet medans du kontemplerar över den enkla frågan.
rödvin? vad snackar du om ? och ja jag är pundare det är alla invandrare eller hur idf?
moget som mr john t rex så passande sa.

har du fler [size=18]fördomar[/size]?

varning till alla som ska göra ett israel kritikst inlägg: i den här ordningen kommer IDF kalla er följande saker...
först är du en anti-semit, om ni klarar denna fälla så kommer ni att bli kallade nazister om ni även klarar denna grop då kommer "drick ditt rödvin" (?) om det inte biter kommer hans hemliga vapen han kommer att kalla er pundare därimellan kommer han också säga nåt i stil med "om du känner dig träffad så är du en"

så var beredda !
Citera
2002-04-25, 21:11
Medlem
sryzons avatar
efter att kollat än en gång har du rätt du har sagt det du da att du sagt. därför ber jag om förlåtelse om den dumhet jag gjorde när jag postade inlägget, men jag fick känslan att du menade judar i almänhet kanske är det stefan som gjort mig så känslig

förlåt mig Mr. John T Rex
Citera
2002-04-26, 01:00
Medlem
Inga problem sryzon...

Jag förstår att missuppfattningar kan ske, det har inte varit helt sammanhängande allt som skrivits i alla inlägg om detta ämne...

Jag vill också poängtera att jag tycker att det är bra att människor tänker annorlunda och har olika tankar om saker och ting, som dig (sryzon) och mig tex...det är det som får saker att ändras..lite irriterande dock att vissa är så exstremistiska (vare sig det är höger eller vänster) av sig..lättare om man åtminstone försöker vara lite öppensinnad och inte klassar folk som terrorister, nazister och pundare till höger och vänster...

Ha det bra tricky, sryzon och alla andra där ute som försöker...
Citera
2002-04-26, 10:14
Bannlyst
Men som sagt var, ditt stackars mentalfall, det enda jag har tid med är små kommentarer,
till dina deleriumtrippar, eftersom juden Sigmund Freud är död, den enda som troligen kan
applicera bitarna korrekt i det pussel som din misslyckade personlighetsvansiniga klyvning representerar.
Men du kanske borde vara lite tacksam och glad i varje fall för att någon ägnar dig en nanosekunds uppmärksamhet?

Grattis, här har du dina få sekunder av min uppmärksamhet i rampljuset:

Citat:
Ursprungligen postat av Mr. John T Rex
Och eftersom IDF svarar med html istället för hjärnan så varsågoda "galna vänner":

http://www.abbc.com/islam/svenska/fildok/flygblad.htm..och araber talar ett
semitskt språk..IDF nu i flytande form..

Länk till arabiska revisionistnazister som argument för sjukdomsbilden?

Citat:
verkar lite förvirrad..I försig 6-åringar har väl inte den bästa koncentrationen..
Citat:
Nej det är sant jag hatar att göra 6-åringar ledsna så dem gråter...

Jaha du är en sån där pedofil som ger dig på försvarslösa småbarn utanför dagisen? Och det är enda du vågar?
Har du sökt hjälp för din sjukliga fixering av minderåriga barn?

Det kanske inte så konstigt kanske förresten om man lider av mindervärdeskomplex?
Är det därför du inte vågar mucka med någon i din egen storlek?

Du är det perfekta beviset på att vårdsammhället är i fritt fallande förfall.
Citera
2002-04-26, 10:56
Bannlyst
Anarkisten Travis

VA? 8O Var detta allt du klarade av att bemöta? Eftersom jag tog vartenda ett och alla av dina förvirrade påståenden du försökte komma med. Och allt du grejade i retur var att tafatt knappt att besvara en sjättedel? Nu blir jag lite lessen och besviken, eftersom jag betraktar dig som min personliga informationsjackpott...

Citat:
Ursprungligen postat av Travis Bickle
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Nej, det är numera ett faktum, Stefan som tveklöst är nazistsympatisör, hyllade ditt Israelfientliga inlägg
du ger dig inte du försöker stämpla mitt israel kritik som nasse propaganda genom att säga nåt i stil med :
"ditt inlägg hyllas av nazister, din kritik är därför obfogad" jag skäms
Skäms du över att vara förebild för nazistsympatisörer?
Försent..., det är redan ett faktum...eller, vilken bortförklaring är det du vill du försöka dig på? Är inte detta rösten av en nazist sympatisör?

