Dags att krossa lite flera arabistpropagandistiska lögner, för dumnaiva åsiktsmaskiner.
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Bickle
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Du är med största sannolikhet en sån där redan passerat vänster-flum-romatiker gränsen och Jan Guillou wannabe?
jan är skön. du är en Per Ahlmark wannabe.
Jan. G är en vapenfetiscistisk terroristförespråkare som frenetiskt försöker komma på ursäkter för massmord mot oskyldiga.P. Ahlmark har åtminstonde varit Svensk vice statsminster (med allt vad det innebär)
och kan åtminstonde hantera
korrektahistoriska fakta på ett logiskt och analytiskt klarsynt trovärdigt sätt.
Läsa ett exempel? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=962&a=7213
Citat:
jag är trött på att bli kallad antisemit. jag ÄR inte antisemit, semit är folk som pratar semitiska språk araber judar och syrianer armenier (sista är jag inte säker på). Jag är inte anti nån av de.
Fel, Som agitatorn sa "jag har inte kallat dig antisemit, du tog åt dig" men bortse från det. En antisemit är någon som hatar
enbart judar, i dagens fall gäller det
världsjudenIsrael och dess existens. Antisemitism som term bildades redan 1879 i syfte att ha en mer "fin" och
"veteskaplig" klingande "rumsrent" uttryck och har
aldrig varit avsett för något annat än rent judehat
mot enbart judar.
Därav är det inte bara fullt möjligt för Araber att vara antisemiter, det är defacto så också.
Citat:
Citat:
stödjer rena terroristgrupperingar som öppet deklarerar judisk förintelse.
nej det gör jag inte. däremot stödjer jag palestinier rätt till ett hemland.
Som öppet deklarerar en judisk förintelse, på det "palestinska" "hemland" som idag utgör Israel.
Citat:
jag har levt i ett islam fundamentalistiskt land. jag gillar inte fundamentalister. som du ser det är ju ALLA palestinier terrorister och då skulle jag ju vara "terroristkramare"
Som jag ser det är en
majoritet av "palestinerna" för självmordsbomber bland israeliska civilbefolkningen.
Ja, som "Palestinerna" själva ser det också förresten.
http://www.jmcc.org/publicpoll/pop/02/jan/pop7.htm
De parasiterande "Palestina"-gökar som gastar om egna länder i andras terroritorium, bara för att de skriker högst innebär inte att det automatiskt har rätt, när de planterar sina gökägg i andra länders nästen.
Tur att höken Sharon är där och bevakar boet, så att gökungarna inte försöker putta ut de [/i]efter 3300[/i] års
konternuerliga närvaros naturliga ursprungsbefolkning i
judeas riken.
Citat:
Citat:
En liten fråga bara innan jag fortsätter, hur känns det att ha beundrare med sådana som klart visar sina sympatier med nazism? = exempelvis Stefan. Känns det bra att vara språkrör och en förebild för tveklöst uttalade nazistsympatisörer?
det där är en gammal trick-in-book som du försöker med ...
koppla ihop nåt du inte gillar [israel kritik] med nåt som är allmänt hatad [nazister].
Nej, det är numera ett faktum, Stefan som tveklöst är nazistsympatisör, hyllade ditt Israelfientliga inlägg.
Citat:
Citat:
...för att lära känna främmande kulturer under rödvinseminariumena?
jag är en av invandrarna du snackar skit om, jag begår inga brott precis som flerparten av alla invandrare. muslimer är onda varelser de har förstört/förstör Sverige och de ska ta över Isreal eller hur?
om man surfar in på en nazi sida eller radio islam aktig sida så ser man att judar beskylls både för det ena och andra på samma sätt som du beskyller muslimer för det ena och andra.
Skillnaden mellan dig och mig, och dessa sidor, är att jag kan backa mina påståenden med fakta baserade på verkliga och faktiska inträffade nutidshändelser med vittnesmål och rättegångsprotokoll om så behövs.
men jaha kan jag tolka dina genomskinliga försök till bortförklaringar i en analogi på detta sätt?:
Inga Svenska flickor gruppvåldtas eller utnyttjas av utländska hivmän,
som inför hedersmord och tvångs-inavel-gifte? Det är bara skrönor?
Eller var det så här du menade?
Terrorister har aldrig haft några bostäder, de är bostadslösa spöken som dyker upp ur tomma intet, och Israel spränger vanliga människors hem för sitt eget höga nöjes skull?