Din beundrare.
Citat:
Ursprungligen postat av stefan
Travis Bickle du har rätt i mycket av det du skriver och du KNOCKADE skithögarna fullkomligt.

Som råkar tycka så här:

Citat:
Jag har skrivit att det var synd att Hitler (judiskt ursprung) inte utrotade judarna och med det menar jag att ni med eran hänsynslöst egoistiska och maktgalna lära (dom flesta) har sannerligen gjort er förtjänta att
försvinna från jordens yta.

Citat:
judarna lär sej från barnsben att dom skall ta till vilka hänsynslösa metoder som helst

Citat:
det är helt logiskt att judarna är det mest avskydda folkslaget i världen.

Citat:
Idf och sryzpn judesvin

Citat:
Judekräk

Låter som din nya kompanjon är forumets nya Hitler-wannabe? Och du är hans nya idol, kanske något att tänka på när ni tillsamans bränner davidsstjärnor och andra judiska symboler på offentliga platser? Vilket jag tog upp i det nya inlägget,
http://www.flashback.se/forums/viewtopic.php?t=1048 ,hur du och dina AFA polare och nassarna numera är bästa kompisar i judehatet fast under olika kodord, men med exakt samma betydelse.
Eller kanske hoppa på gamla judiska pensionärer i antisemitiska demostrationer, de som överlevde Hitlers dödsläger? Som dina andra AFA kompisar gör. du och nassarna kanske kan göra gemensam sak i den gamla traditionen med att gå ut och välta lite judiska gravstenar tillsammans senare?

Citat:
Citat:
men om du gör en jämnförelse mellan dessa, och svenska judar så tror jag att du kommer att få svårt att hitta judar som drar omkring i gäng och rånar andra svenskar på mobiltefoner på gatan
haha nu får du allt chilla lite haha
ska du jämnföra judiska ungar som kommer från medel och högklassen, med invandrare som kommer uteslutande från undeklassen ? duktigt! du kanske t o m kommer fram till att de från underklassen begår fler brott, och din slutsats av det hela blir att muslimer begår mer brott än judar.

Uj det är en klassfråga? Jahaja jag vet tusentals flyktingar runt om i världen som inte begår grova våldsbrott även fast det tillhör den s.k underklassen. Judiska sådana är bara ett exempel i mängden.
Men gruppvåldtäkt mot minderåriga småflickor och tvångsgifte (inom familjen) samt hedersmord och hivmän är typexempel på Svenska arbetarklassfrågornas nya problemställningar?

Citat:
Citat:
Jaha, är "palestina aktivister" och vänster-krama-terrorist-representanter idioter? Där ser man. Vad trevligt att vi är överens!
tro inget vi kommer aldrig att komma överens jag är anarkist och du är facist. Du vill bara försöka få aktivister att framställas som huliganer, vissa föredrar att använda svärdet, jag föredrar tangetnbordet.

Du kanske är anarkistfacist? Själv är jag,återigen, realist.
Men så, jaha, dina aktivist kompisar som är för intelligensbefriade för att kunna hantera ett tangentbord? Så då är det istället helt okej att det i sina sammhällsintegrationspolitiska brister utrycker sitt missnöje i sina efterblivna assimileringsmisslyckanden, demolerar sina svenska värdstäder, och trakasserar svenska medborgare?
"Använda svärdet"? vilket svärd då? Islams svärd av "sanningen"?

Och vem var facist sa du? Aha anarkister som lierar sig i revolten med missnöjda ..."frihetskämpar"? Medans "facister" är sådana som försvarar sitt land mot fundamentala terrorister?
Har du mental härdsmälta i hjärnbarken?

Citat:
Citat:
Slut på fakta igen? Israel har inte ockuperat någonde senaste 8 åren.
Lyssna på detta ord: åter-ockupation. Säger det dig något?
nej det räcker med att bosätta sig på det land man redan har ockuperat.

Efter araberna sa nej till alla FN:s delningsförslag redan 1947 och därefter olagligt ockuperade Jordaninen de omtvistade judiska områdena -judea-i 19 års tid därefter. Hade araberna accepterat FN:s
delningsförslag 1947 hade det inte funnits någon "palestinsk" flyktingfråga överhuvudtaget. Och du vill anföra vilka skäl för varför FN:s delningsförslag från 1947 ska gälla idag? De som araberna förkastade redan 1947? Eller kanske de Israeliska som de "Palestinerna" förkastade detta årtusende?