Tittat på BRÅ statistiken på senaste tiden? Det räcker väl med att slå upp en dagstidning om du inte tror på mina
helt korrekta påståenden om procentuel
onormal överrepresentation till dessa
invandrargrupperingar där införandet av ny typ av brottslighet återfinns delvis bland de 400.000 tusen som råkar tillhöra den muslimska tron, i tidigare nämnda brottsmisstankar. Självklart är
intealla dessa kriminella, men om du gör en jämnförelse mellan dessa, och svenska judar så tror jag att du kommer att få svårt att hitta judar som drar omkring i gäng och rånar andra svenskar på mobiltefoner på gatan, eller varför inte senaste veckans händelser, sett några judar bränna muslimska symboler offentligt, någonstans i hela europa
-någonsin-, eller terrorisera krigsflyktingar på stan?
Citat:
Citat:
När de hoppade på svenskar som demonstrerade mot "islamofobi" och misshandlade dom? Känns det bra att vara representant för en majoritet av sådan slödder på svenska gator och torg?
idioter av samma sort som kallar mig för antisemit och facist
Jaha, är "palestina aktivister" och vänster-krama-terrorist-representanter idioter? Där ser man. Vad trevligt att vi är överens!
Citat:
Citat:
Aha det är här du hämtar din "fakta"? Vilken tur att jag redan gjort ett inlägg om Terrorbaserna Sabra och Chatilla med direkt arabisk kristet vittnesmål från en libanes om Sharons uteblivna inblandning där.
http://www.flashback.se/forums/viewtopic.php?t=447
bla bla
tom isreal har funnit honom skyldig, i en belgisk domstol skulle han desutom få det straff han förstjänar.
Bra faktabemötande....kanske
inte när jag tänker efter,
men så skriver uppenbarligen den som ingen fakta har att komma med?
Belgisk domstol är ett enda stort skämt, dessutom är åtalet redan nerlagt, hänger du inte med? Arafat däremot, är åtalad i samma domstol för brott han redan erkänt i praktiken genom sin 35 åriga internationella terrorverksamhet. Återigen, en demokratisk Israelisk tillsatt
kommision, inte domstol, fann Sharon (mestadels av inrikespolitiska skäl) skydlig till att inte kunna förutse massakern, vilket å andra sidan är ett rättsansvar med moralkodex som PLO aldrig varit i närheten av då det i "Palestinernas" fall rör sig om fundamentala terrorister som agerar och verkar under diktaturliknande förhållanden där de snarare blev belönade av Arafat för allt mänskligt elände de lyckades ställa till med i Libanon och världen under 7 års tid innan Israel tvingades ingripa mot mellanösterns största, av PLO nyutvecklade, terroristbas och träningsläger för internationell terrorism.
Citat:
Citat:
Dvs att det var Kristna araber som massakrerade muslimska araber. Inte Israeler.
men vem släppte in de ? sen skriver du "att Sharon var skyldig till att inte kunna förutse att de kristna araberna skulle gå bärsäkagång" vilket visar vilken idiot han är, sharon alltså, med tanke på att falangisternas ledare Bashir Jemajel bara några dagar tidigare hade dödats av palestinier....
Historialös
och helt faktalös? Det var en Libanesisk Syriansk dubbelagent
och inte nån palestiner
som bombade Bashir Gemayel till döds.
Citat:
denne sharon som du hyllar som stor ledare/befäl, kunde alltså inte förutse vad som skulle ske om man stoppar in falangister vars ledare har mördats av palestinier i ett flyktingläger proppat med just det palestinier. :idiot: och alla barn och kvinnnor som mördades coh våldtogs var ju "terrorister"
Just eftersom den kristna milisen fungerat klanderfritt under Israeliska befäl och träning under hela kriget tidigare, varför skulle Israelerna förutse att de skulle löpa amok under pundaren Elie Hoibeka?
Troligen har det med att göra med att Eile Hoibeka, som också var Syriansk dubbelagent, agerade påtänd och på order av Syrien
just i syfte för att misskreditera staten Israel,
Nu tror jag nog jag minsann blir tvungen att citera det arabiska vittnesmålet för selektivläsande anarkisten, som klart pekar just på detta mest trovärdiga tes bland teorierna, och tom många av Libanserna själva köper dessa indicier. http://www.israeltodamascus.com/7to11.htm#CHAPTER8
>>...Sharon had given strict orders to Hobeika to guard against any desperate move, should his men run amuck. They were to behave like a real dignified, regular army not like «chocolate soldiers» and coordinate with the Israeli command. Their mission was to exert pressure an the Palestinians to drive them all out of the camp, and pick out the PLO agents left behind after the evacuation of the Palestinians in August, 1982. They were rallied at the Cite Sportive and held prisoners. After inspection the civilians would be sent back to their homes. However, Hobeika gave his own instructions to his men: «Total extermination ... camps wiped out.>>
...