Citat:
om man tar en titt på en bosättar-karta kommer man att se hur många nya bosättningar som har byggts sedan feb 2001
om din bosättar-karta du har på väggen är out-of-date pga av alla nya bosättningar kan du ta en tid på den här
http://www.fmep.org/reports/2002/v12n1_p5_lg_map.html

Om dina kartor över arabvärlden är -out of date- kan du titta på denna.
[img]http://www.standwithus.com/images/map.jpg[/img]

Citat:
blir intressant att se hur du kommer att bortförklara det här...

Vadå bortförklara? Snarare förklara för sammhällsskolkaren.
Ska bli intressant att se hur du kommer att försöka taffat försöka förklara dessa obestridliga fakta. Den enda länken (nedan) i detta inlägg, med hårda faktabaserade sanningar baserade på verkligheten i direkt motsats till din muslimfundamentalistiska arabistpropaganda,

Citat:
Citat:
Du är så full med arabistpropaganda och anti-israeliska fördomar att det
är jag full av propaganda? haha vem kommer med alla länkar till us-israel.com ?

Jag presenterar obestridliga logiska fakta, är du av annan åsikt i dina anarkistska verklighetsflyende drömmar? Men så åtminstonde försök att motbevisa det då! US-Israel innhåller, enligt min m.fl. mening bl.a vittnesmål, FN-dokument, HRW rapporter obestridliga fakta logiska resonemang, och historiska dokument och rapporteringar mfl. Fakta alltmed fullständiga referenser och källhänvisnigar. Förstår att du kanske tycker att en sanningen är en obehaglig motpol för dina anarkistiska drömmar och fantasier i la-la landets regnbågsfärgade lyckor där alla är glada jämnbördiga samhällsmedborgare?

Citat:
för omväxlings skull skulle det vara bra om du kunde komma med en neutral sajt eller en sajt som verkar för fred ...

Tror du att din sajt var neutral? :roll:

Men visst, här har du lite mera obestridliga fakta du kan försöka studera: Den enda länken i detta inlägg, medvetet med omtanke för dina fragila arabistfördommar inte rubbas
alltför snabbt och så du inte drabbas av informationsöverslag i ditt stackars förvirrade tillstånd.

Varsågod.
http://www.jr.co.il/terror/mideastanalysis.pps

Citat:
Citat:
Jaha, åtminstonde försöka jämnställa Sharon med Saddam och Khomeni, och inte Hitler som vanligt?
blev du ledsen? om du skulle läst vad jag har skrivit skulle du fattat att jag inte jämnställde dessa herrar. och hur kom hitler in bland dessa? hur kommer det sig att du hela tiden måste blanda in nazister i våra diskussioner?

Därför det är ju exakt vad dina AFA polare skanderar med sina (Islamiska "sannings"svärd?)i sina judehatande demonstrationståg?

Citat:
Citat:
Berätta för mig vilket land som helst.som har en fungerande anarkism, för jag är verkligen intresserad av att veta.
haha det var det dummate på länge...för närvarande finns det finns inga länder med anarkistiksa samhällen

Nähä, det menar du inte?

Citat:

men OCH? vad spelar det för roll?

jo eftersom ditt drömmsamhälle, när du klagar på demokratin Israel, istället borde vara anarkistiskt? Och vad PLO anarkism leder till, är välkända fakta....Men du gillar troligen misär och elände samt krig i fundamentalt facistiskt krig?
Citat:
det finns flera "fungerade" diktatoriska länder i världen, däför skulle dessa vara bra och värda att kämpa för ?

Bra fråga, Kämpa för diktaturer som i praktiken exemplifierar vad anarkism kan innebära? Det låter som Saddam Hussein är här på besök?

Citat:
det anarki som du snackar om är det svenson och du har fått "lära" (hjärntvätt) er. egentlige borde jag ha fattat att du inte kan ett skit om anarkism efter ditt "anarkism är facism" uttalande, men av nån konstig anledning trodde jag att du var sarkastisk....

Finner det relativt uppenbart, redan nu, att jag kan mera om facistisk anarkism, än vad du kan om sionism. Det verkar som du klantat dig vad det gäller ideologi-geografin och automatiskt erhöll ett IG?