>>General Sharon...waited on the second floor to see Hobeika and have it out with him personally. The minute he saw him he roared out: «You were not supposed to do this. I didn’t ask you to commit massacres. If I wanted, I would have done so with my tanks. You’ll pay dearly for this blunder!>>
...
>>Once again, the mastermind, Hobeika had toyed with the lives of young patriots, committing them to carry out reprehensible actions which could serve only Syria’s interests! It was the Syrians not the PLO who had never accepted Bashir’s election. It was later discovered and proven that Bashir’s actual assassin, Habib Tanios Shartuni, was a secret member of the pro-Syrian, anti-Kataeb Party, Syrian Social Nationalist Party (SNSP). The SNSP was represented by Assaad Hardane via Nabil Al Allam Chief of Intelligence and Security of the SNSP. Syrian Army Intelligence «conducted» by Ali Douba assisted Shartuni in providing and stashing the bomb. How could Hobeika claim that he had received orders
to massacre the Palestinians from the Israelis?>>
Citat:
Citat:
Men låt mig gissa, du är pacisfist också? Som skulle passivt åtse din eventuella lillasyster (eller någon annan familjemedlem) sprängas i småbitar over ett helt kvarter på väg till skolan i bussen, för att därefter sedan börja yra om "förståelse" för de "förtryckta", som de senaste 50 åren dränkts i EU-bidrag?
pacifist är jag knappast men inte heller facist militarsit som du.
om mitt land skulle förtrycka och ockupera skulle jag inte vara dum-stolt som du.
Slut på fakta igen? Israel har
inte ockuperat
någonde senaste
8 åren.
Lyssna på detta ord:
åter-ockupation. Säger det dig något?
Mig säger det att Israel fått nog efter 8 års
konternuerlig terror direkt riktat mot civila judiska barnfamiljer inne i Israeliska städer, där terroristerna utgått från
Arafats kontrollerade och
-icke ockuperade- självbestämmande "Palestinska" autonoma områden, som det avtalades om ,och tilldelades med Osloavtalet 1994.
(som Arafat därefter ensidigt brutit mot varenda punkt i den fredsövernskommelsen han kunnat).
Nej jag är inte facist, snarare
realist, inget jag förväntar mig att en något milt sagt förvirrad vänster
anarkistsom du kan förstå.
Citat:
jag har sett krig och död, men nej jag skyller inte på irakier för jag vet att det kunde ha blivit fred
för längesen om det inte fanns så många saddams, kohmeinies, sharons och IDF's i världen.
Du är så full med arabistpropaganda och anti-israeliska fördomar att det nästan är intressant att studera din dessilusionerade världsåskådning ur ett analytiskt perspektiv. Jaha, åtminstonde
försöka jämnställa Sharon med Saddam och Khomeni, och inte Hitler som vanligt?
När
-någonsin- har Saddam och Khomeni talat om en för deras respektive länders
kostsam fred?
För Sharon gjorde det senast (igen)
i år.
http://www.jpost.com/Editions/2002/02/22/News/News.43938.html
Dessförinnan var han b.la med och återlämmande Sinai till Egyptien redan 1979, i utbytte mot fred med araber. Han har både gjort och arbetat en hel del mer för fred men det är inget jag förväntar mig att en hjärntvättad faktalös flumrevolutionärs anarkist som du kan ta till dig.
Citat:
Citat:
Anarkism är lika med facsism!
vad bra, då är vi inte överens om någonting
Berätta för mig
vilket land som helst.som har en fungerande anarkism, för jag är
[b]verkligen[b] intresserad av att veta.
Under tiden kan jag kan ta
ett exempel som du tydligen gillar att beröra, det landet heter
Libanon och året 1975 ledde bristen på tydligt ledarskap till
anarkism d.v.s till att den muslimsk arabiska
facismen, som PLO står för, tilläts breda ut sig
ohämmat som resulterade i tidigare nämnda innbördeskrig med resultat i 100.000 döda araber, och ett otänkbart ohyggligt mänskligt lidande och misär
utan israelisk medverkan.
Men har du något annat exempel?
Drick du ditt rödvin i hashmolnet medans du kontemplerar över den enkla frågan.