Citat:
du verkar ha pluggat sharon/nationalism kunskap men du verkar inte veta nåt utöver det....

Du verkar inte ha pluggat nånting, men så fungerar väl det i det anarkistiska drömsammhället, att alla slipper att göra sådant det inte klarar av?

Citat:
om du verkligen vill veta vad anaraki är dra hit
http://www.infoshop.org/faq/secAcon.html

Inte mycket av intresse där...

Citat:
Citat:
Men har du något annat exempel?
spanien på 30 talet hade världens största anarcho-syndikalist rörelse med ca 1,5 miljoner medlemar,
men krossades av facisterna (franco). kanske för mycket info för en som tror anarkism är facism haha

aha ytterligare ett anarkistiskt samhälle som av någon anledning slutatde i facsism, oj vilken konstig tillfällighet...???

Citat:
Citat:
Drick du ditt rödvin i hashmolnet medans du kontemplerar över den enkla frågan.
rödvin? vad snackar du om ? och ja jag är pundare det är alla invandrare eller hur idf?
moget som mr john t rex så passande sa.

JTR är tveklöst prozacs-stammis, peka gärna ut exakt vart jag påstår att du är pundare, istället för att läsa selektivt andras förvirrade inlägg. Den enda jag hittils explicit har uttalat kallat pundare är den
sedermera avlidna Eile Hobeika. men du kanske återigen känner dig träffad och tar åt dig igen? Och jag antar att det är enklare att åtminstonde försöka vräka ur sig anklagelser, än att svara på enkla frågor? För det är ju just det du försöker? men jag skulle helllre se att du, -du som strider med tangentbordet-
kanske försökte lyckas svara på åtminstonde [i]en enda fråga[/b] istället för att fly in i ideologidimmorna med ursäktande -förlåt mig jag har bott utomlands- genomskinliga bortförklaringar och panikartade med nygammla motanklagelser i dimridåerna?

Citat:
har du fler fördomar?

Nej, har inga alls faktiskt, det brukar vara det som kännetecknar realister.

Citat:
varning till alla som ska göra ett israel kritikst inlägg: i den här ordningen kommer IDF kalla er följande saker...först är du en anti-semit, om ni klarar denna fälla så kommer ni att bli kallade nazister om ni även klarar
denna grop då kommer "drick ditt rödvin" (?) om det inte biter kommer hans hemliga vapen han kommer att kalla er pundare därimellan kommer han också säga nåt i stil med "om du känner dig träffad så är du en"

Tydligen så kände du dig träffad?
Här är en annan tolkning, när judehatet genomskådats, försök skylla ifrån dig till varje pris, hävda att du är utlänning med politiska drag till vannsinnets gränsland som inte bevisligen har fungerat i något samhälle, någonsin, och så kanske förhoppningsvis någon kan dunka dig i ryggen och ursäkta dig för dina minoritetsmissförstådda
multikulturella åsikter som en missförstådd litet roligt avvikande exotiskt inslag i den Svenska vardagen?

Citat:
så var beredda !

Aha? en monarkistisk anarkist? Eftersom valspråket, även på engelska är, "Be prepared" , som råkar vara det som den Svenska kungen Karl G XIV har, som hedersscout, i den Svenska monarkin som jag är, med detta ditt, uttalande härmed är övertygad om att du beundrar? Speciellt eftersom du specifikt hänvisade till just detta citat? En anarkistisk minoritets multikulturell monarkist... som inte är facist?

Hahahaha tror jag dör av skratt *asg* :twisted:
2002-04-26, 11:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Anarkisten Travis

Citat:
Citat:
så var beredda !

Aha? en monarkistisk anarkist? Eftersom valspråket, även på engelska är, "Be prepared" , som råkar vara det som den Svenska kungen Karl G XIV har, som hedersscout, i den Svenska monarkin som jag är, med detta ditt, uttalande härmed är övertygad om att du beundrar? Speciellt eftersom du specifikt hänvisade till just detta citat? En anarkistisk minoritets multikulturell monarkist... som inte är facist?

VM i bisatser! Förresten så är scoutrörelsens valspråk "Var redo!" vilket jag tycker skiljer sig rätt mycket från det "så var beredda !" som IDF baserar sin ypperliga slutledning ovan på.

*imponerad* :roll:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in